爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 16-1-14 11:59 |只看該作者
hihihappy 發表於 16-1-7 21:49
會一路揸一路爆粗成日比紅van taxi插位
好多私家車車主以為自己係車神,咪又唔打燈.............................


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 16-1-14 12:01 |只看該作者
ko2612 發表於 16-1-8 00:19
插位呢家野我都驚驚地
我係外國手車唔錯,但如果D司機係香港咁樣左穿右插我諗可能搭的士會安全D ...
一小部份自以為車神先會甘做,相信好多師兄都唔會甘做.


複式洋房

積分: 272

醒目開學勳章


23#
發表於 16-1-14 15:28 |只看該作者
ko2612 發表於 16-1-7 21:28
我歐洲車牌揸左兩年幾車左呔
其間去過歐洲其他國家都係揸車去,泰國右呔都試過無問題
但就聽到好多人話香港 ...
我在澳洲揸過,在國內揸過,發覺主要是澳洲路寬車少,你會沒有壓力,揸斜一些都沒有問題,生活節奏慢,你也不會驚這個燈位唔過,下次都過不了
但其實香港已經好好揸,當然比十幾二十年前差了,始終,見識過國內的司機多了,不經不覺似多左,但始終未出現至3條線,5部車並排等放馬仔的格局

但人的心情唔靚下,揸車的態度也會差,好些上星期日係將軍澳,我小路紅綠燈出左轉,我過了停車線,見有白車打燈在主路,我停下來讓她過,佢過了就轉紅燈,我俾後面響我閃我幾利害.

又一次,坑口回轉位,兩架白車,一架去醫院,一架去接人,那位置又同一時間修路,得返一條,我見到倒後鏡來這兩架白車,咪轉了慢線,修路那一條,打算讓白車先過,我後面2架一樣咁做,但其他的理你都有病,你有你轉,你讓,我有我利用你們的禮讓行先.

所以一樣米養百樣人,唔係難,而係你自己管好自己點駕駛就可以.保管好自己,唔急唔怒,係香港駕車就一定沒有問題.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo