跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1772


21#
發表於 08-11-10 13:36 |只看該作者
係呀 ... 好耐冇見啦
我都係咁話 , 先比咗留位費 , 如有第二間收 , 先再想 ... 不過搴搴沒報其他 , 所以佢只有啟思 , 冇得選

原文章由 wing2003 於 08-11-8 20:00 發表


hi 搴搴媽,
long time so see la~!
係la啟思加價都加得好勁,如果亞滿讀都要搭車架,
計埋車費同雜費....要over4千元一個月,
另外因為只收左佢下午小組班,so我未必會讀la!
不過可能都照比留位費先,睇下in埋 ...


禁止訪問

積分: 14149

有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


22#
發表於 08-11-13 23:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1243


23#
發表於 08-11-14 13:15 |只看該作者

回覆 #22 babellt 的文章

我IN了好幾間,所以有些也收了,但不知選那間報才好。
有對衡道-方方
德福花園的-德福
及九龍塘-朗思

唔知各位媽咪對這幾間學校有什麼意見呢?


大宅

積分: 1243


24#
發表於 08-11-14 13:15 |只看該作者

回覆 #22 babellt 的文章

我IN了好幾間,所以有些也收了,但不知選那間報才好。
有對衡道-方方
德福花園的-德福
及九龍塘-朗思

唔知各位媽咪對這幾間學校有什麼意見呢?


別墅

積分: 851


25#
發表於 08-11-14 14:40 |只看該作者
你好呀,九龍塘朗思也收予我的阿b,你是上午bi-lingual class嗎?另外,啟思也收了。如果朗思和啟思,我會選朗思。

至於方方和德福我情況,我不太清楚。

原文章由 天賜的禮物 於 08-11-14 13:15 發表
我IN了好幾間,所以有些也收了,但不知選那間報才好。
有對衡道-方方
德福花園的-德福
及九龍塘-朗思

唔知各位媽咪對這幾間學校有什麼意見呢? ...

[ 本文章最後由 bobobooo 於 08-11-14 17:56 編輯 ]


複式洋房

積分: 241


26#
發表於 08-11-14 15:16 |只看該作者
to: 天賜的禮物

德福咁快知道收左?? 請問你幾時收到信架? 係唔係都係 11月8號interview的?


大宅

積分: 2594

醒目開學勳章


27#
發表於 08-12-12 12:25 |只看該作者
我地上星期in 左加南同樂基.....
有冇其他小朋友收到其他通知收生信吖 ??


禁止訪問

積分: 1703


28#
發表於 08-12-12 15:00 |只看該作者

回覆 #27 babellt 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3942


29#
發表於 08-12-13 14:59 |只看該作者
德福都收左亞滿啦,今次係上午班...
我己經交左留位費啦~
兼且決定讀呢一間....貪佢夠近、
地方又夠大、配套又夠齊全,
費時再費心機了!

有冇邊個0706的bb又會讀德福架??


大宅

積分: 2594

醒目開學勳章


30#
發表於 08-12-15 09:02 |只看該作者
九龍塘 Creative 肥佬左.... 後備都唔收.
迦南同樂基都要等到1月先有result.
我地估樂基應該唔收. 因為滺滺冇咩反應.
所以暫時都係未有書讀.


原文章由 dunbinex 於 08-12-12 15:00 發表
hello!我都係上星期六in左迦南呀!但係我估我個囡肥緊喇!老師考她樣樣野都唔識呀!另外九龍塘啟思話藍田分校有位,問我有冇興趣讀,我就交了留位費先,然後再諗諗讀唔讀,因為藍田唔近我屋企.你呢!你打算讀邊間呀? ...


大宅

積分: 1772


31#
發表於 08-12-15 12:05 |只看該作者
恭喜 亞滿

原文章由 wing2003 於 08-12-13 14:59 發表
德福都收左亞滿啦,今次係上午班...
我己經交左留位費啦~
兼且決定讀呢一間....貪佢夠近、
地方又夠大、配套又夠齊全,
費時再費心機了!

有冇邊個0706的bb又會讀德福架?? ...


複式洋房

積分: 264


32#
發表於 08-12-15 18:50 |只看該作者
謙謙都決定讀朗思, 不過係藍田嗰間, 貪近屋企.

原文章由 bobobooo 於 08-11-14 14:40 發表
你好呀,九龍塘朗思也收予我的阿b,你是上午bi-lingual class嗎?另外,啟思也收了。如果朗思和啟思,我會選朗思。

至於方方和德福我情況,我不太清楚。

...
himhim-ma


大宅

積分: 3942


33#
發表於 08-12-15 22:08 |只看該作者
原文章由 搴搴 於 08-12-15 12:05 發表
恭喜 亞滿


ths~ths~


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


34#
發表於 08-12-16 11:48 |只看該作者
, 好耐冇上來啦, 我都會給正謙讀二歲班, 上星期in完平田教世軍, 明天交留位費, 我都有in藍田朗思都收, (阿哥現讀緊k3, N1開始讀, 都不錯) 但較貴, 因有二個小朋友, 真的要計算下, 所以細仔二歲班選間平些, 到三歲才會選朗思或九龍塘的幼稚園.
另大仔下年會讀將軍澳播道書院(直資) 我們冇派位讀政府津貼學校, 因覺得直資/私立小學彈性較大,活動式教學,冇咁多功課及一條龍上中學, 不用到中學又要擔心.


複式洋房

積分: 241


35#
發表於 08-12-16 22:44 |只看該作者
原文章由 wing2003 於 08-12-13 14:59 發表
德福都收左亞滿啦,今次係上午班...
我己經交左留位費啦~
兼且決定讀呢一間....貪佢夠近、
地方又夠大、配套又夠齊全,
費時再費心機了!

有冇邊個0706的bb又會讀德福架?? ...



德福都收左我個仔 , IN1 下午班, 我都交左留位費


大宅

積分: 3942


36#
發表於 08-12-16 22:49 |只看該作者
原文章由 babydoris 於 08-12-16 11:48 發表
喂, 好耐冇上來啦, 我都會給正謙讀二歲班, 上星期in完平田教世軍, 明天交留位費, 我都有in藍田朗思都收, (阿哥現讀緊k3, 由N1開始讀, 都不錯) 但較貴, 因有二個小朋友, 真的要計算下, 所以細仔二歲班選間平些, 到三 ...



hi doris,

好耐冇見啦~

正謙讀平田救世軍ar,呢間口啤好好ar!


大宅

積分: 3942


37#
發表於 08-12-16 22:51 |只看該作者
原文章由 MoMo80 於 08-12-16 22:44 發表



德福都收左我個仔 , IN1 下午班, 我都交左留位費


hi MoMo80,
不過我仔讀n1上午班ja,未必會碰面la!


別墅

積分: 518


38#
發表於 08-12-23 10:33 |只看該作者
迦南收左阿囡上午班,不過仍有3間未in, 所以都未作最後決定。


大宅

積分: 3041


39#
發表於 08-12-23 12:11 |只看該作者

回覆 #5 babydoris 的文章

Hi Doris,

平田救世軍都收咗我小b啦,nice to meet you.小b2009年8月可以N班啦,你呢?


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 08-12-23 15:38 |只看該作者
Abby都係油塘安怡收左讀N1全日制啦.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo