美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   8


複式洋房

積分: 397


21#
發表於 16-8-12 22:22 |只看該作者
Fancl 和 Mary Kay 卸妝液


大宅

積分: 4798


22#
發表於 16-8-12 22:28 |只看該作者
Evie cleansing oil 天然冇礦物油,好用 乾淨又護膚

點評

long226    發表於 16-8-13 01:48


大宅

積分: 2927


23#
發表於 16-8-12 23:13 |只看該作者

回覆:mymarigold 的帖子

atorrenge a響邊到買到?


大宅

積分: 2256


24#
發表於 16-8-12 23:25 |只看該作者
我覺得真係睇膚質,要用過先知邊種夾自己。我係勁易出油,但底層乾,用過好多種卸妝只有fancl缷妝油夾到自己,已經用左十幾年...我試過缷妝水,但用親皮膚都會敏感..其他日韓外國牌子cleansing oil或gel都有試過好多,但始終落得唔夠fancl乾淨。最後連diy卸妝油都試過,結果塊面出曬粒粒,勁恐怖對我黎講只有fancl可以做到一次過可以缷乾淨個全妝兼對皮膚完全冇影響...尋尋覓覓十幾年,最後只可以揀返fancl


複式洋房

積分: 354


25#
發表於 16-8-13 12:43 |只看該作者
Oil對我來說係最乾淨,試過紅水敏感
Fancl既oil已經回購好多支
另外prefect gel都幾乾淨


珍珠宮

積分: 30502

母親節2025勳章


26#
發表於 16-8-13 17:48 |只看該作者
leeleebaba 發表於 16-8-12 21:19
呢隻是要加 溫水抹是嗎?

水洗就OK,亦可以tissue off, 唔洗乳化過程,因塗上面會將粉底溶起


珍珠宮

積分: 30502

母親節2025勳章


27#
發表於 16-8-13 17:49 |只看該作者
bigskylittle 發表於 16-8-12 23:13
atorrenge a響邊到買到?

Watson's


大宅

積分: 3115


28#
發表於 16-8-17 13:38 |只看該作者
shishedo 支perfect gel 都平,有無人試過,我見佢支洗面真係平靚正,心思思想試支卸妝gel


大宅

積分: 3115


29#
發表於 16-8-17 13:39 |只看該作者
呢支
myimage.jpg


大宅

積分: 3342


30#
發表於 16-8-17 14:40 |只看該作者
之前用開 SHU / FANCL 落妝油, HWS 水油洗面奶, 覺得落妝油用完要再用其他野洗面, HWS 水油洗面奶就太貴用得好快, 於是貪方買neutrogena新個支唔記得咩名油轉泡洗面, 用完好乾淨喎~真係一支搞掂哂


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 16-8-17 14:42 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 16-8-11 22:02
覺得bifesta仲好過紅水 又平啲
呢隻買咗未試, 請問你用邊款?
最近用緊biore卸妝水, 幾好, 好乾淨, 價錢都平


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


32#
發表於 16-8-17 14:46 |只看該作者
s_leung 發表於 16-8-17 13:38
shishedo 支perfect gel 都平,有無人試過,我見佢支洗面真係平靚正,心思思想試支卸妝gel
...
請問邊處買?


大宅

積分: 3115


33#
發表於 16-8-17 15:35 |只看該作者
sheshido 呢支759 同sasa 都有賣


大宅

積分: 3115


34#
發表於 16-8-17 15:35 |只看該作者
choichoibb2011 發表於 16-8-17 14:40
之前用開 SHU / FANCL 落妝油, HWS 水油洗面奶, 覺得落妝油用完要再用其他野洗面, HWS 水油洗面奶就太貴用 ...

點樣架?


大宅

積分: 3342


35#
發表於 16-8-17 15:48 |只看該作者
回覆 s_leung 的帖子

http://www.watsons.com.hk/product-neutrogena/deep-clean-hydrating-cleansing-oil-to-foam/p/BP_284856


男爵府

積分: 6558


36#
發表於 16-8-17 16:26 |只看該作者
我用 banila co. Clean it zero 粉紅色真係超好用


複式洋房

積分: 135


37#
發表於 16-8-17 17:14 |只看該作者
banila co最好用 回購好多次lu


大宅

積分: 3752


38#
發表於 16-8-18 18:32 |只看該作者

回覆樓主:

我用緊呢隻好好用,成日斷貨所以上次一次過買左好多支返黎,但我宜家唔會成日化妝好少用,如果有人想試下我可以平價轉讓。
IMG_20160812_194007.JPEG


複式洋房

積分: 205


39#
發表於 16-8-18 18:43 |只看該作者
我用derdie 水磨布.好得,我淡妝有眼線mascara都落得乾淨,而且每次落完照鏡都有種通透感,可能有埋去角質關係~~佢1包20片,每次用1片, 已經買了3包係屋企,因為3包有平


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 16-8-18 18:46 |只看該作者

回覆樓主:

banila co. 用左兩三年,不停回購

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo