嬰兒醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6285

好媽媽勳章


21#
發表於 10-4-26 17:06 |只看該作者
search 呢個"名醫"大名時, 發現這個post. 呢位醫生, 我真係會記住佢!!!!

我個仔16/4開始肚疴, 17/4朝早發燒, 燒咗5日都唔退. 人地介紹這位"名醫", 話佢係什麼兒科總監, 可以唔洗經門診入院, 咁就入咗浸會. 佢一巡房, 就話係腸胃炎, 可能係諾沃克, 可能係沙門氏, 要驗過先知. 跟住就做咗一大堆test, 淨係吊鹽水, 食退燒藥, 不可食野飲水, 咩藥都唔開. 如是者, 就係等報告, 話要等到知道邊隻菌先可以作出治療. 日日在度拖時間, 根本就無醫過. 難為我個仔4日無野食, 淨吊鹽水, 而又實在無好過. 佢仲要好寸, 話醫腸胃炎就係咁樣醫, 佢就係咁樣處理, 我地有問題可以轉去公立醫院, 轉醫生, 可以隨時出院. 之後就一直等等等等等, 直到昨日(入院5日), 終於等到報告出, 證實係沙門氏, 佢都仲想拖, 話要比佢先試食粥水, 無疴就可以繼續, 到時先再睇打抗生素針(打3-5日).....佢根本講完等於無講

可憐小朋友在醫院5日, 無野食, 吊鹽水, 發晒脾氣, 又驚..而家, 我仲找緊其他醫生睇, 因為不同醫生說法不同, 都唔知點算


大宅

積分: 1561

好媽媽勳章


22#
發表於 10-4-27 01:45 |只看該作者
我記得大概十年八年前我個仔發燒去睇過佢
見佢醫務所D鏡架裂哂,好似被人惡意毁壞咁
好奇怪啦,
但見佢問好多野...有冇打DXX針,XX針(唔記得)好詳細,叫我比個仔打,咁我個仔發緊燒點會諗打預防針吖,擺完藥都冇睇過佢


大宅

積分: 1955


23#
發表於 10-4-27 23:46 |只看該作者
小朋友好些沒有? 不如搵莫子慈醫生, 佢好細心, 講野好firm, 我小朋友之前中諾沃克, 都係俾佢醫好, 佢會同你解釋同話你聽有那些東西食得, 那些唔食得. 祝你小朋友早日康復!











原帖由 cacachow 於 10-4-26 17:06 發表
search 呢個"名醫"大名時, 發現這個post. 呢位醫生, 我真係會記住佢!!!!

我個仔16/4開始肚疴, 17/4朝早發燒, 燒咗5日都唔退. 人地介紹這位"名醫", 話佢係什麼兒科總監, 可以唔洗經門診入院, 咁就入咗浸會. 佢一巡 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo