嬰兒食譜

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1750


21#
發表於 04-7-29 02:26 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

一日只有一次粥仔可能太少,
我個仔依家九個月已經食緊兩餐粥.


複式洋房

積分: 300


22#
發表於 04-7-29 15:27 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

SingMamei
我BB已經7個月每日食兩餐米糊,我好想整蛋花粥仔給食,不知如何整呢?Thanks.

5歲獲優秀英語獎和親子圖書設計獎
4歲11個月會用普通話背誦孟浩然的「春曉」
4歲10個月背熟10以內的組合
4歲9個月最喜歡看Rainbow Magic系列的書
4歲8個月完成了芭蕾舞/國際象棋/跆拳道/兒童畫/Cambridge YLS暑期訓練班
4歲7個月K2考試中英數常識全部優良並得到禮貌獎和復活蛋設計獎
4歲6個月會用普通話背誦駱賓王的「詠鵝」
Celine在2003年12月23日在聖保祿醫院出世


禁止訪問

積分: 46216


23#
發表於 04-7-29 17:56 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 644


24#
發表於 04-7-29 22:03 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

沙沙:
點解比肉汁唔直接比肉?我女6個幾月已肉加才啦


禁止訪問

積分: 46216


25#
發表於 04-7-30 02:04 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 1110


26#
發表於 04-7-30 12:41 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

我個女現在十個半月,一日的diet是奶-肉菜蓉粥-米糊-奶,試過比蛋黃佢食但佢塊面即刻起紅點,所以唔敢再比蛋黃佢食,唔知好唔好比芝士佢食呢?
http://hk.myblog.yahoo.com/anita-kwan


複式洋房

積分: 128


27#
發表於 04-7-30 15:21 |只看該作者

Re: BB十個月大, 每日一次粥仔有一隻蛋黃和半片高鈣芝士, 份量會否太多.

minmin,

我個女九個半月大﹐每日食三餐粥仔﹐主要用雞肉+或豬肉+菜(如西洋菜/ 菠菜/ 菜芯/ 紅蘿蔔/ 冬瓜/ 節瓜等)﹐每禮拜其中一日會加一隻蛋黃。每餐大概一碗大人飯碗份量﹐早餐通常會少d。中間會比d水果佢食﹐例如蘋果/ 西瓜/ 桃薄利/ 啤利/ 香蕉。因為佢唔鍾意飲奶 (Formula)﹐我地比d Cheerios 加奶比佢食﹐希望試試下佢會肯飲奶。每晚我個女仲會飲人奶至肯瞓。希望我嘅分享你有用啦。
Renee 曉君 Born: Oct 17, 2003 New baby coming - May 9, 2006! :-D

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo