婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2469


21#
發表於 16-8-18 22:33 |只看該作者

回覆:Ssssyiu 的帖子

係呀,d奶奶係咁衰,生過就過橋抽板。


男爵府

積分: 9263


22#
發表於 16-8-19 10:26 |只看該作者
Ssssyiu 發表於 16-8-18 17:43
我地每次返去都要留足成日架,下午返凌晨走咁滯都比人話留得少呀!最好朝早七八點就返到去,凌晨都唔好走 ...
咁似我太99, 佢叫我放低幾個月大的BB俾佢玩幾日............. 以前未有小朋友, 我地返去5、6個鐘都鬧留得少, 過時過節我地真係9am-11pm架, 真係人都癲!! 依家我地就會話bb要食奶, 最多4、5個鐘就走人, bb餓都喊都唔俾我地走呀, 我地唔理佢照走佢就一直鬧鬧鬧!!! 唔過夜又鬧鬧鬧, 次次見到面都俾佢鬧...........


大宅

積分: 3961


23#
發表於 16-8-19 14:59 |只看該作者
真係傻傻地,仲話咩嫲嫲湊孫天經地義,嫲嫲帶孫出街玩天經地義,嫲嫲點點點又天經地義,依家先一個星期見一次乜乜乜咁,都每個星期放假個日都俾埋你,唔知想點!!!

依家已經幫我仔編排好新年要去邊,一啲時間都唔洗留俾公公婆婆,仲要話去到老遠探啲咩三叔公定九姨婆個唔知邊個,名都未up得出既親戚,真係痴晒上腦


大宅

積分: 3961


24#
發表於 16-8-19 15:03 |只看該作者
EudyptulaMinor 發表於 16-8-19 10:26
咁似我太99, 佢叫我放低幾個月大的BB俾佢玩幾日............. 以前未有小朋友, 我地返去5、6個鐘 ...

依家過時過節要過夜添,新年去到又做妹仔,個個食飽就坐係到嘆世界打牌,我就洗九萬幾隻碗,唔做又比人話,做又唔會有人多謝你既,過時過節要對住啲唔想見既人無得陪家人都算,仲要做足廿四小時妹仔,俾人點黎點去,今年唔知又會點


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 16-8-19 16:00 |只看該作者
Ssssyiu 發表於 16-8-19 15:03
依家過時過節要過夜添,新年去到又做妹仔,個個食飽就坐係到嘆世界打牌,我就洗九萬幾隻碗,唔做又比人話 ...
點解要過夜呀?住得好遠嗎?
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


大宅

積分: 3961


26#
發表於 16-8-19 16:59 |只看該作者
ivory0915 發表於 16-8-19 16:00
點解要過夜呀?住得好遠嗎?

唔遠,半個鐘就到,係99成日想我地過夜佢有得玩孫

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo