爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 6243


21#
發表於 16-6-3 11:14 |只看該作者
回覆 HU2783 的帖子

師兄, 你架係AT? 人地架係CVT呀?


大宅

積分: 1905


22#
發表於 16-6-3 11:36 |只看該作者
回覆 HOSOH 的帖子

我架老馬當然糸6at, 我亦唔清楚系咪所有cvt類型既波箱系唔須要換波箱油.


大宅

積分: 2552


23#
發表於 16-6-5 17:34 |只看該作者
我都想知有咩寶馬車房好

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo