夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   2


公爵府

積分: 29804


21#
發表於 08-11-28 13:52 |只看該作者
原文章由 符娜 於 08-11-28 13:49 發表
佢打俾我話:「娜,其實我和我0既同事已經一齊一段時間,佢唔介意我有老婆,而且佢仲有左我0既bb,我諗我需要對佢負責任。你仲咁後生,又有學歷,我相信你可以自己照顧自己,等我返唻就搵律師啦!」成段對話唔夠30秒,但係我已經覺得好似 ...

你個男人都算經典囉,佢好似唔覺得自己有咩錯咁,佢好似just inform你咁咋喎!佢有無病呀!


洋房

積分: 91


22#
發表於 08-11-28 13:53 |只看該作者
當時結婚,我以為佢會係一個好好0既老公,因為佢對我真係好好。我知佢忙,所以我放棄左份工打埋屋企同照顧佢屋企人 (我地住樓上樓下),而家佢竟然同左佢0既同事一齊......

原文章由 ume 於 08-11-28 13:46 發表

其實放唔放低都好啦,都係一個過程的,如個我個男人咁對我,無論我有無BB我都一定會放手,因為我相信損失的是他而不是我。
不過我既選擇唔代表你既選擇。黎緊既路一定係會好難行,因為無論佢會返黎你身邊又好或者佢堅持離婚都 ...


洋房

積分: 91


23#
發表於 08-11-28 13:54 |只看該作者
結左婚之後,佢都係叫我「老婆」,今次竟然叫我個名,好心碎。

原文章由 ume 於 08-11-28 13:52 發表

你個男人都算經典囉,佢好似唔覺得自己有咩錯咁,佢好似just inform你咁咋喎!佢有無病呀!


公爵府

積分: 29804


24#
發表於 08-11-28 13:55 |只看該作者
原文章由 符娜 於 08-11-28 13:53 發表
當時結婚,我以為佢會係一個好好0既老公,因為佢對我真係好好。我知佢忙,所以我放棄左份工打埋屋企同照顧佢屋企人 (我地住樓上樓下),而家佢竟然同左佢0既同事一齊......

...


你有能力照顧個屋企同埋佢屋企人,你一定有能力照顧自己的!比D信心呀!


洋房

積分: 91


25#
發表於 08-11-28 13:58 |只看該作者
我奶奶0岩0岩打唻,叫我交返佢地樓下條匙俾佢。點解呀?一切咁突然呀!我可以點呀?我d眼溪涼之淚停


公爵府

積分: 29804


26#
發表於 08-11-28 14:00 |只看該作者
原文章由 符娜 於 08-11-28 13:58 發表
我奶奶0岩0岩打唻,叫我交返佢地樓下條匙俾佢。點解呀?一切咁突然呀!我可以點呀?我d眼溪涼之淚停

你99都係咁!佢地一家咩人黎架!


洋房

積分: 91


27#
發表於 08-11-28 14:01 |只看該作者
點算呀?佢地係咪要趕我走呀?

原文章由 ume 於 08-11-28 14:00 發表

你99都係咁!佢地一家咩人黎架!


公爵府

積分: 29804


28#
發表於 08-11-28 14:15 |只看該作者
原文章由 符娜 於 08-11-28 14:01 發表
點算呀?佢地係咪要趕我走呀?


你同6299既關係唔好?
其實你可唔可以搵下你外家既人支持下你呀?


洋房

積分: 91


29#
發表於 08-11-28 14:18 |只看該作者
平時都ok,不過佢會問我點解無得生......
打左俾媽咪......佢陣間會過唻......天呀!快d話俾我聽係發緊夢啦!
原文章由 ume 於 08-11-28 14:15 發表


你同6299既關係唔好?
其實你可唔可以搵下你外家既人支持下你呀?


男爵府

積分: 8081

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


30#
發表於 08-11-28 14:22 |只看該作者
[quote]原文章由 ume 於 08-11-28 14:15 發表


其實你可唔可以搵下你外家既人支持下你呀? <--如果可以搵你屋企人先..
你唔好諗咁多野.唔好喊咁多.......呢一刻諗咩都無用,冷靜下..


公爵府

積分: 29804


31#
發表於 08-11-28 14:23 |只看該作者
原文章由 符娜 於 08-11-28 14:18 發表
平時都ok,不過佢會問我點解無得生......
打左俾媽咪......佢陣間會過唻......天呀!快d話俾我聽係發緊夢啦!


睇黎你都係離婚吧啦,你老公有29都可以咁理直氣壯,連你99都係咁,咁就可以知道佢地根本就當女人係生仔工具!咁既家庭,早走早著啦!


翡翠宮

積分: 76971


32#
發表於 08-11-28 14:26 |只看該作者
咁你5好諗咁多住啦 知道左結果後先再討論都未遲 你家陣放鬆D個人先啦, 無人叫你困住響呢個家架 出街行下搵人傾下HEA下都好啦
原文章由 符娜 於 08-11-28 12:59 發表
我都唔知點解嬲唔落,只係知道喊。好似而家咁一個人係屋企......四面牆......好空虛。BINGO......我都唔知有無。如果無,佢就更加有理由離開我。我唔敢問...... ...


男爵府

積分: 9505


33#
發表於 08-11-28 14:26 |只看該作者
你老公同 99 恨仔恨到 crazy 你話點解對哋咁對你, 就係因為 bb, 佢哋做到咁, 我真係鄧你難過, 不過你一定要振作, 等下星期睇左報告先決定點做, 加油


大宅

積分: 1748


34#
發表於 08-11-28 14:28 |只看該作者
原文章由 ume 於 08-11-28 14:23 發表


睇黎你都係離婚吧啦,你老公有29都可以咁理直氣壯,連你99都係咁,咁就可以知道佢地根本就當女人係生仔工具!咁既家庭,早走早著啦!


講得好應

樓主,為自已將來設想啦,個男人完全靠唔住!


男爵府

積分: 8081

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


35#
發表於 08-11-28 14:31 |只看該作者
咩99?? 咁都做得出~~
比5個叻佢啦


男爵府

積分: 6107


36#
發表於 08-11-28 14:32 |只看該作者
原文章由 符娜 於 08-11-28 13:49 發表
佢打俾我話:「娜,其實我和我0既同事已經一齊一段時間,佢唔介意我有老婆,而且佢仲有左我0既bb,我諗我需要對佢負責任。你仲咁後生,又有學歷,我相信你可以自己照顧自己,等我返唻就搵律師啦!」成段對話唔夠30秒,但係我已經覺得好似過左成個世紀咁,佢一收線,我就喊左出唻。而家咁0既時勢叫我點搵工呀?點照顧自己呀?



一定要佢返嚟同你3口6面講清楚.
電話裡頭好多野解釋唔清.
就咁睇你覆述佢的回覆, 佢好平靜.
你要攪清楚佢地的來龍去脈, 唔係對方一個電話裡頭話有左女人, 有左BB就算數.
你老公選擇用電話嚟向你講嚟件事, 佢應該都唔敢面對你.
生活費唔駛担心住, 因為錯在佢, 要離婚的話, 佢100%應該對你負起全責.


公爵府

積分: 29804


37#
發表於 08-11-28 14:37 |只看該作者
保祐個29生仔添呀!如果生親都係女,咁佢就慘過你喇!
唔係!唔係!佢願意接收你老公同99,佢應該前世好事多為喇!


男爵府

積分: 6107


38#
發表於 08-11-28 14:38 |只看該作者
睇埋其他的下文.
原來連你99都..............
唔好怕, 你自己果邊的屋企人趕緊過去, 佢地話晒老一輩, 佢會幫你爭返一口氣.

樓主, 記住, 錯不在你....你可以好理直氣壯, 你可以好大聲, 你可以抬高頭咁去面對返背叛你的老公及99.

99問你點解無得生, 嚟D野要講時機, 唔係話一愛愛就有....你99好無知.

[ 本文章最後由 mrsdoh 於 08-11-28 14:39 編輯 ]


等待驗證會員

積分: 0


39#
發表於 08-11-28 15:11 |只看該作者
都唔知佢地咩人種....真係想用26個字粗口鬧爆佢!
真一pk, 呢d無情無義既粉蛋.....小心後尾果年呀!!!
樓主....你要硬正d呀!!
BB既野就隨緣先啦.....呢段時間大家都知會好難過~~
加油呀.....支持你....


水晶宮

積分: 51912


40#
發表於 08-11-28 15:40 |只看該作者
原文章由 符娜 於 08-11-28 13:49 發表
佢打俾我話:「娜,其實我和我0既同事已經一齊一段時間,佢唔介意我有老婆,而且佢仲有左我0既bb,我諗我需要對佢負責任。你仲咁後生,又有學歷,我相信你可以自己照顧自己,等我返唻就搵律師啦!」成段對話唔夠30秒,但係我已經覺得好似 ...


唔好對呢個男人同呢個家再有期望同留戀喇!咁既賤男衰奶奶都有!你唔好'恨'添呀!你喊埋今晚好喇!呢D人唔值得你為佢地而流眼淚!為自己好,你要堅強呀!!!有咩就宣洩哂出黎啦...呢度好多媽咪撐住你!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo