爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7338


21#
發表於 16-3-18 13:23 |只看該作者
本帖最後由 HDA 於 16-3-18 13:25 編輯
DoReMi媽媽 發表於 16-3-18 13:09
我今朝行highway限速100, 通常我行105-110, 去到相機前會唔踩油等佢溜,喺相機位前,都已經係100, 俾後車推 ...

同你一樣通常行得快線都係限制+5至+10,
但有時都比人貼實黎推,
遇到咁o既情況我會搵架中線車之後平排行,
佢要推慢慢推,
想過又要去慢線過...

補充:係遇到o的推車L先至玩佢,等佢心急下,
遇到後面會保持合理距離一段時間果o的我會去中線讓佢過


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 16-3-18 17:55 |只看該作者
HDA 發表於 16-3-18 13:23
同你一樣通常行得快線都係限制+5至+10,
但有時都比人貼實黎推,
遇到咁o既情況我會搵架中線車之後平排行,
佢要推慢慢推,
想過又要去慢線過...

補充:係遇到o的推車L先至玩佢,等佢心急下,
遇到後面會保持合理距離一段時間果o的我會去中線讓佢過
我好憎俾人推車,其實我手車唔算慢(以限速嚟講,但我一定唔會比限速+15至20, 因為之前超到20被扣過3分,自始我好守哩條界線),自己亦唔鈡意貼住人哋車嚟行,如果俾人推車,我會越推越慢,慢到叫後面架車自己走投,今日就係咁,喺相機前我都溜到100, 佢仲推我,我更加唔俾油,由得後車唔耐煩,其實貼住人哋架車嚟行,我自己會覺得好唔安全,今日仲要霧重地濕,當然,我唔係全程行快線,見中線有位我都入返中線的。


男爵府

積分: 6042


23#
發表於 16-3-18 18:50 |只看該作者

回覆:Zenkikl 的帖子

路面行車……千變萬化……太介意別人怎樣駕駛……真係會辛苦自己……放開啦。


水晶宮

積分: 56914


24#
發表於 16-3-18 21:14 |只看該作者

引用:路面行車……千變萬化……太介意別人怎樣駕

原帖由 路過的人 於 16-03-18 發表
路面行車……千變萬化……太介意別人怎樣駕駛……真係會辛苦自己……放開啦。

...
態度正確,.....馬路上好多都,睇人不順眼,又以為自己手車好勁。 好多問題都來自這樣的心態。



珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


25#
發表於 16-3-20 02:07 |只看該作者

引用:少+d+車,同埋睇少一邊車。

原帖由 sf013hk 於 16-03-17 發表
少 d 車,同埋睇少一邊車。
咁坐的士啦,唔駛睇車Tim




珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


26#
發表於 16-3-20 02:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sf013hk+於+16-03-17+發表少+

原帖由 Sindy 於 16-03-20 發表
咁坐的士啦,唔駛睇車Tim
快線係超車用架,唔理係行緊限速定龜速,有得返中慢線就好返啦,你係快過中慢線就唔存在頂住人啦




大宅

積分: 3116


27#
發表於 16-3-20 12:13 |只看該作者
晤該曬大家 會有信心d&望遠d!


大宅

積分: 2937


28#
發表於 16-3-21 14:17 |只看該作者
其實...
大家知唔知, 法例規定,
綠色牌嘅 highway,
最右線係用尼超越前車?

即係話, 無論你快到光速咁, 都要行返中/左線....


大宅

積分: 2322


29#
發表於 16-3-23 13:33 |只看該作者
高速公路除o左超車之外,要靠左駛。
但係成日有人話唔超速,但又行最右線喎,搞到拉晒成條龍出o黎。
日日係屯公就係見到呢D情況啦,朝早最多就係吉車紅的、未瞓醒既貨Van、7座位既保母車、仲有係兩公婆一架車度,一個餵另一個食早餐。夜晚返屯門,最快最順係行慢線,快線架架車唔超速都係相機位落break,搞到深井上斜都可以停晒

唔該果D話唔超速既人,行番中慢線啦

我架車似老隱,好多時我係快線就變o左犘西過紅海咁樣,架架打晒燈行中慢線.....


複式洋房

積分: 180


30#
發表於 16-3-23 23:56 |只看該作者

回覆:MonsterGary 的帖子

咁型




珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


31#
發表於 16-3-24 12:02 |只看該作者

引用:高速公路除o左超車之外,要靠左駛。但係成

原帖由 MonsterGary 於 16-03-23 發表
高速公路除o左超車之外,要靠左駛。
但係成日有人話唔超速,但又行最右線喎,搞到拉晒成條龍出o黎。
日日係 ...
霸住條快線D忍樣都認到老忍?




大宅

積分: 2322


32#
發表於 16-3-26 00:01 |只看該作者
Sindy 發表於 16-3-24 12:02
霸住條快線D忍樣都認到老忍?
就係認唔出,求其見係歐洲牌子既旅行車就當係,先摩西過紅海。當年第一代老隱用富豪時,朋友又有富豪,一上屯公就全部當佢老隱


大宅

積分: 1205


33#
發表於 16-3-29 00:46 |只看該作者
本帖最後由 vincentkhm 於 16-3-29 00:47 編輯

我頭先行完吐露港,想 keep 住行 90-100 都要左cut右cut 先得。真係有好多香港人唔識揸 highway.

好懷念喺德國行 Autobahn, 佢地個個喺快線扒完頭都即刻走返入中線同慢線,十分自律,真係揸得安心又順暢。


大宅

積分: 1844


34#
發表於 16-3-29 21:02 |只看該作者

回覆:快線問題

唔理限速定超速,過完車就埋中慢線啦...
如果半夜/清晨,我就算超緊都會行慢線,因為太多人企定定喺中快線散步...




男爵府

積分: 6042


35#
發表於 16-3-30 00:57 |只看該作者

回覆:eltontth 的帖子

使乜諗其他人點樣揸法……自己走位咪仲好……


複式洋房

積分: 318


36#
發表於 16-3-31 02:52 |只看該作者
其實照 [道理] 快線係唔會有車行...


大宅

積分: 1186


37#
發表於 16-4-6 10:31 |只看該作者
MonsterGary 發表於 16-3-23 13:33
高速公路除o左超車之外,要靠左駛。
但係成日有人話唔超速,但又行最右線喎,搞到拉晒成條龍出o黎。
日日係 ...
講起快相位, 我都係唔明點解個個無超速都要落BRAKE


大宅

積分: 2633


38#
發表於 16-4-6 18:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+路過的人+於+16-03-18+發表路

原帖由 howmuch 於 16-03-18 發表
態度正確,.....馬路上好多都,睇人不順眼,又以為自己手車好勁。 好多問題都來自這樣的心態。

...
Yes yes!!agree!!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo