懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4035


21#
發表於 08-11-13 14:49 |只看該作者
原文章由 馮師奶 於 08-11-13 14:24 發表
風水師傅話胎神係保護bb既神, 佢平時會跟住大肚婆周圍去, 佢最鍾意就係痴住d牆同附係床上, 所以大肚婆千祈唔好行近d裝修緊既地方, 如地盤, 因為唔知d工程會唔會整倒附係牆上既胎神. 所以又有人話大肚婆唔好係床上剪 ...


憑師奶,
我想問吓咁拎起床玉拎床下底啲嘢怕唔怕, 因為我啲冬天衫喺晒床下底...


別墅

積分: 517


22#
發表於 08-11-14 09:53 |只看該作者
原文章由 carrie0106 於 08-11-13 14:49 發表


憑師奶,
我想問吓咁拎起床玉拎床下底啲嘢怕唔怕, 因為我啲冬天衫喺晒床下底...


應該ok既, 衣個係正常使用ma, 我d冬天衫都係喺晒床下底, 我會叫老公動手, 始終大肚婆唔好咁粗勞好d.


大宅

積分: 3605


23#
發表於 08-11-14 16:57 |只看該作者
我陀bb個時就係唔聽老公話, 去飲人地結婚酒, 結果bb出世冇耐我老爺奶奶相繼去世,佢現在埋怨我不理會佢屋企人的死活, 要同我離婚, 我不太迷信, 但到結果出來時不要後悔。


複式洋房

積分: 372


24#
發表於 08-11-14 17:00 |只看該作者
唔好係床剪野我有聽過~
食羊都好似係唔好......


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


25#
發表於 08-11-14 17:20 |只看該作者
我有聽過唔好伸高手攞野 ..... 話扯斷條臍帶 wor ,
好似唔多合羅汁 !!

不過呢 d 野可免則免 , 無謂要 bb 黎攪飛 ... 有咩唔好
野都係自己受番


子爵府

積分: 13047


26#
發表於 08-11-14 17:24 |只看該作者
下...真係會架...
但你老公唔應該為左咁同你離婚呀
原文章由 wendysnoopy 於 08-11-14 16:57 發表
我陀bb個時就係唔聽老公話, 去飲人地結婚酒, 結果bb出世冇耐我老爺奶奶相繼去世,佢現在埋怨我不理會佢屋企人的死活, 要同我離婚, 我不太迷信, 但到結果出來時不要後悔。 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo