自由報料

跳至

首頁

尾頁
   15


男爵府

積分: 9847


21#
發表於 16-11-22 22:08 |只看該作者
回覆 Leawong 的帖子

我15号錄入都未update. 今次真係好失望


大宅

積分: 2316


22#
發表於 16-11-22 22:16 |只看該作者
我以為我已是最離譜個個.
原來低處未見低


大宅

積分: 4924


23#
發表於 16-11-22 22:20 |只看該作者
meipo90189 發表於 16-11-21 17:24
用Buyuphk !次次都好快落到黎!今日比錢聽日已到香港!客服好好!未試過有問題
...

呢間只接受支付宝比運費,係唔係?


大宅

積分: 2206


24#
發表於 16-11-22 23:06 |只看該作者
lily86 發表於 16-11-22 21:12
我覺得我用緊果間真心抵自取首重8、續重6。送屋企加$30。私集來講仲要大貨邊長過80cm先計體積重!以 ...

你用邊間?甘平?


大宅

積分: 2026


25#
發表於 16-11-22 23:13 |只看該作者
Leawong 發表於 16-11-22 22:00
請pm我 link. 我要 bye bye dimbuy!

唉, 咁可以, 佢又唔會退錢,都唔知等到幾時


大宅

積分: 2026


26#
發表於 16-11-22 23:15 |只看該作者
ccgirlcc 發表於 16-11-22 22:08
回覆 Leawong 的帖子

我15号錄入都未update. 今次真係好失望

我而家諗緊好冇錄入send返香港先,但要俾多次連費


複式洋房

積分: 425


27#
發表於 16-11-22 23:19 |只看該作者

回覆樓主:

我17號夜晚10到倉,而家都未入,打去問,都系話爆倉,中話可能寄錯地方,因為他們吾會甘夜都有人收入,而家要我問快遞拿簽收單,都吾知點。


大宅

積分: 2316


28#
發表於 16-11-23 00:42 |只看該作者
佢都crazy. 5知點做野架.


大宅

積分: 2316


29#
發表於 16-11-23 11:12 |只看該作者
有冇人可以推薦好集運?


男爵府

積分: 7308


30#
發表於 16-11-23 11:19 |只看該作者
Leawong 發表於 16-11-23 11:12
有冇人可以推薦好集運?

Pm左你


男爵府

積分: 7308


31#
發表於 16-11-23 11:21 |只看該作者
GilTse 發表於 16-11-22 23:06
你用邊間?甘平?

www.hotbuyhk.com

快架,今日集聽日到。客服whatsapp好快覆!我有時用fb問野。長度80cm先計體積重。返唔到轉頭,用唔返其他細細件就計體積重的集運


大宅

積分: 2903


32#
發表於 16-11-23 11:44 |只看該作者
Dimbuy呢間野既服務真係超級差,一定冇下次!


大宅

積分: 2026


33#
發表於 16-11-23 12:25 |只看該作者
Candy1122 發表於 16-11-22 23:19
我17號夜晚10到倉,而家都未入,打去問,都系話爆倉,中話可能寄錯地方,因為他們吾會甘夜都有人收入,而家 ...

我18號個件剛入左機, 終於可以出貨


男爵府

積分: 9847


34#
發表於 16-11-23 12:39 |只看該作者
回覆 祐莎 的帖子

係,之前覺dimbuy貴但好快,呢家下次一定轉


水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 16-11-23 12:44 |只看該作者
lily86 發表於 16-11-22 21:12
我覺得我用緊果間真心抵自取首重8、續重6。送屋企加$30。私集來講仲要大貨邊長過80cm先計體積重!以 ...

邊間呀?
~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~


男爵府

積分: 7759

畀面勳章


36#
發表於 16-11-23 12:52 |只看該作者

引用:Quote:Candy1122 發表於 16-11-22 23:19 我

原帖由 cnu 於 16-11-23 發表
我18號個件剛入左機, 終於可以出貨
恭喜我未


大宅

積分: 3501


37#
發表於 16-11-23 13:29 |只看該作者
lily86 發表於 16-11-22 21:12
我覺得我用緊果間真心抵自取首重8、續重6。送屋企加$30。私集來講仲要大貨邊長過80cm先計體積重!以 ...
請PM我你個間好抵的集運,謝謝﹗


男爵府

積分: 5494


38#
發表於 16-11-23 13:37 |只看該作者
一開始我都係用DIMBUY,但好貴,本來唔想轉,但佢D服務好求其,而家轉左用BUYUP,自取點又多選擇,又唔駛限住幾多日合併,建議樓主轉用其他集運。但我仲有D錢係DIMBUY個戶口想拎返,有咩辦法?或者點樣駛左佢?


複式洋房

積分: 425


39#
發表於 16-11-23 15:50 |只看該作者
cnu 發表於 16-11-23 12:25
我18號個件剛入左機, 終於可以出貨

等到好無奈


大宅

積分: 4662


40#
發表於 16-11-23 16:27 |只看該作者
chitosefung 發表於 16-11-22 17:23
我只剩18号一單。其他全入庫,昨天fb massage回覆: 很抱歉通知 閣下,由於「淘寶雙11」之推廣活動導致國 ...

我18號既今日錄入左。。。。。。差1單19號

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo