自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   2


大宅

積分: 1698


21#
發表於 16-10-1 22:43 |只看該作者

回覆樓主:

我只知我老公唔會在落大雨的情況下叫我唔可以擔遮


水晶宮

積分: 55151


22#
發表於 16-10-1 22:44 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 16-10-1 22:37
九成九我老公擔遮
佢會傾斜向我嗰邊(等我另一邊膊頭唔好濕)
佢自己就濕晒一邊膊

佢擔時傾斜落我果邊想遮我多d, 但成日將遮骨耡左落我頭度,我話我有無咁矮呀,所以我有時會攞返來揸,乘機耡返佢


侯爵府

積分: 21269


23#
發表於 16-10-1 22:49 |只看該作者

回覆樓主:

老公比我高當然佢擔遮, 正如我高過同事亦會由我攞, 同幸福拉唔上關係。


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


24#
發表於 16-10-1 22:58 |只看該作者

回覆樓主:

而家佢地做緊公事,老婆比足面老公有乜問題?

唔係一般人行街拍拖喎

如果我係男人,個老婆比足面,我仲幸福,因為佢識分輕重


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


25#
發表於 16-10-1 23:02 |只看該作者
咁都有水抽


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


26#
發表於 16-10-1 23:05 |只看該作者

回覆:假如你老公唔肯同你落雨時擔遮...

邊有個手咪邊個拎囉。無咩值得深究。


珍珠宮

積分: 38404


27#
發表於 16-10-1 23:11 |只看該作者
Calophane 發表於 16-10-1 22:08
講真,每次落雨,從來只有C6幫我擔遮,佢話高我咁多,驚我拎住把遮會手攰囉!

睇落好微不足道,但原來我好 ...

咁佢只係兜凸首個頭


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 16-10-1 23:12 |只看該作者
I9528 發表於 16-10-1 22:39
就算係男嘅擔遮,d 人又會話,堂堂一位特首都要自己擔遮
丫理無需要理由
...



要講點都有得講. 佢出席緊官方儀式, 好難同d 人平時行街咁比較.


侯爵府

積分: 24890


29#
發表於 16-10-1 23:13 |只看該作者

回覆:seaman1982 的帖子

係囉,好小事,有時我揹住個袋,亞仔又係都要我抱,老公都會叫我比個袋佢攞,但有時揹開又費事轉手,有時我又未必拎媽媽袋,我唔係咁鍾意男人拎女人手袋,所以有時我老公都係兩手fing fing,我就好狼狽咁,咁又代表我好唔幸福?一張相者,而且兩公婆既野,幸唔幸福自己知就得,唔駛同人交代既




翡翠宮

積分: 76997

2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 16-10-1 23:14 |只看該作者

回覆樓主:

我一向覺得梁生比梁太食住,呢張相都改變唔到我嘅睇法。

點評

tsung    發表於 16-10-2 10:43


翡翠宮

積分: 76272


31#
發表於 16-10-1 23:16 |只看該作者

回覆樓主:

如果佢攞佢會遮唒我,自己就濕唒。所以我擔遮就會make sure 遮到佢,要淋雨大家一齊淋


珍珠宮

積分: 31153

hashtag影視迷勳章


32#
發表於 16-10-1 23:16 |只看該作者

回覆樓主:

要個女人舉高隻手拎住把傘,隻手會超攰,但人地堂堂特首,拎住把傘咪無台型囉


翡翠宮

積分: 76272


33#
發表於 16-10-1 23:17 |只看該作者

回覆樓主:

其實成段片好搞笑。梁生睇佢隔離個內地官員頭,國歌完都唔開遮,之後梁太隔離個位開遮遮埋佢


男爵府

積分: 6957


34#
發表於 16-10-1 23:17 |只看該作者
多數都系我擔,次次老公擔佢隻顧遮我,自己就淋濕晒


子爵府

積分: 10708


35#
發表於 16-10-1 23:18 |只看該作者
ricecooking 發表於 16-10-1 22:44
佢擔時傾斜落我果邊想遮我多d, 但成日將遮骨耡左落我頭度,我話我有無咁矮呀,所以我有時會攞返來揸,乘機 ...
我老公有時候好無聊有時會用嗰條cool返住把遮嘅帶係咁整喺我塊面到


珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


36#
發表於 16-10-1 23:20 |只看該作者
tonghomama 發表於 16-10-1 22:22
兩公婆要計較邊個幫邊個担遮? 太計較同膚淺吧!


咪係囉!


男爵府

積分: 6970


37#
發表於 16-10-1 23:22 |只看該作者
hamasaki 發表於 16-10-1 22:20
唔好話老公, 就算係男性朋友都會主動做擔遮果個


公爵府

積分: 27503


38#
發表於 16-10-1 23:26 |只看該作者
tonghomama 發表於 16-10-1 22:22
兩公婆要計較邊個幫邊個担遮? 太計較同膚淺吧!



話計較又唔會 但依啲細位會睇到個老公 關唔關心自己 同有冇承擔


水晶宮

積分: 57272


39#
發表於 16-10-1 23:27 |只看該作者

回覆樓主:

咩都搵黎入位


公爵府

積分: 27503


40#
發表於 16-10-1 23:28 |只看該作者
放張圖問下都抽水 689啲FANS真係玻璃心

佢扮喊個時唔知有咩感受 一齊喊足3日 默禱

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo