立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 57770
原帖由 IloveJJ 於 16-04-10 發表 我住港島,日日接放學返屋企都要行一條大斜路(士美菲路/西邊街,薄扶林道),所以擔心1200cc會唔會唔夠力? ...
禁止訪問
積分: 61348
大宅
積分: 3824
reis 發表於 16-4-10 08:41 成2o萬又貴了D呀,但車真是靚,我c9仔
IloveJJ 發表於 16-4-10 11:59 我係2大2小呀!
IloveJJ 發表於 16-4-10 15:15 Thanks!我尋日去咗陳列室,但佢試車只係响九龍灣附近,無香港島呢類斜路。不過,我睇完facebook個group之後 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy