爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3116


21#
發表於 16-3-27 14:51 |只看該作者
Michelle.Bb 發表於 16-3-27 09:24
我都未識睇位,全憑感覺。以前師傅駕車有標記,所以易睇。自己攞車後,問師傅應點睇位,佢教我喺停車場停定 ...

我而家揸多左 有信心左 係路上就好左d
但其實都唔係好知點睇位...
例如出車個陣 坐隔壁個個會話仲有好多位 但我又睇唔到 覺的左車頭會hi到前面...
Add oil together!


大宅

積分: 1261


22#
發表於 16-3-27 16:33 |只看該作者

引用:Quote:Michelle.Bb+發表於+16-3-27+09:24+

原帖由 hahakk 於 16-03-27 發表
我而家揸多左 有信心左 係路上就好左d
但其實都唔係好知點睇位...
例如出車個陣 坐隔壁個個會話仲有好多 ...
我都係咁。唯有望遠D,望遠D……




禁止訪問

積分: 1374


23#
發表於 16-3-27 16:36 |只看該作者

引用:Quote:Michelle.Bb 發表於 16-3-27 09:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1625


24#
發表於 16-3-28 00:35 |只看該作者

回覆:點睇位

我學緊車, 學泊車時, 成日架車“咩”左小小, 都係攞唔正, 明明坐司機位睇覺得前面正, 但c fu成日話我唔正, c6幫我操車, 又話我成日咩左, 我都懷疑係咪自己判斷力有問題, 仲諗緊方法解決



大宅

積分: 1261


25#
發表於 16-3-29 12:11 |只看該作者

引用:我學緊車,+學泊車時,+成日架車“咩”左小

原帖由 ec325 於 16-03-28 發表
我學緊車, 學泊車時, 成日架車“咩”左小小, 都係攞唔正, 明明坐司機位睇覺得前面正, 但c fu成日話我 ...
睇側鏡,車身與兩邊白線平行應該就正了




大宅

積分: 4977

畀面勳章


26#
發表於 16-3-30 01:12 |只看該作者

引用:我而家開車既時候+成日都好擔心揸唔正條線.

原帖由 hahakk 於 16-03-18 發表
我而家開車既時候 成日都好擔心揸唔正條線... 究竟點可以睇到係唔係條線入面 (我而家靠左右鏡去睇)
...
架車標版位既中間位置差不多踏住左邊白線就行得正。我唔知你明唔明我講乜。但千其唔好一味望左右鏡,一定要望前。其實有經驗就好易度到中間位




複式洋房

積分: 447


27#
發表於 16-3-30 08:55 |只看該作者

回覆:hahakk 的帖子

有咁遠望咁遠,如果前面有車就望前車及其旁次白線,再感覺自己車位置。開車除咗眼睇,最重要同架車旣感覺,人車合一




大宅

積分: 1186


28#
發表於 16-4-6 10:11 |只看該作者
本帖最後由 kwai5 於 16-4-6 10:12 編輯
chiuki2003 發表於 16-3-21 13:36
睇大銀幕右下角對正路面條白線

YES......我學車時都係咁教

但係唔同車款會有D 出入, 自己再ADJUST 應該對既位置

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo