自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


21#
發表於 16-3-16 13:15 |只看該作者

回覆:想買個玻璃水壺裝熱水涼凍水,但好多只可去到60度

我用緊嗰隻好似裝到120度,睇清楚度數先買




水晶宮

積分: 73354


22#
發表於 16-3-16 13:24 |只看該作者

引用:有隻日本高溫玻璃瓶,+叫HARIO,+又薄又靚,+

原帖由 hui_bb 於 16-03-16 發表
有隻日本高溫玻璃瓶, 叫HARIO, 又薄又靚, 但貴.

但又因為薄, 沖洗時又容易整爛, 吉之島, APITA有售. ...
我用Hario, 係日本抬返嚟。

其實係香港又晤係太貴,值得買,去sogo睇下,百幾蚊左右




侯爵府

積分: 20164


23#
發表於 16-3-16 15:03 |只看該作者
玻璃可以裝熱水,但就唔可以溫差太大,否則很容易爆

你將煲滾左既水(100℃)倒落個玻璃樽度(室溫),溫差太大喇

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo