爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 184


21#
發表於 16-11-17 01:38 |只看該作者
kennethzero 發表於 16-8-29 13:53
有冇同感.
平時一星期跑兩次,打一次波.
有同感,但老婆覺得你走左去,唔幫手就唔岩。


複式洋房

積分: 281


22#
發表於 16-11-18 14:53 |只看該作者
一定係小左私人時間做運動。我自己就打少左波,但轉玩跑步,因為易D就時間,唔使好似打波要約人就時間,加上簡單,話跑就跑,仲可以練心肺功能。如果唔keep住做運動,遲D老左唔夠個女玩。


洋房

積分: 54


23#
發表於 16-11-18 22:36 |只看該作者
我有4個whatsapp谷,每星期點都有一場籃球,半場全場室外室內都有。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo