影視娛樂

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   2


男爵府

積分: 5466


21#
發表於 16-8-23 16:52 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 yukocyc620 於 16-9-2 17:40 編輯

呢套我有追開,好寫實,好睇最鍾意忙內和前輩

點評

Pr0udfish    發表於 16-8-23 17:32


男爵府

積分: 5466


22#
發表於 16-8-23 17:01 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 16-8-22 16:49
呢位打醬油的披髮偽文青,出場少但超攪笑,我成日形住劉亞仁扮的

本帖最後由 yukocyc620 於 16-9-2 17:40 編輯

.


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


23#
發表於 16-8-23 18:00 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 16-8-23 15:51 握

原帖由 soscho 於 16-08-23 發表
本帖最後由 soscho 於 16-8-23 16:38 編輯
我無試過寄宿生活,亦離開學校太久,睇佢地的生活細節其實更是滿足自己以前對呢種生活的幻想。我喜歡導演好真實去捕捉女孩子敏感的心思,有猜疑有妒忌,有小氣有義氣的時候,亦有明明對住成班人,自己偏在熱鬧中感覺落寞的時候

劇情平平淡淡,前面著重描寫人物,後面慢慢揭曉她們的秘密,處理得幾勻循,睇得好舒服


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


24#
發表於 16-8-23 21:39 |只看該作者

引用:請問邊度有第10集睇?daily motion,love tv

原帖由 小謙仔朱媽 於 16-08-22 發表
請問邊度有第10集睇?daily motion,love tv,千尋都冇
楓林網有E10了



子爵府

積分: 11780


25#
發表於 16-8-24 16:01 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 16-8-23 21:39
楓林網有E10了
睇到E3, 果然開始講人生大問題, 今晚再睇

龍九小妹妹初初連搭巴士被袋撞都唔敢出聲, 而家仲有無呢啲18歲少女?!


侯爵府

積分: 21347


26#
發表於 16-8-24 16:06 |只看該作者
MC1128 發表於 16-8-24 16:01
睇到E3, 果然開始講人生大問題, 今晚再睇

龍九小妹妹初初連搭巴士被袋撞都唔敢出聲, 而家仲有無呢啲18歲 ...
我估大把, 莫講話被袋撞丫, 俾人摸應該仲有好多少女唔敢出聲

覺唔覺姜前輩似朴信惠


子爵府

積分: 11780


27#
發表於 16-8-24 16:10 |只看該作者
soscho 發表於 16-8-24 16:06
我估大把, 莫講話被袋撞丫, 俾人摸應該仲有好多少女唔敢出聲

覺唔覺姜前輩似朴信惠
所以, 一早教定個女, 遇事一定要出聲, 千祈咪驚, 咪怕醜

細個三、四歲, 識講嘢就由佢負責搭小巴時嗌有落, 我十一二歲第一次自己搭小巴時, 諗咗好耐都唔敢出聲



侯爵府

積分: 21347


28#
發表於 16-8-24 16:14 |只看該作者
MC1128 發表於 16-8-24 16:10
所以, 一早教定個女, 遇事一定要出聲, 千祈咪驚, 咪怕醜

細個三、四歲, 識講嘢就由佢負責搭小巴時嗌有落, ...
亞女見到陌生人(但我識嘅), 講野都蚊滋咁細聲, 我話你而家考小一都唔夠人爭


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


29#
發表於 16-8-24 16:16 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 16-8-23 21:39 楓

原帖由 MC1128 於 16-08-24 發表
睇到E3, 果然開始講人生大問題, 今晚再睇

龍九小妹妹初初連搭巴士被袋撞都唔敢出聲, 而家仲有無呢啲18歲 ...
依家唔知,以前的我一舊飯,搭小巴唔敢大聲叫有落,多次被飛站。搭巴士遇過變態佬露X,嚇到我喊,今時今日被我撞到仲唔大聲恥笑完再報警拉佢吖嗱

點評

MC1128    發表於 16-8-24 16:18


子爵府

積分: 11780


30#
發表於 16-8-24 16:17 |只看該作者
soscho 發表於 16-8-24 16:14
亞女見到陌生人(但我識嘅), 講野都蚊滋咁細聲, 我話你而家考小一都唔夠人爭
...
jm, 你咁健談, 阿女好斯文喎


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


31#
發表於 16-8-24 16:18 |只看該作者

引用:Quote:MC1128 發表於 16-8-24 16:01 睇到E3

原帖由 soscho 於 16-08-24 發表
我估大把, 莫講話被袋撞丫, 俾人摸應該仲有好多少女唔敢出聲

覺唔覺姜前輩似朴信惠
極似朴信惠,佢演得好有味道 嘻我一早估到佢同大叔什麼關係


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


32#
發表於 16-8-24 16:19 |只看該作者
本帖最後由 amychoi 於 16-8-24 16:19 編輯
MC1128 發表於 16-8-24 16:10
所以, 一早教定個女, 遇事一定要出聲, 千祈咪驚, 咪怕醜

細個三、四歲, 識講嘢就由佢負責搭小巴時嗌有落, ...

我有個舊街坊, 當時都成2x歲, 已出來工作多年, 她真係唔咁叫有落, 情願坐到總站行返轉頭的.
[


侯爵府

積分: 21347


33#
發表於 16-8-24 16:21 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 16-8-24 16:18
極似朴信惠,佢演得好有味道 嘻我一早估到佢同大叔什麼關係
咁西利, 唔好開估住


子爵府

積分: 11780


34#
發表於 16-8-24 16:22 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 16-8-24 16:18
極似朴信惠,佢演得好有味道 嘻我一早估到佢同大叔什麼關係
咪爆住,E3我睇睇吓瞓咗, 唔係唔好睇, 係一早起身睇雲畫先, 又要趕返工, 可能有啲情節miss咗


侯爵府

積分: 21347


35#
發表於 16-8-24 16:22 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 16-8-24 16:16
依家唔知,以前的我一舊飯,搭小巴唔敢大聲叫有落,多次被飛站。搭巴士遇過變態佬露X,嚇到我喊,今時今日 ...
唔係...恥笑完, 黎多招猴子偷桃, 痛死佢, 睇佢下次仲敢唔敢


侯爵府

積分: 21347


36#
發表於 16-8-24 16:24 |只看該作者
MC1128 發表於 16-8-24 16:17
jm, 你咁健談, 阿女好斯文喎
佢對住我地好粗魯架, 呃得下人


侯爵府

積分: 21347


37#
發表於 16-8-24 16:27 |只看該作者
amychoi 發表於 16-8-24 16:19
我有個舊街坊, 當時都成2x歲, 已出來工作多年, 她真係唔咁叫有落, 情願坐到總站行返轉頭的.
...
如果屋企離總站好遠咁點算, 而家我估唔會喇掛


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


38#
發表於 16-8-24 16:28 |只看該作者

引用:Quote:MC1128 發表於 16-8-24 16:10 所以,

原帖由 amychoi 於 16-08-24 發表
本帖最後由 amychoi 於 16-8-24 16:19 編輯
出來做野唔可以咁喎,就算唔變凶猛獅子都要做隻聰明的小猴子,咁至保護到自己呀


子爵府

積分: 11780


39#
發表於 16-8-24 16:29 |只看該作者
soscho 發表於 16-8-24 16:22
唔係...恥笑完, 黎多招猴子偷桃, 痛死佢, 睇佢下次仲敢唔敢
仲要剪....


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


40#
發表於 16-8-24 16:32 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 16-8-24 16:16 依

原帖由 soscho 於 16-08-24 發表
唔係...恥笑完, 黎多招猴子偷桃, 痛死佢, 睇佢下次仲敢唔敢
咦,鬼掂佢呀,除隻鞋鑿佢就真


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo