自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54780


21#
發表於 16-1-15 20:04 |只看該作者
校長有問題

取得資助...應要提交小朋友出席曰數.....

係咪"做" 個出席數出來交數

如我知道, 我會舉報校長,,,,,


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


22#
發表於 16-1-15 20:05 |只看該作者

回覆:幼稚園這樣是否呃錢???

樓主,個case發生在你身上嗎? 如不是,向學生資助辦事處舉報間學校,投訴校長


水晶宮

積分: 52381


23#
發表於 16-1-15 20:07 |只看該作者

回覆:NBMOM 的帖子

喺大陸返學?




侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


24#
發表於 16-1-15 20:17 |只看該作者

回覆:NBMOM 的帖子

樓主怎樣知道?



侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


25#
發表於 16-1-15 20:23 |只看該作者

回覆:wai4919 的帖子

這樣做,最大得益是誰?
其他學生都得益,小班教學。
雙非都攞唔到錢。學卷比學校,校長人工都唔會多左……

老師教幾多個都是咁多錢,但又可以教少個。


子爵府

積分: 12075


26#
發表於 16-1-15 20:24 |只看該作者

回覆:wai4919 的帖子

嗰間幼稚園係我屋邨內的。有街坊正正熱鬧討論中!


子爵府

積分: 12075


27#
發表於 16-1-15 20:25 |只看該作者

引用:這樣做,最大得益是誰

原帖由 wai4919 於 16-01-15 發表
這樣做,最大得益是誰?
其他學生都得益,小班教學。
雙非都攞唔到錢。學卷比學校,校長人工都唔會多左……
這個想,法正面。


侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


28#
發表於 16-1-15 20:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai4919 於 16-01-15 發表這

原帖由 NBMOM 於 16-01-15 發表
這個想,法正面。
仲有有d學卷不是全免,可能都要交少少。
我真唔明白他們為何這樣做。


伯爵府

積分: 16342


29#
發表於 16-1-15 20:38 |只看該作者
wai4919 發表於 16-1-15 20:29
仲有有d學卷不是全免,可能都要交少少。
我真唔明白他們為何這樣做。
係咪為將來報小學鋪路?


子爵府

積分: 12075


30#
發表於 16-1-15 20:40 |只看該作者

回覆:wai4919 的帖子

我都不明白他們。有半班人無返。他們又不怕跟不上學校課程。一味話不職廣東話!


侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


31#
發表於 16-1-15 20:42 |只看該作者

引用:Quote:wai4919 發表於 16-1-15 20:29 仲有

原帖由 sumbaby2011 於 16-01-15 發表
係咪為將來報小學鋪路?
但又冇關係。
interview時攞成績表比人睇,見好多缺課。小學老師怎樣選。
第二。抽獎和第一輪,唔需報那間幼稚園


子爵府

積分: 13076


32#
發表於 16-1-15 20:43 |只看該作者

回覆:幼稚園這樣是否呃錢???

邊間?




侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


33#
發表於 16-1-15 20:48 |只看該作者

回覆:NBMOM 的帖子

我想最冇得益是他們。
無論在金錢上和小孩上。
所以可以不需理會

以上是個人意見


伯爵府

積分: 16342


34#
發表於 16-1-15 20:51 |只看該作者
本帖最後由 sumbaby2011 於 16-1-15 20:53 編輯
wai4919 發表於 16-1-15 20:42
但又冇關係。
interview時攞成績表比人睇,見好多缺課。小學老師怎樣選。
第二。抽獎和第一輪,唔需報那間 ...

咁樣睇黎,可能反映佢哋唔熟香港小學派位制度,以為有理無理都霸住個幼稚園學位無蝕底,典型强國人心態。


侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


35#
發表於 16-1-15 20:55 |只看該作者

引用:Quote:wai4919 發表於 16-1-15 20:42 但又

原帖由 sumbaby2011 於 16-01-15 發表
本帖最後由 sumbaby2011 於 16-1-15 20:53 編輯
各人想法唔同,冇影響我就會唔理。
唔好話我自私


大宅

積分: 2236


36#
發表於 16-1-15 21:12 |只看該作者

回覆:幼稚園這樣是否呃錢???

但唔係wo我女個時因為搬屋急轉校,搞到兩邊都要交學費,想話係之前個間學校扣學券,新個間就直接交一個月錢咁啦,點知兩間學校都話要扣學券一定要有一定出席率,唔係話批左就一定有資助


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


37#
發表於 16-1-15 21:21 |只看該作者

引用:學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,

原帖由 NBMOM 於 16-01-15 發表
學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,小孩每月未必返到學校兩日。
校長話只要返一日便可取得政府資助 ...
我知新界有一間幼稚園都係咁,有學券資助但係d小朋友遲到、早退、每日/隔日返一個鐘,甚至長期缺席但hold住學位


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo