爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5248


21#
發表於 16-1-12 07:20 |只看該作者

回覆:guatma 的帖子

我都係假日車,泊爛地,最初一個月有用車套,跟住頂唔順!一個人好勉强可以做到,但好難摺番整齊放入袋,兩個人好啲。但用多兩次,個套又沙又塵,根本好難拎埋身摺。所以,已經無用。


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 16-1-12 12:17 |只看該作者
guatma 發表於 16-1-11 21:18
我都想,其實我係不值室內場今月起加我20%租所以先放棄室內場。

成本計,我假日車,一個月用得4-5次,加上 ...
你邊區,睇下...............,又而家幾錢?


大宅

積分: 2769


23#
發表於 16-1-12 14:46 |只看該作者

引用:我都係假日車,泊爛地,最初一個月有用車套

原帖由 Wsmcherry 於 16-01-12 發表
我都係假日車,泊爛地,最初一個月有用車套,跟住頂唔順!一個人好勉强可以做到,但好難摺番整齊放入袋,兩 ...
我都明係煩既,但無計,已有係我可以對架車最好的方法。

請問係咪一般汽車用品店都有得買車罩的了?

謝謝!


大宅

積分: 2769


24#
發表於 16-1-12 14:48 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-1-11 21:18 我都想

原帖由 20150618bb 於 16-01-12 發表
你邊區,睇下...............,又而家幾錢?
無得揾架喇,我已經揾過哂....要平一定係爛地,仲要排waiting.

PS:我揾屯門碼頭區。



男爵府

積分: 7787


25#
發表於 16-1-12 15:37 |只看該作者

回覆:用車套嗎?

揀車套係好重要,你係什麼車?


大宅

積分: 2769


26#
發表於 16-1-12 15:44 |只看該作者

引用:揀車套係好重要,你係什麼車

原帖由 Evan 於 16-01-12 發表
揀車套係好重要,你係什麼車?
大霸王,有咩意見,

謝謝!


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 16-1-12 16:15 |只看該作者
guatma 發表於 16-1-12 15:44
大霸王,有咩意見,

謝謝!
都幾大食.......


男爵府

積分: 7787


28#
發表於 16-1-12 22:15 |只看該作者

回覆:用車套嗎?

你架車屬又長又高,一定接揀番岩車型號,車套好多都有指定型號俾指定車種,check清楚至好買.否則會有小小露出.

車套有好多種質地,吾好買太平既,聽人講差既質地會甩,痴係車殼上,...

大風會吹走或吹爛車套,所以車套係左右邊有地方綁緊,多數係有位俾你係車底穿條繩,不過有d係無既,買時check清楚,有位穿最緊要,條繩自己配都得.

聽人講用車套最大問題係車套同車殼中間入左小小塵或細沙石,風吹車套會磨花架車,不過我自己架車都幾年,有需要用都無理,亦吾係好覺.


男爵府

積分: 7787


29#
發表於 16-1-12 22:28 |只看該作者

回覆:用車套嗎?

車套上架車既方法可參考youtube,一般預係先捲好,由車頭開始放開捲埋既車套,到車尾就完,我自己係先由車尾放上車頂開始捲開,到車頭就捲開曬,收番既時候逆轉做法.3分鐘一個人都可完成,不過大風大雨就麻煩小小.


大宅

積分: 2769


30#
發表於 16-1-13 12:58 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-1-12 15:44 大霸王

原帖由 20150618bb 於 16-01-12 發表
都幾大食.......


我部係好車,平到無人信


大宅

積分: 2769


31#
發表於 16-1-13 13:03 |只看該作者

引用:你架車屬又長又高,一定接揀番岩車型號,車套

原帖由 Evan 於 16-01-12 發表
你架車屬又長又高,一定接揀番岩車型號,車套好多都有指定型號俾指定車種,check清楚至好買.否則會有小小露出. ...
多謝講解,我去車店問清楚吧!

都預了買張好既套俾架車。


大宅

積分: 2769


32#
發表於 16-1-15 17:09 |只看該作者

回覆:用車套嗎?

今日終於係黑布街買了個老闆話較靚既車套,$480,遲下可以用了,希望fit size吧!


別墅

積分: 553


33#
發表於 16-1-15 17:49 |只看該作者

回覆:用車套嗎?

落雨裝/拆唔麻煩咩?


複式洋房

積分: 206


34#
發表於 16-1-16 00:13 |只看該作者
h用好D


大宅

積分: 2769


35#
發表於 16-1-16 17:47 |只看該作者

引用:落雨裝/拆唔麻煩咩?

原帖由 亞苗 於 16-01-15 發表
落雨裝/拆唔麻煩咩?
未用啊,等2月先用。

無特別用繩索的。


大宅

積分: 2769


36#
發表於 16-1-16 17:49 |只看該作者

引用:h用好D

原帖由 玄生 於 16-01-16 發表
h用好D
h用?


大宅

積分: 2769


37#
發表於 16-1-27 11:45 |只看該作者

回覆:用車套嗎?

第一搞,搞左半個鐘,總算搞點。
1453866297857.jpg


男爵府

積分: 5325


38#
發表於 16-1-27 11:59 |只看該作者
guatma 發表於 16-1-27 11:45
第一搞,搞左半個鐘,總算搞點。

希望你keep 到呢個熱情啦....


大宅

積分: 2769


39#
發表於 16-1-27 12:21 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-1-27 11:45 第一搞

原帖由 dick9394 於 16-01-27 發表
希望你keep 到呢個熱情啦....
Um....
其實真係幾難搞的,
尢其係自己一個


男爵府

積分: 5325


40#
發表於 16-1-27 12:22 |只看該作者
guatma 發表於 16-1-27 12:21
Um....
其實真係幾難搞的,
尢其係自己一個
大熱天/大雨時仲難呀....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo