懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 899


21#
發表於 16-4-4 22:50 |只看該作者
返工壓力真係好大,但放咗工盡量放低工作,俾自己放鬆,做自己鍾意嘅嘢,等自己開心啲。


複式洋房

積分: 346

想生BB熱投


22#
發表於 16-4-4 23:12 |只看該作者

回覆:孕婦時的工作壓力

其實一直都知工作壓力唔應該帶返屋企,不過唔知係咪懷孕影響心情,越來越嚴重,講易行難




男爵府

積分: 9913


23#
發表於 16-4-4 23:26 |只看該作者

回覆:Yanmiaou 的帖子

我私家產檢會盡量約星期六,公立產檢就無辦法,但盡量都唔想加重同事工作量。始終放產假果10個星期佢地會好辛苦,而家時間安排到就盡量唔影響人地。


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


24#
發表於 16-4-5 22:14 |只看該作者
試下自己減壓,孕婦以養胎為主,加油吖,祝你一切順利。


複式洋房

積分: 183


25#
發表於 16-4-5 22:25 |只看該作者

回覆:孕婦時的工作壓力

唉!而家返工時間長返工地點遠,永遠都做唔晒既野咁,但太多支出,唔能夠話唔做就唔做,來緊要養兩件。 都要頂硬上,今日仲做到想喊,啲同事又唔生性,搞到無晒返工動力,如果唔舒服,我真係請病假唔返工,唉




男爵府

積分: 6081


26#
發表於 16-4-6 09:23 |只看該作者

引用:我都好大工作壓力,因為bed+rest+果排backu

原帖由 mychungyi 於 16-04-04 發表
我都好大工作壓力,因為bed rest 果排backup果個人做好多小動作討好我老闆,冇叫佢幫手果d佢又爭住做。一係 ...
同自己講,話之佢,而家最緊要係阿b,佢鍾意爭咪爭飽佢。





別墅

積分: 577


27#
發表於 16-4-6 12:08 |只看該作者
懷孕初期係會辛苦啲,你自己同埋啲同事都未適應你大肚。 遲啲當你個肚越嚟越越大時,啲人會突然間對你好咗。你都要調節心情,壓力真係對個胎唔好,東家唔打可以打西家,而家最緊要係過一個健康快樂嘅孕期。


複式洋房

積分: 346

想生BB熱投


28#
發表於 16-4-6 12:12 |只看該作者

回覆:Hokiubaby 的帖子

好明白,我前幾日收工搭車都喊咗出嚟⋯⋯
同事亦不幫忙不止,還不停推卸責任




公爵府

積分: 26598

2025勳章蛇年勳章 叻叻勳章


29#
發表於 16-4-6 12:38 |只看該作者
工作要放低先..真心的..唔好影響個BB..


洋房

積分: 82


30#
發表於 16-4-6 13:14 |只看該作者
其實我都好努力同盡量放鬆,可惜我老闆一而再再而三甘令我好5開心,佢特登令我多野做發洩佢心中不滿。。。。


珍珠宮

積分: 32608

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


31#
發表於 16-4-6 13:14 |只看該作者
想下BB, 公司野做到就做... 唔好諗咁多就得GA LA


水晶宮

積分: 59284


32#
發表於 16-4-6 14:16 |只看該作者
工作壓力大,適當放鬆自己啦


大宅

積分: 4476


33#
發表於 16-4-6 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mychungyi+於+16-04-04+發表

原帖由 RockMusicLover 於 16-04-06 發表
同自己講,話之佢,而家最緊要係阿b,佢鍾意爭咪爭飽佢。
講到好好,我會嘗試改變自己心態。thanks a lot




男爵府

積分: 6081


34#
發表於 16-4-7 00:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RockMusicLover+於+16-04-06+

原帖由 mychungyi 於 16-04-06 發表
講到好好,我會嘗試改變自己心態。thanks a lot
我自都努力緊,因為自己都放唔低,好想自己一手一腳做好,但剛有孕,體力上或心理上都唔可以太去得盡,今日同個客傾完電話先谷鬼氣,但已盡量同自己講,呼吸,放鬆,唔好在意.....否則到孕後期時又一激動就肚硬,對bb發育真係唔好





複式洋房

積分: 293


35#
發表於 16-4-7 02:23 |只看該作者

回覆:孕婦時的工作壓力

我又大壓力到訓唔著喇...
依兩日番工俾人激...心情差左... 今晚仲喊左出黎.. 同自己講唔好影響bb...但個心谷住谷住最後都喊左出黎...





大宅

積分: 1323


36#
發表於 16-4-7 17:38 |只看該作者
sillysmurf 發表於 16-4-6 13:14
其實我都好努力同盡量放鬆,可惜我老闆一而再再而三甘令我好5開心,佢特登令我多野做發洩佢心中不滿。。。 ...
我老細都係呀, 因為知我大肚唔會RESIGN, 但同HR反映完佢即刻唔敢!


複式洋房

積分: 162


37#
發表於 16-4-7 18:27 |只看該作者
Yanmiaou 發表於 16-4-4 20:48
我啲同事都係不停做小動作仲要質疑我點解要私家政府兩邊睇,佢話你㨂政府生就唔好睇私家,又話自 ...

唔好理呢D人!
就算公立醫院生,我覺得睇私家醫生其實有需要!起碼有得見醫生、照超聲波先啦。
我自己都公、私兩邊睇,重要睇兩個私家醫生。


禁止訪問

積分: 408


38#
發表於 16-4-7 19:12 |只看該作者

回覆:孕婦時的工作壓力

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 37


39#
發表於 16-4-8 09:03 |只看該作者

回覆:toffeelego 的帖子

我當然無理佢哋啦,BB最緊要!不過聽得多又。。產檢、又。。請假,好煩




洋房

積分: 37


40#
發表於 16-4-8 09:08 |只看該作者

回覆:李小肥 的帖子

有時聽到依啲說話真係覺得好討厭,但點都好,BB緊要個份工,所以我唔會理,有需要就請假




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo