自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1824


21#
發表於 08-12-3 15:52 |只看該作者
原文章由 cynnie 於 08-12-3 15:09 發表
做細既係唔駛俾架。
我兩個家姐結婚,我都無俾,2家姐結婚,姐夫仲請全家去旅行。
我結婚時,我細佬都無俾啦,我又唔覺有唔妥喎。


我結婚時我叔仔同姑仔都係咩都冇, 仲要我人人比返$1000大元佢地(話係佢地既風俗), 而佢地都帶同各自男女朋友來飲, 2手空空. 今年我姑仔結婚, 我比$6888, 佢話我cheap, 都唔知邊個cheap, 來緊新年, 我姑仔話佢唔興派利時, 所以都唔會派比我d仔女, 但我地以前派開比佢地, 就算佢結左婚, 都要照派比佢哦. 仲成日話我呢個做阿嫂既小氣, 咁都計!!!


大宅

積分: 1824


22#
發表於 08-12-3 16:23 |只看該作者
原文章由 魔鬼天使 於 08-12-3 16:19 發表

你姑仔都好得喎,唔興派利是,淨係興收利是,


無辦法啦, 人地鄉下興. (都唔知香港18區邊區鄉下興)


大宅

積分: 3923


23#
發表於 08-12-4 14:28 |只看該作者
原文章由 carensiu 於 08-12-2 20:59 發表
早幾日我二哥結婚,有人話比我知做細妹唔駛比人情,咁我唸住送禮物啦!佢話咩都唔要,(我見我四哥買禮物比我二嫂,佢唔要,比番佢)咁我就唔買啦!結完婚第三日,佢叫我大哥問我有冇比人情佢,我話冇,係佢話咩都唔要,咁我就咩都唔買!佢就直接 ...

其實如果你仲係學生既就ok, 但如果你出左黎做野, 你阿哥又有擺酒, 我覺得真係要有d表示lor, 佢可能唔係貪你d野, 但係真係講心意lor


大宅

積分: 3383

好媽媽勳章


24#
發表於 08-12-4 14:43 |只看該作者
恕我直言﹐你真係好唔識做。

自己二哥結結婚﹐一世人一次﹐點可以唔做人情﹗

就算係唔熟既朋友﹐總之你去飲﹐都一定要做人情啦﹗無理由白食﹗通常你問人地要甚麼禮物﹐對方都一定話"唔駛"。但這些只是客氣說話﹗


原文章由 carensiu 於 08-12-2 20:59 發表
早幾日我二哥結婚,有人話比我知做細妹唔駛比人情,咁我唸住送禮物啦!佢話咩都唔要,(我見我四哥買禮物比我二嫂,佢唔要,比番佢)咁我就唔買啦!結完婚第三日,佢叫我大哥問我有冇比人情佢,我話冇,係佢話咩都唔要,咁我就咩都唔買!佢就直接 ...


公爵府

積分: 28881


25#
發表於 08-12-4 14:50 |只看該作者
我阿嫂外家咪又係咁囉,人地d阿哥家姐結哂婚夠唔洗做啦


大宅

積分: 2238


26#
發表於 08-12-4 14:53 |只看該作者
我結婚個陣,我姑仔俾著禮物俾我,但是我冇用過,因為我唔鐘意.佢細過我(輩份),我不會介意佢有冇俾禮金,或者禮物,如果佢大過我,我會介意..


大宅

積分: 3923


27#
發表於 08-12-4 14:55 |只看該作者
原文章由 Sevendwarfs 於 08-12-4 14:43 發表
恕我直言﹐你真係好唔識做。

自己二哥結結婚﹐一世人一次﹐點可以唔做人情﹗

就算係唔熟既朋友﹐總之你去飲﹐都一定要做人情啦﹗無理由白食﹗通常你問人地要甚麼禮物﹐對方都一定話"唔駛"。但這些只是客氣說話﹗


...

我都有個朋友唔識人情世顧, 佢都試過佢阿哥/ 家姐結婚都無表示...但係黎d野真係慢慢會識架啦...


大宅

積分: 1824


28#
發表於 08-12-4 14:55 |只看該作者
原文章由 魔鬼天使 於 08-12-4 12:48 發表

咁你99有冇派,定係淨係你姑仔一個唔興咋??


我99年年過年都問我拿派利時錢, 又唔知18區邊區既風俗, 阿媽派利時, 阿仔比錢. 我年年派利時都要出雙份. 所以你話佢有冇派, 我都唔知點答. 至於我姑仔, 結左婚都仲係做伸手牌, 30幾歲都唔知佢點諗. 我同我老公講左, 佢唔派比我d仔女, 更加唔使指意我派比佢:;pppp:


子爵府

積分: 12138


29#
發表於 08-12-4 15:05 |只看該作者
做細既我覺得一份你能力比得起的禮就ok

反而如果我係你阿嫂我唔會做得0甘肉酸囉....
洗唔洗0甘計較呀


子爵府

積分: 11756


30#
發表於 08-12-4 15:09 |只看該作者
你和哥哥關係一般?對嗎?


禁止訪問

積分: 1329


31#
發表於 08-12-4 15:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49737

畀面勳章


32#
發表於 08-12-4 15:28 |只看該作者
我覺得就算朋友結婚去飲都會做人情啦,自己阿哥結婚一d表示都無就係唔識做d,d人話唔駛,其實係口是心非都未定,俾人有說話講就唔好啦

總之禮多人不怪,幾時都無錯既


大宅

積分: 1834


33#
發表於 08-12-4 16:55 |只看該作者
我結婚.. 2個姑奶一個姑仔都無比禮.. even禮物都無.. 佢地全部都未結婚.. 但我又無野喎.. 不過我自己家姐就有比利是.. 自己家姐已結婚..


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


34#
發表於 08-12-4 17:02 |只看該作者
樓主,朋友生日都要請食飯或送禮物啦,何況亞哥結婚?
我結婚時,家姐送金鐲,細妹送十箱紅酒,小朋友送公仔擺設。
快D補鑊啦!
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


禁止訪問

積分: 73927


35#
發表於 08-12-4 17:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


36#
發表於 08-12-4 17:10 |只看該作者
原文章由
如果樓主係讀緊書無收入的話, 我就覺得二嫂係小家.,,,,但如果樓主係出咗嚟做野的話就應該買份禮物law,,,,,,,,,但總括嚟講, 我都係覺得二嫂有d小家. 一家人無謂搞到咁啦


就算冇收入,都可以平平哋買份小禮物表心意!

[ 本文章最後由 emt1314 於 08-12-4 17:12 編輯 ]
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


別墅

積分: 539


37#
發表於 08-12-4 17:10 |只看該作者
點都會送份禮的
咩都無又係...@@


珍珠宮

積分: 46392


38#
發表於 08-12-4 17:12 |只看該作者
有 d 人真係會覺得一家人唔需要計較lor!
我姑仔結婚,我老公都係送左個結婚公仔比佢咋,反而係我封左幾千利是比佢!

[ 本文章最後由 webjen 於 08-12-4 17:14 編輯 ]
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


子爵府

積分: 14680


39#
發表於 08-12-4 17:50 |只看該作者
我唔知樓主結左婚未 (我估未)

但我又覺得自己結婚, 係唔會 expect 家人會封禮架喎!
就算封, 父母都代替晒家中未婚的仔女啦~
等於人地請一家人去飲, 都係父母做人情, 未婚仔女唔使分開做.

我覺得, 未必係樓主哥哥介意, 而係佢亞嫂.
但, 我又唔覺樓主好錯喎!

點都好, 如果對方真係咁介意, 咪比返封禮囉.
唔好買禮物喇~ 免得佢又唔鍾意比返你.
比禮金好 d.


大宅

積分: 1824


40#
發表於 08-12-4 17:59 |只看該作者
原文章由 yau_grace 於 08-12-4 17:50 發表
我唔知樓主結左婚未 (我估未)

但我又覺得自己結婚, 係唔會 expect 家人會封禮架喎!
就算封, 父母都代替晒家中未婚的仔女啦~
等於人地請一家人去飲, 都係父母做人情, 未婚仔女唔使分開做.

我覺得, 未必係樓主哥哥介 ...


如果樓主未結婚冇比禮都OK啦(如果你父母已經比左). 我當年結婚, 我99問返我約2萬費用, 話佢既裝身費, 另外要各自比$1000大元我姑仔及叔仔, 而我姑仔同叔仔既男女朋友都2手空空來飲. 最醜就係未散席, 我叔仔同姑仔竟然拿個箱去收起人地既生果. 唔比禮唔緊要, 但唔好失禮.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo