自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 11278


21#
發表於 16-7-19 18:18 |只看該作者

回覆:升小一的擔心

如果你覺得升小一係好需要擔心,咁你小朋友可能會被你感染,擔心埋一份。
趁呢個幾月,得閒係屋企玩下扮返學的遊戲,例如跟時間表執書包,打開n份功課傳來傳去叠好,認番自己的文具執好筆袋…
或者情景題,唔見左小食袋,水樽漏水點算,唔舒服點算 etc.
功課就請照顧者幫下忙督促,做到幾多得幾多,唔好拖得就拖,其實所謂功課多,我覺得好多時都係小朋友唔能夠專心坐定做,才攪到\"做功課做到好夜\"
小一唔係咁恐怖嘅


大宅

積分: 4192


22#
發表於 16-7-19 19:48 |只看該作者
放心,小朋友的適應力強過大人好多,反而你擔心自己適應不到好過。(過來人經驗,小朋友幾個星期就適應到小一新環境,大人就半年都未必得)


公爵府

積分: 29289


23#
發表於 16-7-19 20:32 |只看該作者

回覆樓主:

一定要訓練小朋友自己做。我仔小一時,做晒功課夜晚可以玩30 min電腦。我check功課主要check有無完成,唔執字體,唔係錯得太離譜就由得佢,免得佢覺得反正做咗都要重做。做家長嘅未發生已經擔心,好難唔影響小朋友對新環境產生恐懼。


水晶宮

積分: 58494


24#
發表於 16-7-19 20:38 |只看該作者
功課多也有好處,是溫習的好方法。
不用太擔心,擔心也是會發生,慢慢會習慣。
我反而是不捨得小朋友要離開到處也充滿愛的幼稚園環境,一想到上小學後好似無人(emoji)咁就好可憐。


公爵府

積分: 26066


25#
發表於 16-7-19 20:48 |只看該作者

回覆樓主:

其實7點番到屋企都唔錯
好多人兩公婆9點10點至番到屋企
不過都明7點對一個有好多功課嘅小朋友嚟講唔算早
而其實父母番咗成日工7點番到去都想休息下


珍珠宮

積分: 35654


26#
發表於 16-7-19 21:31 |只看該作者

回覆:升小一的擔心

我都擔心緊,只係自己抑壓住,等自己唔好咁擔心,但其實係十分擔心


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 16-7-19 21:51 |只看該作者

回覆樓主:

儘快養成佢放學即做功課習慣,咁你返到來只係對下功課就唔太問題


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


28#
發表於 16-7-19 21:55 |只看該作者

引用:阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完

原帖由 cwmanna 於 16-07-19 發表
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, ...
初小其實不用擔心!
高小才是“戲玉“


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 16-7-19 21:57 |只看該作者
比d時間大家都要去適應,必經階段..同小朋友一起傾下温習同功課安排,其實唔係想像中咁辛苦。
加油


侯爵府

積分: 20211


30#
發表於 16-7-19 23:00 |只看該作者
唔駛咁擔心呀,小朋友會適應到,但你要俾佢知道做晒功課至可以玩,佢地會喺轉堂小息時做功課


係黙書麻煩d,因為頭幾次佢地唔知點溫,下學期會好好多

寧願佢地小一慢慢適應,唔好太緊張啦


大宅

積分: 3133


31#
發表於 16-7-20 04:59 |只看該作者

回覆:cwmanna 的帖子

當年我係咁諗,驚個仔呢樣唔適應,果樣又跟唔到。。。。但開學後一切都好好。小朋友適應好強,真係唔洗擔心,小一開始唔會太多功課,有適應期㗎。您表現緊張,反而令小朋友更緊張。放鬆啦!


大宅

積分: 4472


32#
發表於 16-7-20 05:20 |只看該作者
cwmanna 發表於 16-7-19 16:33
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, ...

庸人自擾


子爵府

積分: 12246

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


33#
發表於 16-7-20 05:37 |只看該作者

回覆樓主:

小朋友適應力強,做父母的我反而要學習去放鬆,小一生會好多甩漏,成日唔見嘢。功課也不算太多。


伯爵府

積分: 18255

Poo得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 夏天玩到顛 畀面勳章


34#
發表於 16-7-20 07:43 |只看該作者
冇問題,有問題就面對,膽心是自找的,從今天起每天學多少少為小一做好準備吧


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


35#
發表於 16-7-20 07:48 |只看該作者
cwmanna 發表於 16-7-19 16:33
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, ...

我地2公婆都要返工,阿仔放學就係學校託管自己做功課,會另外比定資料佢抄默書生字,如果做完功課有時間先做。之後返屋企食飯,對功課,改正(有時間再溫下默書),好多時都已經夠鐘上床訓覺。(我仔9:30pm 就要上床訓)


珍珠宮

積分: 32716


36#
發表於 16-7-20 07:53 |只看該作者

回覆:升小一的擔心

無野要擔心喎!功課讀書是他既責任!所以訓練佢自己做晒功課,溫習下!妳放工望下便可!




男爵府

積分: 5609


37#
發表於 16-7-20 11:53 |只看該作者
好多謝大家既分享,老實講我都唔知點解咁擔心,可能怕小朋友辛苦, 見到會心痛, 同樣好似以上朋友咁講, 幼稚園係充滿愛,廿人的地方,但小學感覺好似只有功課同壓力,我會慢慢調節下自己.
預計仔仔放學會在婆婆家等我接回屋企,因為小學在外婆家5分鍾距離, 去補習社, 老師話唔好, 人流複雜, 回到家已是7點了, 所以又擔心唔夠時間用, 第二天又要一早起身.

現在幼稚園已上緊"小一準備課程", 希望可以比佢先開始適應.


男爵府

積分: 5609


38#
發表於 16-7-20 12:06 |只看該作者
回覆 rickhss 的帖子


男爵府

積分: 8352

hashtag影視迷勳章


39#
發表於 16-7-20 14:46 |只看該作者
cwmanna 發表於 16-7-19 16:33
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, ...

上了小學真的成個家庭也改變了


大宅

積分: 3529


40#
發表於 16-7-20 17:39 |只看該作者
我個女今年升小二 , 二公婆都要返工,9-6
K3既暑期就去左補習社每日上二小時叫預備班,都係教定佢小一既野, 但我同C6都冇咩跟進,由佢上。到正式返學都幾大鑊,功課,默書開始黎料,同埋有好多本功作紙,佢地既簡稱,有幾多本我自己都好亂,變左會帶漏野, 家課冊寫到一舊舊(可以上eclass睇返,但好多時都未明)
返全日,放學返黎食野,沖澡都5點左右,做功課做到7點, 我二公婆返黎,有時係原封不動架!!! 拿拿林食飯跟功課, 如果有默書仲慘,要温埋......... 通常11點先可以瞓, 我地算好彩,第一我女唔係要瞓好耐既,第二學校返8:40算係晏, 我聽唔小家長話9:30要瞓, 6:30要起身....
以上都唔算痛苦, 最痛苦係要小朋友短時間識好多字, 唔跟又唔得,變左成家既氣氛都好差,好易忟, 我女做野好慢吞吞, 我一味催催催, 欠交6次要寫手冊,好唔想囉
甘我地二公婆邊個坐低教都好,都會教到拍晒枱,好勞氣, 你拍枱,我又肉痛個女,甘到我教到拍枱,又到老公肉痛,好多時二公婆都嬲埋大家.......
到個女喇,其實好傷感情,鬧完佢自己會好內疚好心痛........我自己覺得最痛苦係會偒到同個女既感情囉.......到考試喇,小一第一次考試老C會幫好多,會讀大題目,會提下佢地甘,甘我女都輕鬆渡過,我二公婆又鬆懈喇......到第二次考試就頼野喇.....之後又緊返....到最後一個考試都叫做追返返好D........
呢一年裡面, 我同C6都學左好多野,雖然有時都會你推我,我推你,(其實收左工都好攰) 但時間都過得好快.......呢個暑假全家都好開心, 因為有輕鬆既時間, 而我亦冇比小學嚇親, 9月會生多一個妹妹.....
希望我既分享可以參考下啦
i'm 雨婷寶

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo