原文章由 Denbee 於 08-9-26 10:32 發表
我只是希望人們不要老抱著政府幫忙的想法, 要自己處理好自己的人生, 不要倚賴別人, 因為沒有人欠你的
畢竟政府已幫助她們一次(居屋)了, 還有更需要而未曾享用過的人在輪侯
她們之前付出的”真金白銀首期”” 抽稅,繳 ...

我第個b都就爆出來啦.我當初都係有了b才買居屋.我老公一日返十幾個鐘.我就做份文員一個月收入兩公婆25000.經常性支出23000=.=儲蓄5年來4位數
.所以我都好怕有咩風吹水漏...不過你睇下我個仔
.重開心過戶口6個0丫.
.
是否足夠囉,如果真係唔夠既,會租屋住住先,希望可以揾到平少少租既屋啦!... 原文章由 Denbee 於 08-9-27 19:43 發表
回應Hayamama的問題:"不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?"
我根本不會成為Meilo,因為我人生一直緊守靠自己,不靠別人,理性管理人生,生/死都盡量不拿走地球資源的原則
-我不 ...
原文章由 hayamama 於 08-9-27 00:15 發表
Meilo,
得閒多d上嚟呀!我之前係另一個post看見ume的發表,佢地係有預算及計劃的couple,唔知佢有無咩高見呢可以幫到你呢?
你現在住邊呀?有無咩可以幫手?bb係男定女呢?好羨慕你地兩公婆互相尊重,感情好好,互相扶持。我 ...
! 不過你說得對,Meilo你可好好善用社會現有的資源。聽說區議員是會幫助有須要的家庭去申請公屋,不過你要如實反映你的困難先,看看他可如何協助你們。現在你應放鬆心情迎接的bb降臨,還幸你性格樂觀,一定可以渡過難關!