樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29804


21#
發表於 08-9-26 11:50 |只看該作者
meilo,

好好安胎吧。其他人點講就由得佢啦。即管問下政府你咁既情況可以點,如果可以著情處理咁就唔洗咁担心啦。在一個文明的社會要互相幚助先得架!大家能在社會感到溫暖,他日自己有能力時才會向需要幚助的人伸出援手的!


大宅

積分: 3774


22#
發表於 08-9-26 12:30 |只看該作者
原文章由 ume 於 08-9-26 11:50 發表
meilo,

好好安胎吧。其他人點講就由得佢啦。即管問下政府你咁既情況可以點,如果可以著情處理咁就唔洗咁担心啦。在一個文明的社會要互相幚助先得架!大家能在社會感到溫暖,他日自己有能力時才會向需要幚助的人伸出援手的 ...


明白... ...


伯爵府

積分: 15738

畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 08-9-26 20:20 |只看該作者
Meilo.......加油...Never Give Up.

^_^......


大宅

積分: 2664


24#
發表於 08-9-26 23:53 |只看該作者
原文章由 Denbee 於 08-9-26 10:32 發表
我只是希望人們不要老抱著政府幫忙的想法, 要自己處理好自己的人生, 不要倚賴別人, 因為沒有人欠你的
畢竟政府已幫助她們一次(居屋)了, 還有更需要而未曾享用過的人在輪侯
她們之前付出的”真金白銀首期”” 抽稅,繳 ...

係別人困難時.好一句不要依賴別人......可能你有咩高見.但我就真係講唔出口啦.
樓主.加油我第個b都就爆出來啦.我當初都係有了b才買居屋.我老公一日返十幾個鐘.我就做份文員一個月收入兩公婆25000.經常性支出23000=.=儲蓄5年來4位數.所以我都好怕有咩風吹水漏...不過你睇下我個仔.重開心過戶口6個0丫.
加油~~~~~~~~~ 唔好俾今日打擊到你明日嘅信心 .


大宅

積分: 3958


25#
發表於 08-9-27 00:03 |只看該作者
Denbee,
閣下所言的,不錯確是實況,但Meilo的發表的只是一個問題,甚至是她的希望,根本不含錯與對。現今政府多番失誤,官商勾結,愚民政策多不勝數;難道你每天痛折其非,繳往過正? 我想,你回應的操詞許是重了一點;希望你能放開心懷去看待身邊事物吧!
'付出幾多,收穫幾多' 是不準不實,因為尚有一格言是不問'間'雲,只問收穫'
不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?


[ 本文章最後由 hayamama 於 08-9-27 17:55 編輯 ]


大宅

積分: 3958


26#
發表於 08-9-27 00:15 |只看該作者
Meilo,
得閒多d上嚟呀!我之前係另一個post看見ume的發表,佢地係有預算及計劃的couple,唔知佢有無咩高見呢可以幫到你呢?
你現在住邊呀?有無咩可以幫手?bb係男定女呢?好羨慕你地兩公婆互相尊重,感情好好,互相扶持。我同老公都同你地一樣結婚過十年架啦!希望你地將來都跟我們一樣,一 家三口幸福快樂!!!



原文章由 meilo 於 08-9-26 09:40 發表
好多謝各位既支持...
其實我地根本無諗過要人幫,由我結婚個日起已經知自已唔係嫁個有錢人,亦都預左要捱,但幸好我地兩公婆互相尊重,結婚超過十年,感情依然好好,互相扶持
講真,到目前唯止,我地仍然 ...


大宅

積分: 3774


27#
發表於 08-9-27 15:27 |只看該作者
hayamama,

好多謝你咁明白我...其實我個人好簡單,好易就開心,要求亦都好簡單,只要身邊人對我好,咁我就己經會感到好幸福架喇!~咩都無所謂既,做人最緊要有希望,你話係咪呢?!
我個bb係男仔嚟,而家暫住係屋企人度,但因地方太細,所以出年等bb出左世後坐埋月,我地都諗住揾地方搬,我地個心就好想買間細細地平平地既單位自住,但都要睇吓 是否足夠囉,如果真係唔夠既,會租屋住住先,希望可以揾到平少少租既屋啦!...


原文章由 hayamama 於 08-9-27 00:15 發表
Meilo,
得閒多d上嚟呀!我之前係另一個post看見ume的發表,佢地係有預算及計劃的couple,唔知佢有無咩高見呢可以幫到你呢?
你現在住邊呀?有無咩可以幫手?bb係男定女呢?好羨慕你地兩公婆互相尊重,感情好好,互相扶持。我 ...


大宅

積分: 3774


28#
發表於 08-9-27 15:34 |只看該作者
Mike媽,
Thanks!~你個仔仔好醒目喎!!


男爵府

積分: 8552

畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 08-9-27 15:38 |只看該作者
其實有邊個唔想靠自己,唔靠人唔靠政府,不過好多時真係身不由己,我都係之前買左居屋,跟住經歷金融風暴及沙士,連做緊間公司都執埋,兩公婆即時失業,真係無辦法之下要賣左自己個安樂窩,買居屋既時候未改例架,即係賣左兩年後係可以申請公屋,不過到我賣樓既時候已經改左例,唔可以再申請~

不過兩公婆共艱苦既時間都過得好開心,因為只要樂觀面對,唔好有怨言,大家最多慳啲洗囉,而家雖然我地收入比起之前真係少左好多好多,生左個bb後我都無做野自己湊,一家三口過得好開心,祝願你地都過得開開心心

這世上有個不變道理,那就是耶穌愛您


大宅

積分: 3958


30#
發表於 08-9-27 18:00 |只看該作者
Meilo,
我看見有些媽咪說,搬進了天水圍或元朗,我自己就覺得稍遠,會唔會考慮深水埗?那區都有好學校。

原文章由 meilo 於 08-9-27 15:27 發表
hayamama,

好多謝你咁明白我...其實我個人好簡單,好易就開心,要求亦都好簡單,只要身邊人對我好,咁我就己經會感到好幸福架喇!~咩都無所謂既,做人最緊要有希望,你話係咪呢?!
我個bb係男仔嚟,而家暫住係屋企人 ...


大宅

積分: 3356


31#
發表於 08-9-27 19:43 |只看該作者
回應Hayamama的問題:"不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?"
我根本不會成為Meilo,因為我人生一直緊守靠自己,不靠別人,理性管理人生,生/死都盡量不拿走地球資源的原則
-我不會享用公/居屋,只會儲蓄買私樓,一次性付款,就算是小小的唐樓
-我不會享用公共醫療,因購買了足夠的住院,危疾保障,如還不足夠,會選擇放棄
-我亦買了人壽及簽了同意書,死後會捐去某慈善機構,補償以往在社會/地球上取去的資源
-我不會生bb,除非符合下列條件:有樓(安定的環境),有車(因不想祈求別人讓座位),有工人(因不想祈求別人照顧bb),有個最少90分的丈夫,有穩定的工作,就算丈夫死亡或離開亦有足夠的收入
-收到稅單亦要笑呵呵,因有能力貢獻自己
-愛護地球,回收紙張,塑膠樽,舊衣等,選用低污染性的電器/產品
-捐多餘的月餅到去某慈善機構
-四川/印尼地震捐款
-助養一名兒童
-我相信我這麼多年的稅款已足夠償還政府以往花在我身上的款項;每年的稅款已足夠每年的支出了
-已開始死後的安排,不用別人的操心

我相信人生的態度/觀念影響一個人的命運
如常希望別人給予者,一生將成為受助人
如常希望施予者,必得更多

其實很多的不幸是可以避免的,容我舉例說明:
每個人知道死亡是不可逃避的,但很多人在置業/結婚/生小孩前都沒有作出準備,以至發生事情時感到慌忙,然後就怨天怨地怨人
再說婚姻,人的思想會因際遇而變化,在結婚的一刻以後,亦要在財政上,情感上作出分開的準備;當然在婚姻這過程中,亦要作出努力的付出
以居屋這事來說,人所共知,每個家庭應最少有9-12個月支出為儲備,供樓不超過1/3家庭收入為原則, 不知道她們有沒有這樣的安排?如有的話,在金融風暴及沙士來臨時,生活會過得容易點
如她們現在覺得有居住問題, 又何苦在這個時候生小孩呢?因這會令居住,經濟問題更趨惡化,難道沒有更好的時機嗎? 當然這是兩夫妻的共識和想法,但作為一個將為人父母,有責任感的人,絕不可把自己的事情變成別人/政府的事情 ; 既然有了下一代, 當然要盡心盡力教導成才,回饋社會

可能我的內容有點離題,請見諒
我只希望人人都管理/安排好自己的人生, 做個對自己,家人,社會,地球負責任的人


大宅

積分: 1457


32#
發表於 08-9-27 20:26 |只看該作者
原文章由 momomo0303 於 08-9-25 19:27 發表
攞公屋真係唔係咁易...好似要賣咗樓幾年後先可以申請...仲要等佢批...真係要等3, 5, 7年嫁~



好似唔係喎!!!
幾年前改咗例,一生只可享有一次優惠,
除非你已再婚,同另一配偶先可再申請!!!


男爵府

積分: 9791


33#
發表於 08-9-27 20:35 |只看該作者
原文章由 Denbee 於 08-9-27 19:43 發表
回應Hayamama的問題:"不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?"
我根本不會成為Meilo,因為我人生一直緊守靠自己,不靠別人,理性管理人生,生/死都盡量不拿走地球資源的原則
-我不 ...


每個人都有自己的人生觀,各有思想.
當面對同一事情時,都有不同的解決方法,又何必把自己的想法套用在其他人身上呢.
人是活的,如果做每一件事都要經過周詳的考慮,那又何來不同的人生呢?
機械人尚且有各自的功能,況且是活生生的人們.
這只是個聊天的平台,在這裏可以有不同的話題,志趣相投的,可以多聊兩句,一言不合的,可以另找話題.
衷心的希望大家能以輕鬆的心情上網,真的別太過認真啊!

一個將為人母的媽媽,我想她需要的是輕鬆愉快的心情,真的不要因上網聊天而受到困擾.


複式洋房

積分: 347


34#
發表於 08-9-27 22:17 |只看該作者
I think the opinion of Danbee is really "good", really like a "human".


公爵府

積分: 29804


35#
發表於 08-9-28 00:43 |只看該作者
原文章由 hayamama 於 08-9-27 00:15 發表
Meilo,
得閒多d上嚟呀!我之前係另一個post看見ume的發表,佢地係有預算及計劃的couple,唔知佢有無咩高見呢可以幫到你呢?
你現在住邊呀?有無咩可以幫手?bb係男定女呢?好羨慕你地兩公婆互相尊重,感情好好,互相扶持。我 ...


多謝你咁睇得起我,其實我無咩高見架,不過我覺得Meilo而家只需要好好安胎,同埋了解一下再申請公共房屋的可行性,又或者在社會上了解一下有無其他支援可以幫到她們(如托嬰、經濟援助等),等待bb出生後,萬一有咩問題,那就唔會呢咁hea。有需要就要用社會為大家提供的支援,幫助自己渡過了難關後,到自己有能力時就要盡公民責任,為社會出力去幫助返有需要的人,咁個社會才會和諧、才會進步的。Meilo加油呀!
其實我覺得回饋社會唔一定只著重金錢或資助上,能好好教導下一代都十分好重要。我慶幸當年我老媽沒有因為沒有樓、沒有車、沒有工人、沒有買保險、沒有工作、沒有一個90分的老公都選擇在住公屋時在公立醫院生下了我們。否則而家香港就少有我和我的兄弟姐妹這些納稅人了。


子爵府

積分: 14923

虎到金來勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


36#
發表於 08-9-28 12:26 |只看該作者
原文章由 Denbee 於 08-9-27 19:43 發表
回應Hayamama的問題:"不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?"
我根本不會成為Meilo,因為我人生一直緊守靠自己,不靠別人,理性管理人生,生/死都盡量不拿走地球資源的原則
-我不 ...


其實你講嘅 points, 我都覺得好好!
但如果人家有能力嘅話人哋都會做, 有時係經濟能力唔許可, 講咩都無用, 樓主只係開個 TOPIC 搵吓同路人, 沒有大不了! 你唔係同路人, 就唔需要係處講道理講咁多次啦!

你做人咁有計劃咁理性, 點解會有興趣入哩啲 Forum 發言呢?


大宅

積分: 3958


37#
發表於 08-9-28 22:27 |只看該作者
Danbee,
唔好介意,你真係令我開眼界!但係你係呢個post真係唔會得到認同,不如到別處尋找同聲同氣的人吧! 不過你的planning思路略為另類,話你錯其實又錯唔晒;原來你是未婚的? 怪不得~你的性格本身許是接受不了意外/出錯,如果那真是你的計劃和人生,恐怕你面對錯折時的反應一定比Meilo差百倍!

ume
關於你回應,'好彩令慈當年嘅生女決定唔須諗咁多'簡直令我笑壞肚皮 ! 不過你說得對,Meilo你可好好善用社會現有的資源。聽說區議員是會幫助有須要的家庭去申請公屋,不過你要如實反映你的困難先,看看他可如何協助你們。現在你應放鬆心情迎接的bb降臨,還幸你性格樂觀,一定可以渡過難關!


原文章由 Denbee 於 08-9-27 19:43 發表
回應Hayamama的問題:"不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?"
我根本不會成為Meilo,因為我人生一直緊守靠自己,不靠別人,理性管理人生,生/死都盡量不拿走地球資源的原則
-我不 ...


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 08-9-29 10:43 |只看該作者
我daddy成功過呀..早幾年我屋企出左很大問題..父母賣左層居屋, 之後仲分開左..咁之間我幫我daddy申請公屋..提供晒所有資料, 咁房屋署都肯"著"情處理..而家我爸爸都入左伙差唔多成年啦..


大宅

積分: 3356


39#
發表於 08-9-29 10:53 |只看該作者
關於Hayamama問“你的性格本身許是接受不了意外/出錯,如果那真是你的計劃和人生,恐怕你面對錯折時的反應一定比Meilo差百倍!”
其實我已大部份的有意外/出錯當作會發生, 作出預備, 面對錯折時的反應又怎會比一般人差呢?

關於Monofish2002問“你做人咁有計劃咁理性, 點解會有興趣入哩啲 Forum 發言呢?
因為很多時在BK看到人們的人生問題不斷重複又重複,找不到出處,所以忍不住出聲,因我深信,每個人當配有尊貴,有尊嚴的人生
例如:
當丈夫不忠或對自己不尊重,有些BK媽媽只好忍辱負重, 以心想 “只要子女健健康康長大就足夠了” 來自我安慰
難道她們不當全配有”開心的婚姻生活及健健康康的子女嗎?
自己在心理上否定自己的幸福和尊貴,會使人生更迎艱苦
再者,是不是可在結婚前, 婚姻中作出一些思考和預備,以維護自己的尊貴和尊嚴呢?
再說一些經濟上有困難的媽媽時常強調 “窮不要緊,我們心中富足,子女健健康康長大就足夠了” 當其他媽媽(收入不錯)說因經濟問題考慮生小孩時, 那些經濟上有困難的媽媽又會暗諷她們”注重物質,不夠愛心”
難道那些媽媽(收入不錯)安排在有樓、有車、有工人、有買保險、有工作、有一個90分的老公(安定家庭)、住私樓/私立醫院生小孩有錯嗎? 想小孩在一個良好安定的環境及更前的起步點開展人生有錯嗎? 難道她們不當全配有”心中富足,子女健健康康 + 良好安定的環境及更前的起步點”的子女嗎? 雖然我還沒有子女,但我已經想著要他們參加雷利計劃,到第三世界建公廁和築橋樑了
不知那些經濟上有困難的媽媽有沒有買六合彩?她們想中嗎?
想擁有財富是一件正當不過的事, 何必否定自己當配得這些東西呢?
再說一些常投訴99照顧BB的媽媽,這真是人生必遇到,無可避免的問題嗎? 我不認為!
常說只有死亡及交稅是無可避免的

如不喜本人的長篇大論,請見諒,因本人只是回答Hayamama及Monofish2002的提問


男爵府

積分: 5292


40#
發表於 08-9-29 12:46 |只看該作者
原文章由 kkttssng 於 08-9-29 10:43 發表
我daddy成功過呀..早幾年我屋企出左很大問題..父母賣左層居屋, 之後仲分開左..咁之間我幫我daddy申請公屋..提供晒所有資料, 咁房屋署都肯"著"情處理..而家我爸爸都入左伙差唔多成年啦.. ...




其實我之前問過好多人 (包括房署), 佢地都話除非婚姻狀況有改變, 先會再接納我地的申請. 咁係咪要人地離婚 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo