烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1355


21#
發表於 08-10-30 01:21 |只看該作者
白花蒸釀豆腐
你識唔識整蝦膠,
如果識的話,將蝦膠釀入豆腐上面,蒸熟後
倒咗D水,燒熱油加葱花後加豉油
這個餸改用豆卜味道都唔差


麒麟豆腐
材料: 布包豆腐,冬菇,金華火腿或普通火腿
將豆腐切開一片片,一磚布包豆大約可切開五至六件
將冬菇切片,或原隻
金華火腿切薄片,
將一片金華火腿舖上豆腐上,再把冬菇舖上金華火腿上面
排好後,蒸熟,加熱油葱花豉油

或者將所有材料切碎蒸熟又得




將豆腐切開一片片蒸熟後,再將豬肉及草菇炒熟後直接倒入蒸好的豆腐上便可完成這道餸.(豬肉及草菇煮時最好有多少少汁就最好味)

我曾試過改用豆腐花,我覺得味道重滑D,但呀仔覺得不太好味.
注意:如果想用豆腐花,賣時記著叫人不要加任何東西落去.


男爵府

積分: 5681


22#
發表於 08-10-30 01:22 |只看該作者
梅菜肉碎蒸豆腐



http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=6414


男爵府

積分: 7016


23#
發表於 08-10-30 12:58 |只看該作者
嘩,呢個...I like!要買邊種梅菜先好味?洗唔洗浸?
原文章由 Vca 於 08-10-30 01:22 發表
梅菜肉碎蒸豆腐

http://f20.yahoofs.com/hkblog/0JxOTPiEFQXmfq1oXMpiHstVyvL2Ju4-_12/blog/ap_20081002044749427.jpg.jpg?ib_____DsRcZo9_.

http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=6414 ...


男爵府

積分: 5681


24#
發表於 08-10-30 16:13 |只看該作者
原文章由 jacob614 於 30/10/2008 04:58 AM 發表
嘩,呢個...I like!要買邊種梅菜先好味?洗唔洗浸?


我依度冇乜選擇~ 所以我只用一般包裝既甜梅菜! 我習慣唔浸,只用水沖乾淨鹽份 + 糖份,再搾乾水就切架嘞!

其實我仲有一個蒸豆腐食譜 - 蝦醬免治豬肉蒸豆腐~ 不過好耐冇整過,所以冇相! 妳睇吓啱唔啱......

蝦醬免治豬肉蒸豆腐

1.
先將每磚豆腐抺乾水份,用匙羹挖洞



2.
免治豬肉用生抽、糖、胡椒粉、紹酒和豆粉醃好,釀在豆腐洞內



3.
將釀豆腐排喺碟上,鋪上適量蝦醬後用大火蒸至免治豬肉全熟,灑上蔥花即成.


別墅

積分: 854


25#
發表於 09-2-18 23:41 |只看該作者
原帖由 hidecatcat 於 08-10-29 22:00 發表
當我諗爆頭唔想諗果陣
就會掉幾隻浸軟的冬菇及蝦乾
然後蒸熟之後...加入蔥花熱熟油+淡豉油(加糖)


試, 好香, 好好味! good!
Thanks


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


26#
發表於 09-2-20 15:47 |只看該作者
原帖由 RebeccaChan 於 08-10-29 12:10 發表
有friend教我有勁簡單整豆付.
用布包豆付一舊,唔切開;成舊上碟,切好多葱放响面去蒸,蒸好後加豉油,都好好味



嘩... 乜你個fd咁大整估呀, 豆腐唔可以同蔥兼容, 因為會產生草酸鈣
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


別墅

積分: 854


27#
發表於 09-3-12 15:40 |只看該作者
原帖由 RebeccaChan 於 08-10-29 12:10 發表
有friend教我有勁簡單整豆付.
用布包豆付一舊,唔切開;成舊上碟,切好多葱放响面去蒸,蒸好後加豉油,都好好味


D蔥會唔會黃晒?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo