在職全職

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   0


禁止發言

積分: 700


21#
發表於 08-11-2 01:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


22#
發表於 08-11-2 02:40 |只看該作者
原文章由 loveycat_0724 於 08-11-2 01:38 發表


我都好想長期生得後生唔會老唷~
我未生2個之前人人都話我個樣老積~
反而生完2個之後d人話我細個........



我就反而成日俾人話我細個 ,,
我18歲果陣d人都話我似16歲-_-||
可能我生得細粒啦 ,,
但我自己就覺得殘左好多好多囉 ,,


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


23#
發表於 08-11-2 02:41 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-2 01:41 發表


係呀..我99而家已經成日同我講.."人唔做野好易脫節ga,bb一歲你想做野學野的話我幫你湊佢啦"咁樣...
所以而家我已經心思思好想快d出去學野/做野呀


嘩 , 你99會咁講 , 真係好"
雖然 ,, 如果我要做野叫我99湊的話佢都會肯(不知幾恨) ,
但我就唔想俾佢湊囉 , 除非瑤瑤讀小學啦 ,,


禁止發言

積分: 700


24#
發表於 08-11-2 03:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 08-11-2 15:55 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-2 01:41 發表


係呀..我99而家已經成日同我講.."人唔做野好易脫節ga,bb一歲你想做野學野的話我幫你湊佢啦"咁樣...
所以而家我已經心思思好想快d出去學野/做野呀


我想出去做野好耐啦~但都唔捨得2件野~
而且細仔又飲全人奶....so決定等佢地大d先做野~


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 08-11-2 15:55 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-2 02:40 發表



我就反而成日俾人話我細個 ,,
我18歲果陣d人都話我似16歲-_-||
可能我生得細粒啦 ,,
但我自己就覺得殘左好多好多囉 ,,


我12歲人地以為我16歲...
16歲人地以為我廿歲~~
依家19歲人地以為我17/18歲~:;pppp:


禁止發言

積分: 700


27#
發表於 08-11-2 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


28#
發表於 08-11-2 17:45 |只看該作者
93年....應該好少有,如果計番而家應該得15歲
我87嫁,大你3年~算老嗎?
我仔仔4歲3個月


禁止發言

積分: 700


29#
發表於 08-11-2 20:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


30#
發表於 08-11-2 21:57 |只看該作者
原文章由 loveycat_0724 於 08-11-2 15:55 發表


我12歲人地以為我16歲...
16歲人地以為我廿歲~~
依家19歲人地以為我17/18歲~:;pppp:


咁都好丫 ,, haha"
我就快22歲 ,,
d人都以為我20歲 ,,


禁止發言

積分: 700


31#
發表於 08-11-2 23:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


32#
發表於 08-11-3 00:53 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-2 20:12 發表


囝囝4歲大呀@@咁應該都係17歲生囉

我同佢生日好接近,我有佢同生佢都係16歲,不過佢出世15日大我就17歲生日lu~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


33#
發表於 08-11-3 00:55 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-2 23:03 發表


你地係度曬命既 我個樣一向老積
16歲個時我老公d同事估我22/23歲
到我生完之後..個頭又未剪過wor又冇時間扮令令..我直頭覺得自己似賓賓囉 ...

唉~有我陪你,剛剛生啊仔頭兩年都還好,出街都有人問我係咁好細個,問完之後個個都o曬嘴,近兩年再無人問喇,都知咩事啦


禁止發言

積分: 700


34#
發表於 08-11-3 01:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


35#
發表於 08-11-3 01:50 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-2 23:03 發表


你地係度曬命既 我個樣一向老積
16歲個時我老公d同事估我22/23歲
到我生完之後..個頭又未剪過wor又冇時間扮令令..我直頭覺得自己似賓賓囉 ...


後生有咩用丫 ,, 又減唔到肥 ,,
真係成個師奶咁呀 ,,


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


36#
發表於 08-11-3 02:25 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-3 01:50 發表


後生有咩用丫 ,, 又減唔到肥 ,,
真係成個師奶咁呀 ,,

AGREE~
有時都覺得自己幾肉酸,肥曬係petpet位,肚皮又鬆,唉~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


37#
發表於 08-11-3 02:25 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-3 01:13 發表


我17歲半生囝囝的..

大家差不多啦


禁止發言

積分: 700


38#
發表於 08-11-3 03:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 275


39#
發表於 08-11-3 13:18 |只看該作者
我有次跟台灣人聊天,有一個只有14歲做左人媽媽,
連書都沒有讀!!佢老公只有21歲


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


40#
發表於 08-11-3 14:16 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-3 03:01 發表


肥??比幾磅呀幾高呀??
我而家164CM112磅到..肥過未生前14磅呀


你高我成14cm mouth: 我好細粒嫁咋!
我而家應該102-4磅 ,, 前排108磅 ,,

首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo