自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


侯爵府

積分: 24177


21#
發表於 16-12-6 13:19 |只看該作者
milk323 發表於 16-12-6 12:59
問題係如果樓住係EO 呢啲位,出去私人市場都係做文職,唔好話壓唔壓力,競爭仲要好大。廿幾歲除非係MNC 仲 ...

ok, ic


珍珠宮

積分: 45160


22#
發表於 16-12-6 13:26 |只看該作者
本帖最後由 jolly_bear 於 19-8-12 22:26 編輯

.


男爵府

積分: 9732


23#
發表於 16-12-6 13:30 |只看該作者
做政府, 過左試用, 到時你想點都得, 比返 d 壓力你老細亦得


侯爵府

積分: 22778


24#
發表於 16-12-6 13:43 |只看該作者
轉左您9成會後悔, 如果政府工您都捱唔到人事呢關, 私人公司您更會頂唔到


公爵府

積分: 28042


25#
發表於 16-12-6 13:47 |只看該作者
如果預算會生小朋友,唔會轉,儲多個錢。



伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


26#
發表於 16-12-6 13:56 |只看該作者
傻豬,人工低唔代表無壓力。要舒緩壓力,其實最終係靠自己,如果搞唔掂,去到邊都一樣。既然壓力度度都有,不如要份高人工d,都抵返少少嘛。


子爵府

積分: 13781


27#
發表於 16-12-6 14:51 |只看該作者
milk323 發表於 16-12-6 12:59
問題係如果樓住係EO 呢啲位,出去私人市場都係做文職,唔好話壓唔壓力,競爭仲要好大。廿幾歲除非係MNC 仲 ...

非常同意
幾年經驗出到去做文職萬五都唔知有無


大宅

積分: 1852

BB防敏心得分享勳章


28#
發表於 16-12-6 14:56 |只看該作者
行行都有壓力,唔會話人工低咗壓力就細咗


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 16-12-6 15:00 |只看該作者

引用:有2萬7,我幾辛苦都做!做那行?

原帖由 mickeywinnie3 於 16-12-05 發表
有2萬7,我幾辛苦都做!做那行?
me too

總有離別的時候


水晶宮

積分: 70028


30#
發表於 16-12-6 15:20 |只看該作者
jolly_bear 發表於 16-12-6 13:26
唔好轉,出面仲辛苦



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo