爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 139292

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 16-4-12 09:26 |只看該作者

引用:+本帖最後由+adam112+於+16-4-12+09:18+編

原帖由 adam112 於 16-04-12 發表
本帖最後由 adam112 於 16-4-12 09:18 編輯
但用round about唔係應該1st and 2nd exit should use left hand lane(外)if 3rd or after 3rd exit use right hand lane(內)?
咁用left hand lane 人應該係第一or 第二個exit 用出, 如果行內線又想係第二個出口出,唔係應該讓外線?




瑪瑙宮

積分: 139292

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 16-4-12 09:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HDA+於+16-04-11+發表回覆+an

原帖由 babygingerbread 於 16-04-12 發表
其實分兩種迴旋處係搵嚟攪 反而仲令人好confuse. 根本如果將迴旋處當一個時鐘咁睇,未過12點出嘅 ...
對,我渣開都係咁,而運輸署個圖我理解都係咁




水晶宮

積分: 56912


23#
發表於 16-4-12 10:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 adam112 於 16-04-12 發表本

原帖由 我愛Corina 於 16-04-12 發表
但用round about唔係應該1st and 2nd exit should use left hand lane(外)if 3rd or after 3rd exit use ...
看路牌指示
1460426433016.jpg


瑪瑙宮

積分: 139292

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 16-4-12 10:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+我愛Corina+於+16-04-12+發表

原帖由 howmuch 於 16-04-12 發表
看路牌指示
有雙線行,假設一齊入,不是一齊出嗎?





水晶宮

積分: 56912


25#
發表於 16-4-12 10:13 |只看該作者

回覆:迴旋處內外線問題


1460427213767.jpg


水晶宮

積分: 56912


26#
發表於 16-4-12 10:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 howmuch 於 16-04-12 發表看

原帖由 我愛Corina 於 16-04-12 發表
有雙線行,假設一齊入,不是一齊出嗎?
看圖,你懂的。


瑪瑙宮

積分: 139292

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 16-4-12 10:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+我愛Corina+於+16-04-12+發表

原帖由 howmuch 於 16-04-12 發表
看圖,你懂的。
我理解係如果我要係c出口就一定行內線keep right?
如果出a一定要行外線keep left..

咁我要讓比邊個?




水晶宮

積分: 56912


28#
發表於 16-4-12 10:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 howmuch 於 16-04-12 發表看

原帖由 我愛Corina 於 16-04-12 發表
我理解係如果我要係c出口就一定行內線keep right?
如果出a一定要行外線keep left..
只有入口必須要讓,
螺旋處內,大家跟正線,係唔駛讓的,
硬cut的,就要執生,我自己習慣,通通預佢會硬cut,隨時準備讓。


大宅

積分: 2937


29#
發表於 16-4-12 11:25 |只看該作者
本帖最後由 Mcmanaman 於 16-4-13 10:00 編輯

討論迴旋處邊個啱邊個錯, 有排講的.

我想講左從法例上點睇先, 大家拉直個迴旋處尼睇,
就會變左雙線行車往上, 而左邊有一個路口, 你係右線行車,
想轉入左邊路口, 即係 cut 線啦, 點都要睇車掛? 撞左, 當然係你錯啦!
人地行緊自己條線, 你係 cut 線果個麻.

明左呢點, 就會解釋到好多迴旋處問題; 包括咩叫新式迴旋處....
新式迴旋處(螺旋處), 當拉直尼睇, 左線車條線係"只准左轉", 佢直去, 當然係佢犯法.

其實三個字講完, 跟線行.







男爵府

積分: 8328


30#
發表於 16-4-12 12:03 |只看該作者
我愛Corina 發表於 16-4-12 09:26
但用round about唔係應該1st and 2nd exit should use left hand lane(外)if 3rd or after 3rd exit use ...
如果係迴旋就係你講既情況, 想出之前CUT 線同埋內線讓外線
但係如果螺旋, 就係要外線讓內線. 因為外線會指左去出口, 內線係下一個入口就自動變左外線
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


男爵府

積分: 8328


31#
發表於 16-4-12 12:09 |只看該作者
Mcmanaman 發表於 16-4-12 11:25
討論迴旋處邊個啱邊個錯, 有排講的.

我想講左從法例上點睇先, 大家拉直個迴旋處尼睇,
呢個理論係用係迴旋

但係螺旋處, 睇返運輸處個"溫馨提示" , 寫明外線要讓內線(離開) . 外線經過出口唔出就變成CUT線, 所幾要讓內線離開既車


http://www.td.gov.hk/filemanager/en/content_182/rs_bulletin_30.pdf
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


男爵府

積分: 8328


32#
發表於 16-4-12 12:14 |只看該作者
我愛Corina 發表於 16-4-12 10:30
我理解係如果我要係c出口就一定行內線keep right?
如果出a一定要行外線keep left..
問題係如果你一直行內線, 去到B出口就應該靠左, 準備C出口離開, 但如果有車係外線, 宜佢又冇係B出口離開, 咁佢就要讓你CUT線, 你有優先權, 呢樣就係分別
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


瑪瑙宮

積分: 139292

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 16-4-12 17:24 |只看該作者

引用:Quote:我愛Corina+發表於+16-4-12+10:30+我

原帖由 adam112 於 16-04-12 發表
問題係如果你一直行內線, 去到B出口就應該靠左, 準備C出口離開, 但如果有車係外線, 宜佢又冇係B出口離開, ...
如果c出口係行雙線,即使我行內線出,我都應該keep right ,出到c 想去外線,應該再打燈cut返去left 呀?




複式洋房

積分: 186


34#
發表於 16-4-12 22:36 |只看該作者

回覆:迴旋處內外線問題

總之跟線行,如要cut 線就要讓車,像圖中如白車要在下一個路口先出就要讓黑車先出(螺旋)!但事實是現在的人在白車位置都是不會讓的,大家小心吧!
1460471460432.jpg


大宅

積分: 2937


35#
發表於 16-4-13 09:57 |只看該作者
本帖最後由 Mcmanaman 於 16-4-13 09:59 編輯
adam112 發表於 16-4-12 12:09
呢個理論係用係迴旋處

但係螺旋處, 睇返運輸處個"溫馨提示" , 寫明外線要讓內線(離開) . 外線經過出口唔出 ...

我已講得好清楚.
螺旋處, 當拉直尼睇, 左線車條線係"只准左轉", 佢直去, 當然係佢犯法.
明唔明?


其實三個字講完, 跟線行.




大宅

積分: 2937


36#
發表於 16-4-13 10:01 |只看該作者
至於實際上, 技術上, 去運輸處網頁睇, 果度講得好好.

不過好多人都唔跟;
大多數人都行外圈. 6 點入, 3 點出都行外圈....


公爵府

積分: 25082

開心吸收勳章


37#
發表於 16-4-13 10:07 |只看該作者
小巴轉右出迴旋處都係行番自己條線, 佢無CUT入你條線, 可能係咁佢無望, 不過宜家D人揸車入迴旋處係睇住你黎cut 入黎理論同實踐有時有好大距離.


大宅

積分: 1186


38#
發表於 16-4-13 16:50 |只看該作者
原因係考牌唔洗考迴旋處/螺旋處, 所以咪有好多人都唔識用囉

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo