想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


禁止訪問

積分: 7914


21#
發表於 16-8-5 13:52 |只看該作者

回覆:cherry.bdh 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1261


22#
發表於 16-8-6 11:54 |只看該作者
ayn 發表於 16-8-5 13:52
已失敗...今日黎左m......

我聽人講佢麻麻地,我之前都試過睇佢,都覺得佢d態度差


禁止訪問

積分: 7914


23#
發表於 16-8-6 13:12 |只看該作者

回覆:廣華姜向坤/ 張秀霞醫師好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1424


24#
發表於 16-8-6 22:17 |只看該作者
我都覺得張秀霞幾得下,我兩個月就中唔知關唔關事,但睇咳真是有一手


大宅

積分: 1351


25#
發表於 16-8-8 14:00 |只看該作者
姜向坤醫師 - 我睇左6個月, 而家轉左第二個. 我問過佢重要幾耐,佢話通常食佢D藥3-6個月會有...佢話如短過3個月有,咁就唔關佢D藥事,係你自己自然有.

M就都係同以前一樣35日左右...最後個CYCLE重要40幾日...所以我覺得大家唔夾

重有,佢話我如果心急, 可以食埋天喜丸(連中藥食), 唔知係唔係食左, 所以最後個CYCLE重要40幾日...我都無再食天喜丸同睇佢了...

約左時間都等得好耐...係講普通話的


複式洋房

積分: 426


26#
發表於 16-8-8 15:34 |只看該作者
我睇張秀霞醫M 痛同埋想生BB...睇左幾個月M痛減小左..
LAST 一個月仲一D痛都冇...我從來未試過..
冇M 痛個次次後個個月就有左BB 了..
我前後睇過幾個中醫...覺得佢最WORK


大宅

積分: 1322


27#
發表於 16-8-9 13:16 |只看該作者
wongb 發表於 16-8-6 11:54
我聽人講佢麻麻地,我之前都試過睇佢,都覺得佢d態度差
反而我覺得佢OK, 幾NICE, 有講有笑... 但藥WORK NG WORK我就唔知..因為我都未中同埋我CYCLE一向都係28-30DAYS.


大宅

積分: 1406


28#
發表於 16-8-9 17:20 |只看該作者
我睇過姜醫師,覺得佢麻麻,有d寸,仲有d唔耐煩咁,食咗佢第四五次開嘅藥不但M痛無改善,食完仲頭暈添,可能人夾人啦!


大宅

積分: 1406


29#
發表於 16-8-9 17:21 |只看該作者
我睇過姜醫師,覺得佢麻麻,有d寸,仲有d唔耐煩咁,食咗佢第四五次開嘅藥不但M痛無改善,食完仲頭暈添,可能人夾人啦!


複式洋房

積分: 429


30#
發表於 16-8-9 21:53 |只看該作者
Lovelytif 發表於 16-8-9 17:21
我睇過姜醫師,覺得佢麻麻,有d寸,仲有d唔耐煩咁,食咗佢第四五次開嘅藥不但M痛無改善,食完仲頭暈添,可 ...

本帖最後由 Jomamama 於 16-8-9 21:57 編輯

本帖最後由 Jomamama 於 16-8-9 21:56 編輯

我覺得姜EC好好! 我嘅經驗係好多時我哋問嘅問題佢解釋俾我哋聽我哋都唔會明。調理身體唔係一時三刻係要比好多時間。嗰個月中唔中有好多唔同嘅因素!如果睇中醫就要有耐性唔可以心急。由身體差變身體好唔係咁容易!有時急都急唔黎。

有時我地做病人都要留意自己身體狀況話比醫生聽究竟我哋每一次食完佢啲藥有什麼反應!記得清晰一點,醫生就可以根據你嘅反應去調教藥物。中醫除了把脈問診都好重要的。


大宅

積分: 1406


31#
發表於 16-8-11 16:31 |只看該作者
回覆 Jomamama 的帖子

無錯,明白調理都唔係一時三刻嘅問題,但我食到佢開d藥頭暈,唔舒服,身體仲差咗,正常都唔會想再去睇佢,所以就覺得可能係我唔夾佢啦!另問診方便我覺得佢好似唔多想答我問嘅問題,睇得專科,自然會有好多問題想知想問,想了解,問題係佢嘅態度,我個人感覺感受係咁囉!


複式洋房

積分: 429


32#
發表於 16-8-11 19:05 |只看該作者
Lovelytif 發表於 16-8-11 16:31
回覆 Jomamama 的帖子

無錯,明白調理都唔係一時三刻嘅問題,但我食到佢開d藥頭暈,唔舒服,身體仲差咗, ...

咁我好好彩啦!佢又答我問題態度又好身體好咗好多!有時佢仲緊張過我。


大宅

積分: 1406


33#
發表於 16-8-11 20:03 |只看該作者
本帖最後由 Lovelytif 於 16-8-11 21:02 編輯

回覆 Jomamama 的帖子

咁咪好囉,遇到個咁夾嘅中醫~


複式洋房

積分: 411


34#
發表於 16-11-23 10:26 |只看該作者
我今日第二次睇張秀霞,佢冇恰眼瞓,反而幫佢入電腦嗰個不停放蚊,張秀霞唔會講你身體狀況,佢開的藥其實係咪一方走天涯?問佢m到飲唔飲得,又只係講啲藥係調理,冇話飲唔飲得。。。試多一次,如果都係怪怪的就唔睇佢了


複式洋房

積分: 370


35#
發表於 16-11-23 11:13 |只看該作者
cherry.bdh 發表於 16-7-29 13:40
請問有無sis 試過睇姜向坤醫師,諗緊book 邊個好

thanks!!!

我星期五第一次睇佢。到時話你知感覺如何啦


禁止訪問

積分: 7914


36#
發表於 16-11-23 11:57 |只看該作者

引用:我今日第二次睇張秀霞,佢冇恰眼瞓,反而幫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3668


37#
發表於 17-1-22 16:27 |只看該作者
jachassan 發表於 16-11-23 11:13
我星期五第一次睇佢。到時話你知感覺如何啦
睇完張醫師,感覺如何?


大宅

積分: 2235


38#
發表於 17-4-5 14:04 |只看該作者
cherry.bdh 發表於 16-7-29 13:40
請問有無sis 試過睇姜向坤醫師,諗緊book 邊個好

thanks!!!

我睇姜e師覺得佢Ok!佢仲幫我睇埋輸卵管X光片!佢寸係比較直接,佢都係想你快D成功!我睇左半年bingo!


男爵府

積分: 5531


39#
發表於 17-4-5 14:46 |只看該作者
張秀霞 我睇左半年到, 由24-26日, 而家調到27-28日,佢話一定要足28日先容易懷孕
而家佢少左恰眼訓, 同埋經痛都少左, 無以前果隻痛到暈既感覺.
自己會keep住調理,
佢而家通常一開開成一個月藥,每次拎藥,拎到我死死下,..haha


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


40#
發表於 17-4-5 18:19 |只看該作者
我都係睇姜醫生半年就中了,佢雖然講普通話但算細心,今次想追第二胎,所以再去睇,希望有機會啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo