論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 834


21#
發表於 08-9-27 17:03 |只看該作者
啱找到agent,她說工人己她媽被帶走.我話即係點?佢話咁你想點解決?我話正常係點.她說現在不可能正常.除非去勞工處否則工人點陪你1 個月,佢邊有錢?你要佢走,俾機票送佢走.佢會走. 又或者.工人要追討告你你佢都要去勞工處.勞工處最公平.但你哋d錢銀我不方便處理...跟住話有客收練.
:-D


別墅

積分: 834


22#
發表於 08-9-27 17:05 |只看該作者
剛收到police 通知工人銷案了.
:-D


男爵府

積分: 7836


23#
發表於 08-9-27 17:33 |只看該作者
佢銷案佢的事.

您照去勞工處 claim 佢代通知金, 用以 set off 機票$.

原文章由 gs 於 08-9-27 17:05 發表
剛收到police 通知工人銷案了.


子爵府

積分: 14777


24#
發表於 08-9-28 09:23 |只看該作者
佢阿媽係HK 12年!

唔好再contact佢,亦唔好再contact agent
正如樓上講去勞工處開file
一切去勞工處settle,唔好怕煩

重有,通知大厦保安唔好比佢返來
就算要求取行李,只可以佢+一個你的witness或者全程用cam
如有任何騷擾,inform police & record but do not talk with them


別墅

積分: 834


25#
發表於 08-9-28 15:06 |只看該作者
我係咪要俾機票佢先,咁佢告我唔入.
:-D


男爵府

積分: 7836


26#
發表於 08-9-28 21:51 |只看該作者
why 您覺得佢告得您入? any ground?

去勞工處開 file claim 佢通知金, 就係要同佢對銷機票. 佢冇錢賠比您, 您亦都無需比機票佢. 但您要有作戰準備, 會好煩架.

原文章由 gs 於 08-9-28 15:06 發表
我係咪要俾機票佢先,咁佢告我唔入.


大宅

積分: 2641


27#
發表於 08-9-28 22:13 |只看該作者
你間咩agent?開佢名啦!咁無責任,等大家唔好幫襯佢!


別墅

積分: 834


28#
發表於 08-9-29 01:07 |只看該作者
萬邦as the agency name
:-D


別墅

積分: 834


29#
發表於 08-9-29 01:55 |只看該作者
因agency話佢阿媽好串,新潮.係佢未走時我坐月佢阿媽假期唔夾見佢唔倒閙我agency,話我係哀boss,唔俾佢個女食飽,夜睡,又話要佢女轉工.....
佢女走佬agency話佢阿媽話我趕佢女走.好彩有tape証明.

其實我估工人一直都想走,因為佢間中又話想回印尼,佢阿媽老公俾錢佢,仲話俾晒d錢我叫我送佢番印尼就ok.講了3 幾次我就同佢講我絕對唔會炒你,因你不會害我小朋友(因她心腸不壞但不識和小朋友互動,無小孩緣)咁先收聲.

但就拖慢d嘢嚟做,二三天的衣服不揩(己經唔使佢買菜,湊仔番學,沖涼,喂奶,燙衫,)每日只係coo三餐,煲湯,基本清潔抹地抹塵,大清潔做唔到.e.g.一個月抹唔到一次窗,又話自己唔識做嘢.......我算數,因我等人用,細b仲細,但竟然走佬.

走佬前一日細b由床趺地,她在床邊放衣服,唯一一次睇b就咁.我同佢講再有咁的事我下次報警,佢竟然話現在也沒關係,我都想炒佢,只係時機未到.俾佢趁我病攞我命.
:-D


別墅

積分: 834


30#
發表於 08-9-29 01:59 |只看該作者
你唔好再同agent通電話喇, 一陣佢地錄左音就煩喇 ---會發生咩事?
:-D


別墅

積分: 834


31#
發表於 08-9-29 02:02 |只看該作者
去勞資備案主要目的, 唔係諗住攞得番d 錢, 而係佢要攞着數, 又有agent幫, 九成告你, 咁就要先發制人報定案!你BB睇醫生都要留番d 單嚟做証明, 因如係你炒佢, 一定會揾定人幫手, 唔會搞到自己雞毛鴨血, 呢個係佢走佬嘅最好證明!

---- 告我咩?????? 明天叫醫生寫番証明先!
:-D


別墅

積分: 834


32#
發表於 08-9-29 02:12 |只看該作者
佢阿媽係HK 12年!

唔好再contact佢,亦唔好再contact agent
正如樓上講去勞工處開file
一切去勞工處settle,唔好怕煩

重有,通知大厦保安唔好比佢返來
就算要求取行李,只可以佢+一個你的witness或者全程用cam
如有任何騷擾,inform police & record but do not talk with them
------ 明天會去開file
但係咪如果在agency可以seiile,就不用再去勞工處settle even 開了file.

就算要求取行李,只可以佢+一個你的witness或者全程用cam

---- witness 可能是老人家嗎,作用何在???係咪要簽收,有犰冇sample 可提供.

如有任何騷擾,inform police & record but do not talk with them

----意思係只係俾佢執行李唔好講嘢?
:-D


別墅

積分: 834


33#
發表於 08-9-29 02:23 |只看該作者
剛talk with labour dept, they said that I have to issue the air ticket & balanced salary to my maid within 7 days as the law. But my agency not reply me yet. I told my agency I paid her air-ticket then my maid to sign documents for me to make all clear, my agency told me she can find my maid through her mom's phone. I think her lie to me, my maid in her broading house actually. So I decided to go kabour department tomorrow.

I want to know how I issue the ticket and balanced salary to my maid within 7 days if my agency still not reply me.

How long my maid need to out of Hong Kong? Within 14 days?

If her give up her lauuage then she leave HK, where I can put her luagge ,still keep or through away? Because the balanced 17-25/9 is 9 days + air ticket -- not = $3,480.

Please advise, thank you for all.

All your advise are very useful for me and make great help, thank you everyone.
:-D


男爵府

積分: 7836


34#
發表於 08-9-29 09:08 |只看該作者
勞處 d 人癈的, 佢地淨係想您無限量满足您個工人, 咁您個工人就唔會去告您, 佢地就唔使做.

出乜糧乜機票, 依家您都聯絡唔到佢. + 佢欠您一個月代通知金.

企硬, 要勞處幫您開左 file claim 佢代通知金先, 等調解會, 係調解會上企硬, 係可以大家對沖條款架. 以前有媽咪試過, 所以一定唔好比任何野住.

唔好同 agent or 工人 or 任何自稱係工人代表的人講野, 佢地曉錄音 & 剪接屈您. 您去勞處開左 file 之後, 有事就要求佢地去勞處當面傾 (有勞處的人做證), 仲有, 任何野要求同工人本人傾, 呢 d 係您同工人之間的事, 所謂亞媽, 代表, etc. 通通唔使理.

工人來取行李, 全程錄低佢羅左乜野, 要求佢簽紙確認已經取走個人物件, 以後與您無關, 也不能再要求進入您屋企. 搵證人係避免佢玩野. 您搵老人家, 如果佢玩野發 din 您咪仲要顧多件?

原文章由 gs 於 08-9-29 02:23 發表
剛talk with labour dept, they said that I have to issue the air ticket & balanced salary to my maid within 7 days as the law. But my agency not reply me yet. I told my agency I paid her air-ticket the ...


別墅

積分: 834


35#
發表於 08-9-29 16:07 |只看該作者
今早去了勞工處,但因沒地址,聯絡唔到佢.所以話我不能開file. 話好多時agent收埋個工人. 勞工處advise我只有等佢來告我,但要7 天後. or 不了了之. 因工人要出境過immg.嗰關.

想問下去勞處當面傾 (有勞處的人做證), 任何野要求同工人本人傾, 呢 d 係我同工人之間的事, 所謂亞媽, 代表, etc. 可唔可以要求不在埸.因為我冇急材.,口材,越唸個工人可能處心積慮了很久.(her mom in hk 12yrs.)想我炒但不得逞,故做一埸戲set我.
而agent係佢那邊.

工人來取行李, 全程錄低佢羅左乜野, 要求佢簽紙確認已經取走個人物件, 以後與您無關, 也不能再要求進入您屋企. 搵證人係避免佢玩野. --- ok, 我搵friend,佢同agent講佢冇我手提電話,又話我唔俾佢打電話,放假...... 有冇簽紙確認的sample 可提供. thanks
:-D


子爵府

積分: 14777


36#
發表於 08-9-29 18:32 |只看該作者
原文章由 gs 於 08-9-29 02:23 發表
剛talk with labour dept, they said that I have to issue the air ticket & balanced salary to my maid within 7 days as the law. But my agency not reply me yet. I told my agency I paid her air-ticket the ...



NO!

check pm


子爵府

積分: 14777


37#
發表於 08-9-29 18:42 |只看該作者
原文章由 gs 於 08-9-29 01:55 發表
因agency話佢阿媽好串,新潮.係佢未走時我坐月佢阿媽假期唔夾見佢唔倒閙我agency,話我係哀boss,唔俾佢個女食飽,夜睡,又話要佢女轉工.....
佢女走佬agency話佢阿媽話我趕佢女走.好彩有tape証明.

其實我估工人一直都想 ...



don't trust the agent
even follow what the agent say
they will sue u also

以上關於工人的資料好好mark 底以準備不時之需


子爵府

積分: 14777


38#
發表於 08-9-29 18:46 |只看該作者
If her give up her lauuage then she leave HK, where I can put her luagge ,still keep or through away? Because the balanced 17-25/9 is 9 days + air ticket -- not = $3,480.

retuen it to the agent


如有任何騷擾,inform police & record but do not talk with them

----意思係只係俾佢執行李唔好講嘢?


如有任何騷擾at anytime & aywhere
of course do not answer to any of her talk when she is 執行李 be aware of recording


別墅

積分: 832


39#
發表於 08-9-29 21:01 |只看該作者
我去左一次勞工處度傾,勞工處的人話佢有權話唔識聽唔識講所以唔會同我單獨傾(當場個工人即時就話我咩都唔識喎,我又回敬一句,唔識你又識答人?她當場就即時唔會再講野了),跟住就各有各同勞工處的人傾,所以勞工處的人邦誰都無人知,傾唔到米走囉,打算第二次再傾,原來第二次見面已在庭上同官傾了,我月尾上庭了,仲驚死我收唔到信,同一日平郵+掛號.唉.................


大宅

積分: 1586


40#
發表於 08-9-29 23:35 |只看該作者
原文章由 gs 於 08-9-27 17:05 發表
剛收到police 通知工人銷案了.



the call may be not made by police ?
My big daughter (Tavy) : 2003-09-24 (3.14 kg)
My second son (Nok Nok) : 2007-07-25 (3.56  kg)
My third son (Yu Yu) : 2008-08-21 (3.46 kg)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo