rayrayus 發表於 16-11-24 01:24 
版主你買咁多電子產品/家電,哈哈
我聽朝六點去Meijer 買部iPad pro 俾我老公,咁樣唔 ...
我都唔想架,99煩到我老公想打人,錢解决到唔好煩,不過預咗買俾佢又要俾佢鬧。電視剛剛上個星期壞咗,睇睇下突然黑屏,咁佢都好努力工作咗十幾年,換新都無可厚非。我部手機早前充電時燒咗,充電器外殼都溶咗少少,而家整番好換埋電俾我,但電去得好快,所以諗住啱價就執番部新機,呢部當後備。我都未買衫褲鞋襪俾仔女,我自己都要買鞋。。。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。