立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止發言
積分: 700
珍珠宮
積分: 39132
原文章由 loveycat_0724 於 08-11-2 01:38 發表 我都好想長期生得後生唔會老唷~ 我未生2個之前人人都話我個樣老積~ 反而生完2個之後d人話我細個........
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-2 01:41 發表 係呀..我99而家已經成日同我講.."人唔做野好易脫節ga,bb一歲你想做野學野的話我幫你湊佢啦"咁樣... 所以而家我已經心思思好想快d出去學野/做野呀
男爵府
積分: 9146
原文章由 小露比* 於 08-11-2 02:40 發表 我就反而成日俾人話我細個 ,, 我18歲果陣d人都話我似16歲-_-|| 可能我生得細粒啦 ,, 但我自己就覺得殘左好多好多囉 ,,
積分: 42413
原文章由 loveycat_0724 於 08-11-2 15:55 發表 我12歲人地以為我16歲... 16歲人地以為我廿歲~~ 依家19歲人地以為我17/18歲~:;pppp:
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-2 20:12 發表 囝囝4歲大呀@@咁應該都係17歲生囉
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-2 23:03 發表 你地係度曬命既 我個樣一向老積 16歲個時我老公d同事估我22/23歲 到我生完之後..個頭又未剪過wor又冇時間扮令令..我直頭覺得自己似賓賓囉 ...
原文章由 小露比* 於 08-11-3 01:50 發表 後生有咩用丫 ,, 又減唔到肥 ,, 真係成個師奶咁呀 ,,
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-3 01:13 發表 我17歲半生囝囝的..
複式洋房
積分: 275
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-3 03:01 發表 肥??比幾磅呀幾高呀?? 我而家164CM112磅到..肥過未生前14磅呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy