夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   8


複式洋房

積分: 196


21#
發表於 16-6-30 13:28 |只看該作者
wahiuma 發表於 16-6-30 10:56
行開幾日,諗好之後點做想要D咩再做決定

我今個生日,乜表示都冇已習慣,但原來過兩天就有依份大禮物


複式洋房

積分: 196


22#
發表於 16-6-30 13:31 |只看該作者
tansyneko 發表於 16-6-30 13:22
你2年後計劃同仔離港一齊讀書,咁你老公咪更有機會去掠人?

如果依段觀察期已唔對路,兩年後我真係走,佢做咩對我都沒關係啦


複式洋房

積分: 196


23#
發表於 16-6-30 13:38 |只看該作者
WHDOREME 發表於 16-6-30 10:29
個個男人都係咁, 在別人眼中的好老公 (基本上公認的), 感情又係好好, 在一起超過28年. 28年來冇吵過大交. ...

當年青春少艾已有男友既我,佢奇貌不揚,對我一見鍾情,苦追幾年才到手,我絕冇想過佢會咁對我,有冇上床問題先放一邊,
我問佢,如果我又係咁同男性打情罵肖,佢感覺又如何?
咪以為人到中年沒market,
我仍有market的!


複式洋房

積分: 196


24#
發表於 16-6-30 13:40 |只看該作者
草莓忌廉包 發表於 16-6-30 13:23
最痛是做隱形人

在公司做隱形人,真係幾唔開心,好彩老闆橕我


水晶宮

積分: 59284


25#
發表於 16-6-30 15:38 |只看該作者
俾D時間觀察下佢先,今次佢的確係做錯


複式洋房

積分: 196


26#
發表於 16-6-30 16:51 |只看該作者
dinosaurmum 發表於 16-6-30 15:38
俾D時間觀察下佢先,今次佢的確係做錯

係,觀察期,我亦要檢討自己冇咩問題令佢咁樣,但我懷疑,果女係姣婆,同男人影相”艾身艾世”。
可能初時為公事聯絡,日子耐左就吹水,所以越吹越過火


子爵府

積分: 11302


27#
發表於 16-6-30 17:19 |只看該作者
回覆 P388 的帖子

係好痛心的....明白你....

即使當年你花樣年華...佢只係一個唔起眼既男人...到宜家佢似有D成就..... 就會有女人埋身呢...
男人有時都好好笑...俾發現....笫一句一定話唔係鐘意人....冇諗過上床.....只係傾得埋D....講得過火左...

你自己都要收拾心情喇....就算有MARKET...可以唔理個小朋友咩? 不如諗下點樣令自己開心喇...
男人....算吧喇.......


複式洋房

積分: 196


28#
發表於 16-6-30 17:25 |只看該作者
aaron626 發表於 16-6-30 17:19
回覆 P388 的帖子

係好痛心的....明白你....

就是沒成就更PK, 我仔快中學畢業,快會有自己世界, 我要學懂袋穩錢最實際


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


29#
發表於 16-6-30 17:38 |只看該作者
有無唸過俾次機會佢


複式洋房

積分: 196


30#
發表於 16-6-30 17:46 |只看該作者
ylc1015 發表於 16-6-30 17:38
有無唸過俾次機會佢

我冇講機會不機會,我密謀觀察期,密謀唔對路就陪仔讀書,咁樣家人先唔會擔心


子爵府

積分: 11685


31#
發表於 16-7-1 03:13 |只看該作者
P388 發表於 16-6-30 13:31
如果依段觀察期已唔對路,兩年後我真係走,佢做咩對我都沒關係啦

如果係咁 你索性離婚,無謂拖泥帶水。妳走就預咗佢一定會有女人。


子爵府

積分: 11685


32#
發表於 16-7-1 03:14 |只看該作者
P388 發表於 16-6-30 13:38
當年青春少艾已有男友既我,佢奇貌不揚,對我一見鍾情,苦追幾年才到手,我絕冇想過佢會咁對我,有冇上床 ...

前事係冇關係,女人唔好犯一個錯就係覺得當日自己係下嫁,原本大把人追。呢樣嘢婚後係完全不作數。


男爵府

積分: 8800


33#
發表於 16-7-1 03:33 |只看該作者
樓主經歷,深表同情。
亦勾起我的往事。最搞笑係當時個女人,係走黎同我講,我身邊既男人,同佢講埋的好出位既野。

聽完,我都呆左。那一刻,我都唔知問反應好了。

回家,我問對方,佢答唔記得自己有講過呢的野,照道理邏輯,就唔會講喎....

當時,咪選擇唔再出聲。況且佢習慣乜都唔比我知。

呢的野,你好好諗自己想點,人生有很多事,很難預料的


複式洋房

積分: 196


34#
發表於 16-7-1 08:56 |只看該作者
月牙兒♡ 發表於 16-7-1 03:13
如果係咁 你索性離婚,無謂拖泥帶水。妳走就預咗佢一定會有女人。

依一刻我未致於要離婚,始終我要顧全大局為個仔著想。
當年苦追我,今日背叛我,所以百思不解,亦檢討自己平時太霸道


複式洋房

積分: 196


35#
發表於 16-7-1 09:00 |只看該作者
shadowrainbow 發表於 16-7-1 03:33
樓主經歷,深表同情。
亦勾起我的往事。最搞笑係當時個女人,係走黎同我講,我身邊既男人,同佢講埋的好出 ...

我一直好獨立,唔太依賴佢,咪觀察下犯人日後行為如何,叫做比機會大家,
過兩日我同朋友外遊,估唔到今次真係去散心


翡翠宮

積分: 79228


36#
發表於 16-7-1 10:09 |只看該作者
月牙兒♡ 發表於 16-7-1 03:14
前事係冇關係,女人唔好犯一個錯就係覺得當日自己係下嫁,原本大把人追。呢樣嘢婚後係完全不作數。
...

yeap
好50年代feel
“下"嫁 ?!

樓主如果平時仲 carry 住呢D“下嫁“既感覺,可能行為上會表現出黎,自己留心下啦,咁對雙方都無好處


複式洋房

積分: 196


37#
發表於 16-7-1 10:55 |只看該作者
mini1204 發表於 16-7-1 10:09
yeap
好50年代feel
“下"嫁 ?!

我冇下嫁feeling, 我一直都話從未想過佢當年苦追,今日走去互撩咁PK


翡翠宮

積分: 79228


38#
發表於 16-7-1 11:15 |只看該作者
P388 發表於 16-7-1 10:55
我冇下嫁feeling, 我一直都話從未想過佢當年苦追,今日走去互撩咁PK

我地只係 brain storm下各種原因,可能自己身處其中忽略左
做人幾十年,無可能一D mistake都無,可能今次既事係一個小小既 alert, 等雙方都可以做好D。


複式洋房

積分: 196


39#
發表於 16-7-1 11:20 |只看該作者
mini1204 發表於 16-7-1 11:15
我地只係 brain storm下各種原因,可能自己身處其中忽略左
做人幾十年,無可能一D mistake都無,可能今次 ...

冇錯,所以我都話自己都要檢討下


已刪除用户

積分: 6102


40#
發表於 16-7-1 11:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo