潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21976


21#
發表於 16-2-16 02:24 |只看該作者

引用:FSH間舖未開門就喺出面排,其餘時間入到bag

原帖由 gzilla 於 16-02-05 發表
FSH間舖未開門就喺出面排,其餘時間入到bag section通常都一樣要排等SA serve, 只係睇吓排十幾分鐘定係一兩 ...
Hi gzilla...你講得岩Milan Venice百無
我過到來paris都預唔到lindy啊,可能我冇一早去排隊
但買左個Gp,請問呢,佢個盒咁大可以原袋拎上機嗎?另外,我仲買左鞋,鞋可以寄倉嗎?海關會不會check呀?
我第一次歐遊
咩都唔識!




伯爵府

積分: 16674


22#
發表於 16-2-16 11:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-05+發表FSH

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-16 發表
Hi gzilla...你講得岩Milan Venice百無
我過到來paris都預唔到lindy啊,可能我冇一早去排隊
...
我諗你係咪冇日日去H朝聖?有恒心嘅喺paris H買Lindy 應該唔難...

不過買到啱心水GP都開心,GP都好好用,congrats



點評

yanyanli1234    發表於 16-2-16 13:58


伯爵府

積分: 16674


23#
發表於 16-2-16 11:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-05+發表FSH

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-16 發表
Hi gzilla...你講得岩Milan Venice百無
我過到來paris都預唔到lindy啊,可能我冇一早去排隊
...
你個係GP36?個盒係超大,但上機應該冇問題

我記得喺Paris cdg 攪退稅落card可以scan barcode, 唔駛check 貨,不過安全計你都係遇早少少去做咗tax refund先check-in 寄行李



點評

yanyanli1234    發表於 16-2-16 13:58


侯爵府

積分: 21976


24#
發表於 16-2-17 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyanli1234+於+16-02-16+發

原帖由 gzilla 於 16-02-16 發表
你個係GP36?個盒係超大,但上機應該冇問題

我記得喺Paris cdg 攪退稅落card可以scan barcode, 唔駛check ...
想問呢⋯⋯do完barcode,係咪要tax form連埋張正本單據入信箱寄?咁我自己咪冇哂單據lor? 只可自己影相留底架咋?
咁如果我返到香港發現件貨有問題,我得photo單,專門店會理我嗎?請教🙏🏻🙏🏻





伯爵府

積分: 16674


25#
發表於 16-2-17 01:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-16+發表你個

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-17 發表
想問呢⋯⋯do完barcode,係咪要tax form連埋張正本單據入信箱寄?咁我自己咪冇哂單據lor? 只可自己影相留底 ...
H應該有張正單俾你自己keep, 另一張tax refund form就寄返tax refund office




侯爵府

積分: 21976


26#
發表於 16-2-17 03:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyanli1234+於+16-02-17+發

原帖由 gzilla 於 16-02-17 發表
H應該有張正單俾你自己keep, 另一張tax refund form就寄返tax refund office
就係冇lor得一張,佢連埋份tax form放入信封....咁點算!?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo