婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 74328


21#
發表於 16-7-6 14:00 |只看該作者
辭職啦!
錢無左可以再搵,BB既安全同健康先至係呢一刻最緊要的事.
遲些BB入學後,再搵野做囉,都係兩年左右姐.


水晶宮

積分: 74328


22#
發表於 16-7-6 14:03 |只看該作者
2012929 發表於 16-7-6 13:06
我想問我係bb媽媽,有個人咁對bb(就算唔係屋企人,係姐姐或其他人)我都唔應該擔心樣樣都“預左架啦”的 ...
明知有危險,就梗係盡力避免啦.
有JM話比EE湊,都係一個辦法,社區保母,四千左右都有.


珍珠宮

積分: 32666


23#
發表於 16-7-6 16:23 |只看該作者

回覆樓主:

如果老公搵得少, 你辭職後經濟壓力重左, 仲要屈埋6299姑拉一齊住, 咁我覺得請EE或工人湊BB, 你keep住份工好似好D!


男爵府

積分: 6189


24#
發表於 16-7-6 16:36 |只看該作者
樓主既然唔可以改變佢地既習慣(事實上亦唔可能), 都係唯有請工人/社區保母啦, 如果淨靠一個人收入, 有咩事突然果個月要用多左錢, 長遠都唔係辦法, 你最好keep住份工


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


25#
發表於 16-7-6 17:14 |只看該作者
搵本地EE/社區保姆湊啦,如果你辭左工,經濟壓力大左又會有另一D問題出現


男爵府

積分: 6226


26#
發表於 16-7-6 17:28 |只看該作者
如果姑仔係學生, 我會比錢收買佢, 每天1-2小時, 幫手睇b 等奶奶去買菜, 一個月1500有找.


大宅

積分: 4626


27#
發表於 16-7-6 17:53 |只看該作者

回覆樓主:

辭職搵ee湊。啲老人家好無常識,係唔會洗手,我叫99洗手佢會話真係巴閉,要洗手架。係呀,我係巴閉,唔洗唔好指意掂我啲仔女


珍珠宮

積分: 31027


28#
發表於 16-7-6 18:09 |只看該作者

引用:Quote:sheepcow66 發表於 16-7-6 09:14 婆

原帖由 2012929 於 16-07-06 發表
媽咪好想但手痛
俾你媽咪湊,請工人或part time幫佢可行嗎?


別墅

積分: 665


29#
發表於 16-7-6 18:33 |只看該作者
2012929 發表於 16-7-6 06:18
我同c6收入唔多兩個人加埋三萬到。宜家同6299加姑仔住。 我必須要供養父母每月比2500。我62勁傳統大男人+老 ...

得一份收入應該唔惦,bb好多錢洗,不如揾社區保母,平過請ee or工人。


公爵府

積分: 27258


30#
發表於 16-7-6 18:41 |只看該作者
2012929 發表於 16-7-6 11:33
唔該你睇睇,我無話落街買餸都唔比,我只係驚左62。 同埋星期六,日我放假全日都我湊叫99約姊妹去玩。
...
你自己睇睇,你話等你買餸返去嘛,咁係咪唔可以落街買餸呀!


大宅

積分: 2318


31#
發表於 16-7-6 19:18 |只看該作者
Miulo 發表於 16-7-6 18:41
你自己睇睇,你話等你買餸返去嘛,咁係咪唔可以落街買餸呀!

係買飯呀(emoji)(emoji)


公爵府

積分: 27258


32#
發表於 16-7-6 19:23 |只看該作者
2012929 發表於 16-7-6 11:33
唔該你睇睇,我無話落街買餸都唔比,我只係驚左62。 同埋星期六,日我放假全日都我湊叫99約姊妹去玩。
...
其實你意思係你唔放心62睇,如果唔係姑仔睇住,就唔好落街買餸,由你買飯盒返去,你唔放心62睇,咁帶埋bb去買餸,你就更加唔肯,咁你係咪要99寸步不離呀。你咁鬼緊張,幫你湊b真係救命,62係唔識湊,斷估唔會謀殺佢卦,我媽成日話幫人湊b責任大過父母,唔明你點解緊張得咁交関,唔係只有你先係做人媽媽,大家都有經歷,你不停俾壓力你99,真係凳你99慘。有jm説俾ee湊,但以你緊張程度,邊個幫你湊都唔合你意,最好你自己湊返bb,咁就大家都好,唔係遲早你同99真係六國大封相。

點評

Jolin_Yuen    發表於 16-7-7 12:40


男爵府

積分: 8372


33#
發表於 16-7-6 19:27 |只看該作者
2012929 發表於 16-7-6 06:18
我同c6收入唔多兩個人加埋三萬到。宜家同6299加姑仔住。 我必須要供養父母每月比2500。我62勁傳統大男人+老 ...

你辭咗職到時一定會好多磨擦,佢哋依家已經慣咗佢哋個方式。


侯爵府

積分: 23278

畀面勳章


34#
發表於 16-7-6 19:43 |只看該作者

回覆樓主:

就算你做ftm, 仍然同6299住,一樣要面對呢d問題。最好就搬出去自己住啦,請工人湊b, 你預左儲得好少錢同要慳住洗,出去玩少d.


大宅

積分: 2318


35#
發表於 16-7-6 20:02 |只看該作者
Miulo 發表於 16-7-6 19:23
其實你意思係你唔放心62睇,如果唔係姑仔睇住,就唔好落街買餸,由你買飯盒返去,你唔放心62睇,咁帶埋bb去 ...

我絕對相信62唔會謀殺佢,我自問真係無你咁大膽 見住就咁捉住bb對腳(兩個月多D)就咁拖埋身玩,搽完皮膚類固醇藥去摸bb,都唔可以有擔心緊張的感覺。
如果我要99寸步不離就唔會肯比姑仔睇啦生又未生過湊又未湊過bb。
最後,其實我只係想問下各位jm意見,我依個環境應唔應該唔做。同埋多謝各jm比意見,因為真係唔知有社區保姆。今晚再同c6傾下,再決定。:mother:


公爵府

積分: 27258


36#
發表於 16-7-6 20:07 |只看該作者
你知唔知點解你99要呃你呀!你都話你62傳統喇,咁夜晚餐飯點可以唔煮呀,餐餐食飯盒,唔俾62插到暈,留低俾62睇,你又唔高興,62睇住個b啫,又唔係叫62照顧d乜,你99買餸最多咪一個鐘,或者叫你99帶bb買餸,不過睇你應該唔俾啦。真心覺得你99係傳統的好女人,對老公服侍週到,對家庭,子女,媳婦,孫兒,照顧周到,就是怕得失任何一方,照顧不周,才講大話,可惜你沒體諒明白她,不停施壓。俾著係我,吃力不討好,真係你自己湊,唔好煩我。所以話,你自己有能力,就自己湊返,感受一下湊b的壓力。


複式洋房

積分: 276

食得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


37#
發表於 16-7-6 20:50 |只看該作者
第一件事:搬走!
最好有自己屋,冇既,同公公婆婆住都好過同6299住!

第二件事:請工人/中點
婆婆手痛,唔駛做野,佢只要出對眼睇實就OK,所有家務煮飯BB沖涼換片叫工人做

第三件事:set rules!
6299要睇你地放假帶去探佢地
平日禁睇,如公公婆婆夠硬淨撐得住,叫6299自己上去探。唔可以帶落街。

攪掂!一天光哂世界多美好!!所有問題解決!!!
佢地自己dirty亂黎佢地既事,唔好攪自己個仔教飛~right?

最緊要你父母老公都撐你,你自己又要企硬!為左個仔,唔得都要得,頂硬上!咁就冇問題!加油呀!你做左媽媽啦!為左個仔,乜都做得出!right?
Jason & Jadon


複式洋房

積分: 276

食得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


38#
發表於 16-7-6 20:55 |只看該作者
ak630 發表於 16-7-6 20:50
第一件事:搬走!
最好有自己屋,冇既,同公公婆婆住都好過同6299住!
係!同埋,唔應該+唔駛辭職的!如果你做到哂上面3件事既話!如果真係唔得。。。。其實唔得都要得,而家$$好重要,香港乜Q開支都貴,真係唔可能你老公一個養6個的除非佢十萬月薪!所以工一定要返,仔又一定唔可以再旨意6299,而家世上真心可靠的就只有自己父母了!!!
Jason & Jadon


大宅

積分: 2318


39#
發表於 16-7-6 21:00 |只看該作者
Miulo 發表於 16-7-6 20:07
你知唔知點解你99要呃你呀!你都話你62傳統喇,咁夜晚餐飯點可以唔煮呀,餐餐食飯盒,唔俾62插到暈,留低俾 ...

我有能力梗係想自己湊啦,出面有好多jm如果唔係為生活,有幾多個想交比姐姐交比人湊呀,大家都想睇住自己小朋友成長架啦。


大宅

積分: 2318


40#
發表於 16-7-6 21:03 |只看該作者
ak630 發表於 16-7-6 20:50
第一件事:搬走!
最好有自己屋,冇既,同公公婆婆住都好過同6299住!

多謝支持比正能量我會再同c6商量下。感激

點評

ak630    發表於 16-7-8 21:53

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo