在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 68008


21#
發表於 08-9-28 14:32 |只看該作者
如果特登要咁做都可以嘅。


伯爵府

積分: 16931


22#
發表於 08-9-28 15:45 |只看該作者
如果只係搭車食飯, 閒時買衫的話一定夠, 如果要找埋卡數比埋保險就唔得.


子爵府

積分: 10880


23#
發表於 08-9-30 09:58 |只看該作者
$2500 1個月自己的洗費, 我夠用, 因為返工加搭車+食早餐(1個面包)+LUNCH(帶飯) 都係$500, 仲有2K自己用, 生咗B, 少咗同FD出街, 最多1個月食1餐飯, 自己少咗出街, 又洗少咗錢, 最多買下護膚品。


大宅

積分: 3472


24#
發表於 08-9-30 11:47 |只看該作者
原文章由 豬BBBB 於 08-9-30 09:58 發表
$2500 1個月自己的洗費, 我夠用, 因為返工加搭車+食早餐(1個面包)+LUNCH(帶飯) 都係$500, 仲有2K自己用, 生咗B, 少咗同FD出街, 最多1個月食1餐飯, 自己少咗出街, 又洗少咗錢, 最多買下護膚品。 ...


你都好叻, 我想儲錢呀, 但係次次都儲唔倒, 因為會一次過用番之前幾個月儲果d


男爵府

積分: 6052


25#
發表於 08-9-30 12:55 |只看該作者
如果淨係有時同朋友出街或買野比自己, 我本人就夠洗有找, 因為我本身幾慳!


別墅

積分: 588


26#
發表於 08-9-30 14:14 |只看該作者
我都計過... 過海返工, 仲要轉車, 車錢都差唔多 $30/日, 早餐 + lunch 差唔多 $50... 即係一日要 $80, 星期六, 日唔使返... 即係 around 20日 x $80... 返工使 $1,600... 所以 $2,500 一個月仲可以買野添架。
不過我唔係成日買野, 所以可以儲幾個月先買吓護膚品咁。
所以對於我黎講... $2,500 我夠使囉。


大宅

積分: 2616


27#
發表於 08-9-30 15:44 |只看該作者
基本上$2,500淨自夠洗有淨 tim, 但我每個月得$3,500 - $4,000, 除自巳洗費, 仲要買餸, 囝囝早餐, 放假洗費都係我包
仔仔06-12-2003出世


珍珠宮

積分: 35592


28#
發表於 08-9-30 15:45 |只看該作者
如果淨係返工食飯坐車, 應該夠既,

我就25(車錢)+40(飯錢); 一個月要(25+40) x 20 = 1,300
不過mobile + internet 要300
即基本要1,600一個月
我好小買衫, 幾個月先買幾件替換, 護膚品又係買平野!所以2,500應該夠駛既!
好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


29#
發表於 08-9-30 15:47 |只看該作者
原文章由 maggiechow 於 08-9-30 15:44 發表
基本上$2,500淨自夠洗有淨 tim, 但我每個月得$3,500 - $4,000, 除自巳洗費, 仲要買餸, 囝囝早餐, 放假洗費都係我包


咁你好唔夠錢用喎!
好好過每一天......


男爵府

積分: 8646


30#
發表於 08-9-30 17:49 |只看該作者
夠唔夠用好睇你既基本開支, 例如撘車+早餐+午餐, 我午餐多數帶飯, 平日車費+早餐 一個月約 $700, 出街洗費+買衫就要諗下點分配 所以如果我肯慳, 真係可以儲到錢架, 但係SHOPPING係人生的推動力呢


公爵府

積分: 28558

分享愛


31#
發表於 08-10-2 10:15 |只看該作者
我因為工作關係有一個月入面, 會有半個月唔係香港, 出trip公司包哂所有野, 不過都要用 $3500先夠~


大宅

積分: 2897

醒目開學勳章


32#
發表於 08-10-2 10:24 |只看該作者
如果只計搭車.食飯及自己買野都夠. 如果要跟朋友聚聚就唔夠用


大宅

積分: 4226


33#
發表於 08-10-2 14:50 |只看該作者
剩食飯同搭車都OKAY. 但係我成日Lunch都會去買野比兩個女,所以$2,500一定係唔夠.


大宅

積分: 4100


34#
發表於 08-10-2 15:36 |只看該作者
早餐: $12x20 = $240
lunch: 帶飯x16 + $20x4 = $80
交通: $9.8 x 20 = $196

我返5日工, 一個月開支$516~


大宅

積分: 4043


35#
發表於 08-10-2 16:04 |只看該作者
$2500只能夠我一個月使費, 儲唔到錢囉.


男爵府

積分: 8485

畀面勳章 貢獻勳章


36#
發表於 08-10-7 21:44 |只看該作者
我都做了一d儲蓄plan~~
想緊自己點忍~~住唔用

因有錢在袋就不得了~~自己會買買買

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo