立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 50971
原帖由 kaka80 於 16-01-12 發表 住完可以再share下嗎?
男爵府
積分: 7436
原帖由 kaka80 於 16-01-12 發表 好正咁, 我仲諗緊天月 定春天好呀, 天月近捷運d, 春天行出捷運要幾耐? 好似有free shuttle, 班次密嗎 ...
公爵府
積分: 26119
ma2010 發表於 16-1-5 11:42 住過春天,要上山,有戶外温泉,小朋友好開心,早餐亦幾好
複式洋房
積分: 388
別墅
積分: 680
原帖由 davywm 於 16-01-15 發表 請問春天客房內有溫泉嗎?
原帖由 ma2010 於 16-01-15 發表 房入面有得浸,但就冇窗
原帖由 Koala_Chu 於 16-01-18 發表 我見相片,有部份房有窗 希望我訂嗰間房有窗
珍珠宮
積分: 40902
davywm 發表於 16-1-18 16:14 回覆 ma2010 的帖子 我揀的日子春天冇房了結果book左天玥, 唔知正唔正呢?
Koala_Chu 發表於 16-1-12 22:49 好呀! 我還會去淡水老街行吓,捷運坐幾個站
原帖由 kaka80 於 16-01-25 發表 去左玩未呀?
Koala_Chu 發表於 16-1-25 16:05 未呀!下星期四出發
原帖由 kaka80 於 16-01-25 發表 本帖最後由 kaka80 於 16-1-25 16:37 編輯
積分: 6906
原帖由 JenLau88 於 16-01-25 發表 我book咗2月倆人,期待!唔知早餐點?晚餐可以去邊食?
積分: 6127
原帖由 bongbongpatty 於 16-01-04 發表 去左倆人 價錢合理
積分: 73584
伯爵府
積分: 16093
積分: 38929
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy