懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 790


21#
發表於 08-10-7 20:51 |只看該作者
唉, 咁真係要睇你好唔好彩, 果期多唔多大陸人. 我之前聽人講話聖保祿好多大陸人, 仲諗住canossa好d添.... 咁嘈法真係好煩.

請問canossa的護士好唔好? 對bb同媽媽細唔細心同有無禮貌? 佢地鼓唔鼓勵媽媽喂人奶架?


民房

積分: 87


22#
發表於 08-10-7 21:13 |只看該作者
原文章由 2008c9 於 08-10-7 01:14 發表
我上年住既時候 (嘉諾撒), 大房就較大機會同大陸人同房, 而三人房或雙人房的機會較少.
順產(BB唔需要入箱照燈):婦科醫生收費+醫院三日兩夜三人房的費用+醫院雜費(臍帶血/催生針/吸氧氣/爸爸陪產); 一般約$40,000.
開 ...


開刀要催生針???


民房

積分: 87


23#
發表於 08-10-7 21:18 |只看該作者
原文章由 2008c9 於 08-10-7 01:14 發表
我上年住既時候 (嘉諾撒), 大房就較大機會同大陸人同房, 而三人房或雙人房的機會較少.
順產(BB唔需要入箱照燈):婦科醫生收費+醫院三日兩夜三人房的費用+醫院雜費(臍帶血/催生針/吸氧氣/爸爸陪產); 一般約$40,000.
開刀(BB唔需要入箱照燈):婦科醫生收費+醫院五日四夜三人房的費用+醫院雜費(臍帶血/催生針/吸氧氣/爸爸剪臍帶); 一般約$80,000.


請問臍帶血係淨行政費or全包 (出面成兩三萬嗰d)????
why開刀貴咁多????


洋房

積分: 93


24#
發表於 08-10-8 15:21 |只看該作者
原文章由 bobg 於 08-10-7 20:51 發表
唉, 咁真係要睇你好唔好彩, 果期多唔多大陸人. 我之前聽人講話聖保祿好多大陸人, 仲諗住canossa好d添.... 咁嘈法真係好煩.

請問canossa的護士好唔好? 對bb同媽媽細唔細心同有無禮貌? 佢地鼓唔鼓勵媽媽喂人奶架? ...


D護士都幾好..佢哋鼓勵媽媽餵人奶gar...我初初又唔識點餵又谷得好痛比護士"揸"一下就出奶lar (reminder: extremely pain)


別墅

積分: 790


25#
發表於 08-10-11 13:34 |只看該作者
原文章由 MrsMWong 於 08-10-8 15:21 發表


D護士都幾好..佢哋鼓勵媽媽餵人奶gar...我初初又唔識點餵又谷得好痛比護士"揸"一下就出奶lar (reminder: extremely pain)


Thanks a lot for sharing.


大宅

積分: 2705

BK Milk勳章


26#
發表於 08-11-14 12:12 |只看該作者
我上個月尾去交deposit 既時候問過姑娘,佢話抽臍帶血一出世係產房抽,就唔會收chrage,如果出左產房之後就搞,就要收$130,你可以去產科個層再問姑娘,佢地d會計好廢,淨係識得收錢,問佢地野都唔識答架又串。但d姑娘幾好幾nice,但要提醒各位,小心財物,我有個親戚係個度生,住左幾日仲要住三人房,比人偷左部plam ,應該係比亞嬸偷左,最後報警,但都搵唔返部機。

原文章由 babylubo 於 08-10-7 21:18 發表


請問臍帶血係淨行政費or全包 (出面成兩三萬嗰d)????
why開刀貴咁多????


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


27#
發表於 08-11-14 12:36 |只看該作者
我啱啱10月頭喺canossa開刀生左, 住雙人房, 3日出院, 埋單都要$68xxx !

係我自己想住雙人房既, 其實當時2-3人房都有位, 不過我想有多d privacy, 又怕太嘈, 所以住雙人房! 其實我入左院有4日, 但因為canossa係以24小時計算住既日數, 我係2:00pm入院, 5:00pm開刀, 第4日喺1:00pm前走, 所以計我3日2夜錢! 我頭2晚同個外國人一間房, 第3晚就自己住晒, 我行出走廊經過d 3人房, 都見有幾多位! 不過喺走廊都見到有d 大陸人講電話講得好大聲, 心諗好彩唔係同嗰d人日間房! 而且我好鍾意睇電視, 2人房就可以獨立有部電視機, 唔怕嘈住人!


別墅

積分: 790


28#
發表於 08-11-14 15:56 |只看該作者
原文章由 acpeanuts 於 08-11-14 12:36 發表
我啱啱10月頭喺canossa開刀生左, 住雙人房, 3日出院, 埋單都要$68xxx !

係我自己想住雙人房既, 其實當時2-3人房都有位, 不過我想有多d privacy, 又怕太嘈, 所以住雙人房! 其實我入左院有4日, 但因為canossa係以24小 ...


請問知唔知2人同3人房價錢差幾遠? 係咪一定join package. 我都係諗住開刀,已交了20k deposit. 另外護士好唔好呀? 膳食又如何? 謝謝分享~


大宅

積分: 2999


29#
發表於 08-11-14 17:32 |只看該作者
i have a c-section in canossa in Oct, 2008....

5D4N, C-section, everything inclusive....
total cost is HK$54K...

I stayed in a 3人房.... and all my roomate is HK ppl...

The nurse are very good and the food is ok...


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


30#
發表於 08-11-14 19:00 |只看該作者
Canossa好似係一定要join package, 你可以上網睇佢d package價錢, 當然住2人及3人房會影響埋其他野既價錢!

我覺得護士有d好好, 有d麻麻地, 但膳食非常好, 基本上唔駛屋企人帶去都得!

原文章由 bobg 於 08-11-14 15:56 發表


請問知唔知2人同3人房價錢差幾遠? 係咪一定join package. 我都係諗住開刀,已交了20k deposit. 另外護士好唔好呀? 膳食又如何? 謝謝分享~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo