自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


男爵府

積分: 7300


21#
發表於 16-8-1 14:00 |只看該作者
覺得佢係想你同佢家姐fd d, 佢同你好close, 更想你地3組人一齊fd. 我估係咁


男爵府

積分: 6227


22#
發表於 16-8-1 14:01 |只看該作者
ac917 發表於 16-8-1 13:55
同意,如果咁多次都係咁,我都有hard feelings,不過如果好似樓主講咁,係咁close嘅friend,我真係會同佢 ...

係囉…尤其係送禮物比小朋友係心意,見到出現係其他人身上真係會覺得不受尊重
不過我唔會唔開心太耐,因為我唔會再送


大宅

積分: 4386

好媽媽勳章


23#
發表於 16-8-1 14:04 |只看該作者
你朋友要送比人都應該送遠D, 唔應該比你知/見. 咁做即係唔鍾意份禮物啦. 第日唔好送禮囉.

至於介意約埋佢家姐, 你話佢知: 我諗住淨係同你去添, 你約咗家姐呀, 咁唔好意思嘅, 唔阻你地, 第日再約過.

唔鍾意嘅嘢要話比人知, 擺喺心度冇意思.


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 16-8-1 14:06 |只看該作者
本帖最後由 pinkdoll 於 16-8-1 14:10 編輯
rean_chau 發表於 16-8-1 13:59
有直接問過, 佢解釋就係佢家姐朋友唔多, 成日見到我對佢咁好, 好羨慕佢有我呢個朋友, 而佢唔想家姐唔開心 ...

咁都有機會架, 你當佢係朋友的話就信佢啦. 我頭先都有諗過會唔會係佢家姐或者佢家姐囡囡時不時見到有禮物收, 就係咁問問問,...... 嘩, 新架? 又有新禮物呀? 你就好啦! 好靚呀! 好想要呀! 有啲人係咁架...... 問多兩問, 你朋友可能諗住轉贈禮物冇問題, 就送俾佢家姐囉. 所以, 你朋友未必唔鐘意你送既嘢既.


我以前都識過一個人, 佢嚟我屋企一次, 就周圍望周圍睇, 跟住話你就好啦, 有呢啲, 有個啲, 我就冇啦, 唉....我又冇乜朋友喎, 唔會有人送呢啲嘢俾我.......跟住暗示叫我分啲俾佢. 我就真係同佢唔熟, 梗係唔理佢啦.


象牙宮

積分: 228018

2024年龍年勳章


25#
發表於 16-8-1 14:06 |只看該作者

引用:一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都

原帖由 rean_chau 於 16-08-01 發表
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...
照咁睇,個朋友只是冇機心……

我 99 都係咁,有次去美國旅行,c6話幫佢出機票,佢轉頭話幫個外孫俾機票錢……浪費咗c6一番好意


公爵府

積分: 28591


26#
發表於 16-8-1 14:08 |只看該作者
canies 發表於 16-8-1 13:50
咁佢有表明係你送,衰唔晒。
佢係咪想你同佢家姐friend D?

佢係想我同佢家妅FD 啲... 有時我攞左車同佢一齊出去玩, 佢會叫我打電話比佢家姐, 邀請埋佢家姐.
如果果次無同佢家姐去呢, 佢就千叮囑叫我唔好POST相上FACEBOOK, 驚佢家姐見到....

我同佢家姐有自己相處方, 我都有幫佢手湊放學, 有時睇埋功課煮埋餐飯比佢女食, 有時搞搞下, 好似我應份咁...我無收錢無計架, 我做呢啲野都係睇佢份上. 我失望地方係, 點解要我違背自己意願去幫你討好家姐....我當你係好好好朋友, 你到底有無理我感覺.... 如果覺得我OVER左,咪出聲, 我以後唔再做之麻...


禁止訪問

積分: 49718


27#
發表於 16-8-1 14:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51833


28#
發表於 16-8-1 14:12 |只看該作者

回覆:我應唔應該對呢個朋友失望

其實有時朋友之間係有比較的,你自己可能覺得自己沒有同佢比,但是你的朋友有。佢唔想你覺得佢唔掂,佢想過得比你好。

我有個朋友由小到大可青梅竹馬的好朋友,大家同一間學校,同一個屋菀長大,原本佢一直好眼紅我有同學喜歡同我玩,特別是男同學對我好時,因為我家境比佢家好,佢更加妒忌。佢話因為我家境好,所以先有咁多同學同我玩的。可能各種原因佢都好比心機讀書,現在仲做埋醫生了,我們同學或者朋友之間有個群組的,好多時同學會主動問我野或者閒談時,佢就會好唔鐘意我。或者我係Facebook寫下自己向往現在無憂無慮的生活時,佢就會係自己的Facebook寫自己遠大的目標同踩我眼光短淺。

所以你的朋友應該是那種人,不想你可憐佢,唔想你覺得佢比你差。


男爵府

積分: 6674

好媽媽勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 16-8-1 14:13 |只看該作者
你朋友好單純, 只係諗你係好好朋友, 佢係好親家姐, 咁大家就可以一齊玩一齊分享, 不過你事實上唔係佢諗咁冇阻隔, 你朋友唔會覺得有咩問題, 因為佢視你為好親的朋友仔~
而佢家姐, 只係一個唔多識做的人, 想識朋友仔, 不過唔多同你交心(反之亦然), 接收咗你送俾朋友的禮物, 又冇同你講聲多謝或感覺唔好意思, 俾你感覺到佢好似高高在上等你奉承, 其實只係佢唔多識表達或者本身係唔夠圓滑世故(所以佢冇乜朋友)~~
多個朋友好過多個敵人, 你喜歡的話交個心出黎大家HAPPY ~~


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 16-8-1 14:14 |只看該作者
本帖最後由 pinkdoll 於 16-8-1 14:16 編輯
rean_chau 發表於 16-8-1 14:08
佢係想我同佢家妅FD 啲... 有時我攞左車同佢一齊出去玩, 佢會叫我打電話比佢家姐, 邀請埋佢家姐.
如果果次 ...

做朋友要睇夾唔夾, 真係唔夾就唔好太勉強, 個個係佢家姐, 又唔係你家姐, 你勉強同佢做朋友, 你都唔開心. 你都要同你朋友講清楚自己感受.


男爵府

積分: 9655


31#
發表於 16-8-1 14:14 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 13:33
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...

你朋友唔岩用轉贈好環保,好過佢放埋一邊封塵,我仲介意,佢已經當你係家人,所以同家姐share 你送既野,我唔會嬲,佢家姐又冇對你唔好,其實想闊d件事唔係你想咁差,你朋友係真心好人


男爵府

積分: 5605


32#
發表於 16-8-1 14:16 |只看該作者
我覺得佢家姐妒忌你同佢好好
你朋友唔知點做好


象牙宮

積分: 239754


33#
發表於 16-8-1 14:17 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 13:33
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...

互不相送... 會不少了此煩腦???

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


寶石宮

積分: 257497

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


34#
發表於 16-8-1 14:18 |只看該作者

回覆:我應唔應該對呢個朋友失望

可能佢家姐係小氣果種, 又少朋友,你朋友本身無能力, 所以寧願轉送禮, 等佢家姐開心d, 如果你介意, 咁就唔好送! 一係就同你fd坦白你唔開心

放下自在


子爵府

積分: 10900


35#
發表於 16-8-1 14:20 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 14:08
佢係想我同佢家妅FD 啲... 有時我攞左車同佢一齊出去玩, 佢會叫我打電話比佢家姐, 邀請埋佢家姐.
如果果次 ...

本帖最後由 dazzlelulu 於 16-8-1 14:24 編輯

本帖最後由 dazzlelulu 於 16-8-1 14:20 編輯

首先送出去嘅野,唔好計較別人點用,佢轉送咗俾家姐,從中得到滿足,都係你俾咗機會佢去做到啫。
好明顯你朋友看重佢家姐感受,而從你嘅描述中呢位家姐實在並唔得人喜愛 ,我地只好看成愛屋及烏,因為好朋友對你好,就包容下佢家姐是了。
PS: 如果佢家姐敏感嘅,其實仲難受,因為啲野根本唔係你俾佢,擺明係妹妹pass .


公爵府

積分: 28591


36#
發表於 16-8-1 14:21 |只看該作者
mln 發表於 16-8-1 14:12
其實有時朋友之間係有比較的,你自己可能覺得自己沒有同佢比,但是你的朋友有。佢唔想你覺得佢唔掂,佢想過 ...

我朋友應該無呢種唔想比人覺得佢比我差既感覺. 我送野或者對佢好, 係因為佢先對我好, 咁多年大家都在心中....

反而佢家姐就有少少呢種感覺, 成日想同我保持距離保持矜持, 但見到我咁對佢個妹, 又好似唔抵得....幫佢湊女(逢星期三早放)都係佢個妹我朋友打比我叫我幫手, 成件事佢自己都無出過面...



子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 16-8-1 14:21 |只看該作者
本帖最後由 pinkdoll 於 16-8-1 14:26 編輯
333s 發表於 16-8-1 14:17
互不相送... 會不少了此煩腦???

都係.......你送咗俾佢, 佢又送俾人...當中又唔知牽涉幾多人同事...既然係咁, 不如唔好送(相信你朋友應該唔介意), 咁就唔駛煩.


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


38#
發表於 16-8-1 14:22 |只看該作者

回覆樓主:

呢個朋友似乎講心唔講金,可以出力幫多於送物質比佢。
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


公爵府

積分: 26065

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


39#
發表於 16-8-1 14:23 |只看該作者

回覆:我應唔應該對呢個朋友失望

我會直接問佢係咪唔岩用

C'est La Vie


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


40#
發表於 16-8-1 14:24 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 14:21
我朋友應該無呢種唔想比人覺得佢比我差既感覺. 我送野或者對佢好, 係因為佢先對我好, 咁多年大家都在心中 ...

其實, 你都知知地係佢家姐方面出問題, 你朋友顧此失彼.

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo