想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


用戶要求終止服務

積分: 3013


21#
發表於 17-10-15 10:25 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-9-27 16:20
本帖最後由 tomatolmc 於 17-9-27 16:27 編輯

我最後找陳世樂醫生,我最開頭睇咗一次陳志慧醫生,本人 ...

中左?


大宅

積分: 1516


22#
發表於 17-10-15 10:27 |只看該作者
tcms16 發表於 17-10-15 10:25
中左?

是的,已bingo


用戶要求終止服務

積分: 3013


23#
發表於 17-10-15 10:41 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-10-15 10:27
是的,已bingo

你今年幾歲


用戶要求終止服務

積分: 3013


24#
發表於 17-10-15 10:42 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-10-15 10:27
是的,已bingo

第一次ivf 就bingo?


大宅

積分: 1516


25#
發表於 17-10-15 10:45 |只看該作者
tcms16 發表於 17-10-15 10:42
第一次ivf 就bingo?

我37,第一次就bingo


大宅

積分: 2032


26#
發表於 17-10-15 11:15 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-11-8 15:06
想生BB,之前有另一醫介紹我睇陳志慧醫生,請問佢好唔好?細心嗎?因為我有子宮內膜異位,所以想找陳醫生ch ...
我覺得好唔好係成功就好,不成功就會覺得佢唔好. 2個醫生我都看過,我係陳X樂醫生做IUI,仲成功左,佢的人不錯,不過,因為佢要幫人接心,所以有URGENT CASE,會突然CANCEL你個BOOKING.同埋,見親佢都要=很久.
陳*慧的時間,因為佢無幫人接生,所以時間上,安排都好有彈性,仲午餐時間可以看佢,佢係一個好勤力的醫生.有自己的LAB.不過,佢係比較率直的醫生.

因為IVF最少去5-6次,所以,係又要返工,又要看醫生的情況下,我會選陳*慧,同埋佢係女醫生,價錢上,大家都應該差不多吧.我希望,我IVF成功,咁我會更加覺得佢好.


大宅

積分: 1516


27#
發表於 17-10-15 11:18 |只看該作者
babyyanyanpig 發表於 17-10-15 11:15
我覺得好唔好係成功就好,不成功就會覺得佢唔好. 2個醫生我都看過,我係陳X樂醫生做IUI,仲成功左,佢的人不錯, ...

價錢真的差不多嗎?我今次洗咗11萬幾,但陳志慧同我講起碼要80萬!


用戶要求終止服務

積分: 3013


28#
發表於 17-10-15 22:51 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-10-15 10:45
我37,第一次就bingo



大宅

積分: 1516


29#
發表於 17-10-15 23:04 |只看該作者
tcms16 發表於 17-10-15 22:51


你都做ivf嗎?


複式洋房

積分: 267


30#
發表於 17-10-16 09:07 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-10-15 11:18
價錢真的差不多嗎?我今次洗咗11萬幾,但陳志慧同我講起碼要80萬!
我都係睇陳志慧醫生,佢診所有價目表,姑娘同佢口頭都會講8至10萬,唔會係80萬喎!會唔會係妳個case特別呢﹖我個人幾鍾意佢,佢解答好詳細,只要妳有問,佢就會答,每次講完都會問我仲有冇問題。其實我第2次睇佢,知道自己自然嘅機會率好低時,係唔開心到即場喊,佢即刻安慰我,仲叫姑娘開間房俾我冷靜吓,我覺得佢好顧及病人感受。同埋因為我個case,問題係喺我先生到,所以佢當時冇急住叫我哋做IVF,而係轉介我哋睇其他醫生,我覺得佢唔市儈,好好喎。


大宅

積分: 2032


31#
發表於 17-10-16 09:23 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-10-15 23:04
你都做ivf嗎?
係呀,ivf,你成功了,真的恭喜你。有沒有特別做什麼?


大宅

積分: 1516


32#
發表於 17-10-16 11:21 |只看該作者
snowrice 發表於 17-10-16 09:07
我都係睇陳志慧醫生,佢診所有價目表,姑娘同佢口頭都會講8至10萬,唔會係80萬喎!會唔會係妳個case特別呢 ...

可能我個case特別掛 (但我今次做又無乜特別野喎),可能個個醫生睇法唔同啦


大宅

積分: 1516


33#
發表於 17-10-16 11:22 |只看該作者
babyyanyanpig 發表於 17-10-16 09:23
係呀,ivf,你成功了,真的恭喜你。有沒有特別做什麼?

謝謝你!有沒有特別做什麼是指邊方面?
我都祝你成功!


用戶要求終止服務

積分: 3013


34#
發表於 17-10-16 12:19 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-10-15 23:04
你都做ivf嗎?

我之前都有排佢不過另一位醫生快d所以看左另一個。我已經生左


用戶要求終止服務

積分: 3013


35#
發表於 17-10-16 13:18 |只看該作者
snowrice 發表於 17-10-16 09:07
我都係睇陳志慧醫生,佢診所有價目表,姑娘同佢口頭都會講8至10萬,唔會係80萬喎!會唔會係妳個case特別呢 ...

我都是老公有呢個問題,只有ivf 先可以有bb。我bb現在七個半月大了


大宅

積分: 2032


36#
發表於 17-10-16 16:21 |只看該作者
tcms16 發表於 17-10-16 13:18
我都是老公有呢個問題,只有ivf 先可以有bb。我bb現在七個半月大了
都係陳志慧醫生都做? 做一次就成功?


大宅

積分: 2032


37#
發表於 17-10-16 16:23 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-10-16 11:22
謝謝你!有沒有特別做什麼是指邊方面?
我都祝你成功!
放胎後同排卵前打針?有沒有看中醫或是什麼之類?都唔知有什麼方法可以增加成功率,我本身個人可能太緊張,工作壓力又大..都唔知有沒有影響.


大宅

積分: 2032


38#
發表於 17-10-16 16:26 |只看該作者
tomatolmc 發表於 17-10-16 11:22
謝謝你!有沒有特別做什麼是指邊方面?
我都祝你成功!
你係陳*樂醫生BINGO左? 一次就BINGO?


大宅

積分: 1516


39#
發表於 17-10-16 16:28 |只看該作者
babyyanyanpig 發表於 17-10-16 16:23
放胎後同排卵前打針?有沒有看中醫或是什麼之類?都唔知有什麼方法可以增加成功率,我本身個人可能太緊張,工作 ...

無做咩呀,時間咁少睇中醫都趕唔切,只係戒生冷野,抽卵後放胎前我每晚瞓覺都敷暖水袋,唔知有無用,同埋食同塞醫生開既藥


大宅

積分: 1516


40#
發表於 17-10-16 16:28 |只看該作者
babyyanyanpig 發表於 17-10-16 16:26
你係陳*樂醫生BINGO左? 一次就BINGO?

係呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo