夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51912


21#
發表於 08-12-6 18:07 |只看該作者
原文章由 BBqueenie 於 08-12-6 17:57 發表
其實係唔係每個男人激嬲完身邊個一個,都會扮無事發生?? 我個個又係..激嬲完扮無事,
不過我次次都係等大家冷靜左先傾返囉.因為而家其中一個火,好難講到d 咩既.
有時個死佬點激嬲我, 我就用d咩方法激番佢. 到佢鬧我個 ...


我覺得係囉!天上烏鴉一樣黑!係無錯架!我覺得少少鬧情緒,只要唔影响到人我覺得無問題囉!但好似我呢隻癲佬咁,又掟枱掟凳又爆粗又鬧仔,我真係無法接受囉.(諗番都仲好嬲)...佢咁樣真係唔鬧佢弱智低能都唔得...真係好火...!!!


水晶宮

積分: 51912


22#
發表於 08-12-6 18:14 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-12-6 18:04 發表
愈睇你哋夫妻間嘅對話同你老公扮冇事發生嘅方式,,就愈覺得似我所認識嘅男女某人,,你老公係咪唔可以忍受你唔出聲唔睬佢,,寧願你打你鬧都好過唔理佢嗰隻嚟架??

寫封信俾佢??都好嘅,,起碼可以再睇返,,唔駛次次都講埋同 ...


我老公唔俾人鬧得架!好似噚日咁,佢咪係咁同我鬥鬧但又俾我睇穿佢個底知佢個心响樹驚緊,唔敢同我越嘈越過份.講真,真係好想唔要佢囉!真係覺得佢超煩!!!

寫得信黎我會最後通諜佢囉!如果睇完佢都唔當一回事又黎癲,我實走囉~~~我都係一心想養大個仔啫!再者再同佢住真係無着數,又要捱窮又要受埋佢呢D古怪脾氣,我離婚唔要佢我反而可以搬番外家住,我以前間房仲大過依家呢間屋啦,又唔駛供樓又唔駛交燈油火臘,個仔又有公公响屋企睇住,我又可以安心番工賺錢養個仔同我老豆.何樂而不為~!真係唔知自己仲留响呢條茂利身邊為乜.如果佢仲係癲,連嗰少少好感都抺殺埋,我真係再搵唔到咩理由去留低囉.


水晶宮

積分: 51912


23#
發表於 08-12-6 18:17 |只看該作者
依家我個心真係一心部署緊走佬架!不過又擔心我老豆同我哥會唔會俾我離婚囉.我老豆又係當年俾我媽飛,我結婚嗰陣我老豆仲竟然護個女婿唔護女,走黎同我講叫我唔好好似亞媽咁結幾年婚就離婚唔要隻佬... 我大佬又係基督徒黎,又未結婚又未明感情係咩回事(又係成日俾女飛),好擔心佢地兩佬唔支持我添...


大宅

積分: 3000


24#
發表於 08-12-6 19:09 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-6 18:14 發表
我老公唔俾人鬧得架!好似噚日咁,佢咪係咁同我鬥鬧但又俾我睇穿佢個底知佢個心响樹驚緊,唔敢同我越嘈越過份.講真,真係好想唔要佢囉!真係覺得佢超煩!!!

寫得信黎我會最後通諜佢囉!如果睇完佢都唔當一回事又黎癲,我 ...

你以前間房仲大過而家間屋??咁你外家都幾有喎,,你老公係咪自卑心作崇咋,,覺得要你同佢捱好對你唔住咁,,但又控制唔到自卑心嘅磨折,,就用吵鬧嘅方式嚟掩飾咋??有啲男人好奇怪架,,愈係自卑就愈係自大,,啲脾氣就更加衰更加大,,明知咁樣做係同自己嘅心意相反,,但都會被自卑心控制咗個理智,,男人嘅自尊心有時真係幾可怕!!

我認識嘅女某人初時都好似你咁架,,知道個老公脾氣好大,,又唔受得人話,,嘈起上嚟真係會攞刀大家攬住一齊死嗰隻,,所以就用軟功,,又忍得就忍,,不時好言相勸,,不過男某人嘅脾氣好似小朋友咁唔識收,,愈縱愈壞,,咁女某人有咗小朋友之後,,就發覺咁樣落去唔係辦法,,會嚴重地影響到個仔嘅心智,,就大反擊,,嘈就嘈到底,,打交都唔怕,,唔真正道歉都唔會同佢講嘢,,非常冷淡地對待,,個男人先至知道女人唔係老馮要忍佢,,又知道對方硬頸起上嚟比自己仲厲害,,所以先慢慢收歛啲脾氣!!

我唔係話哩個方法係得,,事實上我都認為唔係咁好,,萬一處理得唔好,,掌握唔到個分寸,,結果都係離婚收場,,仲可能會搞出人命,,不過一家唔知一家事,,我諗女某人都係因為諗住橫掂點都唔可以再忍,,就試吓極端啲嘅方法,,得就得,,唔得個結果都係一樣,,離婚收場,,哩種脾氣剛烈嘅男人又冇乜可能去做婚姻輔導嘅,,皆因佢哋自尊心太強,,要承認自己有問題仲去會救助簡直難過登天,,除非真係冇彎轉而佢又猛然醒覺啦!!


水晶宮

積分: 51912


25#
發表於 08-12-6 20:18 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-12-6 19:09 發表

你以前間房仲大過而家間屋??咁你外家都幾有喎,,你老公係咪自卑心作崇咋,,覺得要你同佢捱好對你唔住咁,,但又控制唔到自卑心嘅磨折,,就用吵鬧嘅方式嚟掩飾咋??有啲男人好奇怪架,,愈係自卑就愈係自大,,啲脾氣就更加衰 ...

頭先太激氣,打漏咗字添...我以前間房係大過我依家間屋...個廳~!都一半間屋咁大啦~!mouth:

實情我好知佢嗰隻癲唔係自卑心作崇,而係無啦啦,自己鐘意發就發,唔知自己傻乜嗰隻...唔發作既時候,平時佢係住家小男人黎既...純過綿羊~~但真係見住佢咁發傻發瘟發癲,真係好火覺得好羞家囉!真係响街唔敢認呢條友係我老公....


頭先食飯咪又係照舊扮哂無事發生咁囉!見住我黑面一直唔望佢講野,佢咪請我同個仔去食日本野囉...平時我地好慳架,一份$88二人餐一家三口食,唔理飽唔飽都唔會再叫野食,至緊要平...頭先佢咪又係想潤番我,走黎繼續睇餐牌,知我鐘意食天婦羅,廿蚊一碟咁'貴'都嗌俾我食...真係屎橋!!!

頭先我口頭通知佢話我兩仔乸十八號去台灣玩四日,我話我大佬講如果佢(隻佬)請到假又想跟埋黎既就黎啦... 明明以為佢實請唔到假嘛...點知佢話要跟埋黎仲話佢請到假喎~~~~真係衰多口!!!係咁都要痴到實...真係好想一拳打瓜佢等佢咪痴住...


男爵府

積分: 7830


26#
發表於 08-12-6 20:41 |只看該作者
你隻佬又周期性發作呀,.不過係個仔面前爆粗喎.緊係世係假啦
你好勁呀.趕佢走...
佢而家算唔算死狗比你呀.....當冇野發生呀..佢都得架啦.
發完癲就當冇事...
但你想點呀..真係走呀...返外家住..咁個仔呢.你覺得對個仔會唔會好大影響先..
我估到係真係走.你隻佬一定會留你囉.跟本佢冇左你就唔得既..
點捨得你走呢.....只係佢要發癲既時候咩都講出來.傷害左你囉..
佢有冇為果晚既事道歉先....賣口乖冇用架,,,..你地冇冇真係坐低傾下呀
子峻媽咪


水晶宮

積分: 51912


27#
發表於 08-12-6 23:08 |只看該作者
原文章由 峻峻媽 於 08-12-6 20:41 發表
你隻佬又周期性發作呀,.不過係個仔面前爆粗喎.緊係世係假啦
你好勁呀.趕佢走...
佢而家算唔算死狗比你呀.....當冇野發生呀..佢都得架啦.
發完癲就當冇事...
但你想點呀..真係走呀...返外家住..咁個仔呢.你覺得對個仔 ...

我又衰心軟...走唔郁喇...!!! 都係照番原定計劃,等亞仔十八歲大個仔後至諗飛甩條癲佬啦~~~!!!

佢噚晚係懶係型架!俾我趕咗出門口都仲爆住粗打哂防烟門同牆各樣咁走,仲走去夾band添~懶型!

頭先佢又出門口又去夾band呀,佢專登走入房仲想咀埋黎,跟住我都對佢好冷淡唔俾佢鍚,佢咪好無癮走咗囉!我頂吖!鍚我一啖我就無火喇咩?都痴痴地線架!

算啦...我都未部署好走佬大計,費時同佢講話我要走佬喇...總之佢之後醒醒定定,佢再响屋企選擇性掟野(佢真係無掟自己D野...幾識揀野黎掟)同爆粗,我實癲過佢,幫佢手打爛哂全屋屬於佢既物品包括傢俬,掟爛哂即時拖仔拖貓走人,咪駛旨意我番黎.:;pppp: :;pppp: :;pppp:


水晶宮

積分: 51912


28#
發表於 08-12-6 23:11 |只看該作者
原文章由 峻峻媽 於 08-12-6 20:41 發表
你隻佬又周期性發作呀,.不過係個仔面前爆粗喎.緊係世係假啦
你好勁呀.趕佢走...
佢而家算唔算死狗比你呀.....當冇野發生呀..佢都得架啦.
發完癲就當冇事...
但你想點呀..真係走呀...返外家住..咁個仔呢.你覺得對個仔 ...


同埋今日我都衰多口問我個仔(我都知唔應該响小朋友面前咁講既,但真係好嬲好想走),我問我仔如果我同你同公公同舅父四個人一齊住,唔同爸爸住好無呀?我仔答:"但我掛住D貓喎!"我話五虎都會跟埋我地一齊住,跟住我仔好無所謂好爽口話:"好呀~~試下咁囉!".. 你話,個仔都唔想同呢個老豆住,連少少留意唔捨得都無,你話呢隻癲佬幾有問題吖~~~!!!睇佢癲得咁HAPPY吖喇!


大宅

積分: 3000


29#
發表於 08-12-7 00:23 |只看該作者
咁你肯定你老公唔係因為自卑心而間歇性發作,,平時又純如小羔羊,,只係突然間爆發,,咁可能係平時壓抑住某啲嘢,,連佢都唔知啦!!

不過我C6以前做一份工嗰時都係咁,,佢平時都幾好脾氣架,,不過耐唔耐就會發神經,,初時我都唔知佢咩事,,無啦啦我講咗一句就俾佢狂鬧就梗係頂返佢啦,,佢又係佢自己鬧完發洩完就走架la,,但係我條氣就好鬼頂囉,,仲會嬲到訓唔着潻!!

不過後來我都費鬼事睬佢,,知道佢又發神經就由得佢自己喺度鬧,,我就去做其他事,,連聽都唔會聽,,費事勞氣,,佢自己鬧完我又完全唔理佢就會快啲停,,隔一段時間之後就會同我講對唔住,,我就話你冇對我唔住,,係你自己喺度發神經之嘛,,就好似嗰啲企喺街度無啦啦指住撻地嚟鬧,,鬧條街做乜會係條街??個垃圾桶點解會係垃圾埇嘅傻佬咁囉,,正常人唔會知佢有乜好鬧格,,所以我都唔知你噏乜??之後佢發作嘅週期就愈嚟愈少,,而家可以講係幾乎冇!!

其實我都唔知點解會忍到佢,,不過係諗住同佢都冇嘢好講,,就唔出聲,,話之佢,,跟住我發現我唔理佢由得佢自己喺度鬧,,佢發洩晒之後,,又好耐都唔再發作喎,,之前佢鬧我又頂佢嘅時候,,佢就成日都好似想揾交嗌,,咁我咪實行唔鬼理佢囉,,而且我都知佢返嗰份工係好大壓力嘅,,老細無時無刻都會打個電話嚟要佢點點點,,連放假都唔放過佢,,返工時間又長,,冇乜真正休息,,個人咪會好易忟憎囉!!

不過我C6當時死都唔認架噃,,因為認咗就等如承認攞我嚟發洩吖嘛,,咁佢咪做晒衰仔,,驚俾我鬧佢,,隔咗好耐佢先至肯認話係份工壓力好大,,自己都唔知自己點解會咁??又話佢都控制唔到喎!!

不過你有小朋友就真係麻煩好多,,而家女某人都係唔出聲由得佢老公"E E 哦哦"就算,,因為佢知道江山易改,,本性難移,,知道自己一出聲就會大爆發,,到時盞又嚇親個仔,,唯有事後同阿仔講唔好學佢老豆咁!!


水晶宮

積分: 51912


30#
發表於 08-12-7 00:44 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-12-7 00:23 發表
咁你肯定你老公唔係因為自卑心而間歇性發作,,平時又純如小羔羊,,只係突然間爆發,,咁可能係平時壓抑住某啲嘢,,連佢都唔知啦!!

不過我C6以前做一份工嗰時都係咁,,佢平時都幾好脾氣架,,不過耐唔耐就會發神經,,初時我都 ...


我隻佬唔同你隻佬架...佢唔會賴番工D野(因為以前我都做過佢個位,我辭工佢至做我個位,我知佢係日日好得閒,可以响公司瞓覺上網湊狗落街散步)....但佢係會賴係佢教緊個仔或者我唔啱,但佢又講唔出喎(我真係審佢)!跟住賴到無野賴,俾我寸到無哂籍口,佢咪道歉囉!劑劑都係咁,佢唔悶我都嫌煩囉!

睇佢呢幾日仲有咩野講,佢見我黑面唔俾佢掂我,佢實守唔住寡會講野,睇佢到時又賴D咩...


大宅

積分: 3000


31#
發表於 08-12-7 01:22 |只看該作者
咁就緊個個男人都總有唔同啦,,不過我又估唔到你老公份工係悠閒到咁嘅地步......,,咁佢又真係幾火爆喎,,不過男人好多時做錯啲咩都係左賴右賴,,係唔認自己脾氣差發神經啫,,即係唔到最後都唔會認衰認錯死要面囉,,哈哈,,我都明白嘅!!

而家做女人,,真係好多多難題要應付,,對住一個咁樣嘅大脾氣大細路都真係好無奈,,嫁咗個男人仲生咗件,,就好似湊住兩個細路咁辛苦,,或者仲辛苦都唔定,,希望你老公快啲清醒收歛吓啦,,唔係到你心都淡晒走咗佬唔愛佢嗰陣,,佢就喊都無謂lla,,有時覺得而家啲男人仲女人過女人,,成日玩情緒!!


大宅

積分: 2269


32#
發表於 08-12-7 01:27 |只看該作者
be a man, should not like that


水晶宮

積分: 51912


33#
發表於 08-12-7 01:38 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-12-7 01:22 發表
咁就緊個個男人都總有唔同啦,,不過我又估唔到你老公份工係悠閒到咁嘅地步......,,咁佢又真係幾火爆喎,,不過男人好多時做錯啲咩都係左賴右賴,,係唔認自己脾氣差發神經啫,,即係唔到最後都唔會認衰認錯死要面囉,,哈哈,, ...

對住男人,真係好覺得湊住佢地仲辛苦仲勞氣過湊真正小朋友.


大宅

積分: 1871


34#
發表於 08-12-7 15:08 |只看該作者
咁都放心d!

原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-6 16:18 發表


你話呢~~~佢有虐待家中是但一種生物,我唔報警拉佢,我都拉埋成棚貓同仔走啦!仲响樹發UP瘋咩... 我隻佬對貓同對我地都係一樣,唔會虐待我地既...佢試下,我實同佢C過. ...


男爵府

積分: 6946


35#
發表於 08-12-7 15:51 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-7 01:38 發表

對住男人,真係好覺得湊住佢地仲辛苦仲勞氣過湊真正小朋友.


所以我唔生lor~~~湊c6已夠皮啦

其實你c6係有唔著,但佢都似乎好睇你面色吖

我都係基督徒,問心呢,係唔想見人離婚ge,佢又唔係有女人,係火d啫,有得教ge~~~


水晶宮

積分: 51912


36#
發表於 08-12-7 22:22 |只看該作者
我都知...以前我都係唔鐘意人地郁D下就離婚,但人越大越遇多D事,發現感情呢家下真係唔係我地諗得咁容易KEEP得好囉...呢兩日我真係好唔想見到條茂利個樣,唔想佢同我講野,頭先番外家同我老豆食飯,我費時我老豆同大佬對雷射眼scan到我同老公面左左...我隻佬個勢又成日等我睬番佢咁,頭先佢教完結他撘車過黎,亞仔飛緊髮,佢黎到我咪順便叫佢剪埋囉~~~佢一見住我望住佢剪髮,開心C佢啦~~~一食完飯番屋企,我撘地鐵又即刻全程唔望佢,佢咪又黎黑面唔出聲囉~~~咁真係好唔想見佢個樣嘛~!一見就火~~~


原文章由 Japenese 於 08-12-7 15:51 發表


所以我唔生lor~~~湊c6已夠皮啦

其實你c6係有唔著,但佢都似乎好睇你面色吖

我都係基督徒,問心呢,係唔想見人離婚ge,佢又唔係有女人,係火d啫,有得教ge~~~ ...


男爵府

積分: 6946


37#
發表於 08-12-7 22:53 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-12-7 22:22 發表
我都知...以前我都係唔鐘意人地郁D下就離婚,但人越大越遇多D事,發現感情呢家下真係唔係我地諗得咁容易KEEP得好囉...呢兩日我真係好唔想見到條茂利個樣,唔想佢同我講野,頭先番外家同我老豆食飯,我費時我老豆同大佬對 ...


不過我都承認男人同細路係冇咩分別,真係湊佢地ge...

你唯有當自己有兩個仔啦


水晶宮

積分: 51912


38#
發表於 08-12-8 02:12 |只看該作者
原文章由 Japenese 於 08-12-7 22:53 發表


不過我都承認男人同細路係冇咩分別,真係湊佢地ge...

你唯有當自己有兩個仔啦


我當咗好耐啦....我老公係我大仔....我隻曳貓仔係細仔....


大宅

積分: 3000


39#
發表於 08-12-8 05:41 |只看該作者
唔好意思,,既然你老公仲肯氹你,,你見到佢都仲有火,,大家都咁留意對方做緊咩或做過咩,,即是都仲在意對方,,有啲夫妻係咁架la,,真係床頭打交床尾和,,吵吵鬧鬧又一世,,雖然我接受唔到哩種相處方式,,但唔代表人哋可以就一定係有問題,,除非連你自己都完全心死心淡,,咁就冇得好講!!

你咁識諗,,都應該知道對對夫夫相處方式都唔同,,冇得比較架啦,,你老公又唔係成日都係咁,,我唔係話你老馮要忍佢呀,,只不過你自己衡量過你老公只係耐唔耐先係咁,,咁咪算數囉,,下次咪唔好睬佢囉,,冇人同佢對罵自然就愈嚟愈冇癮,,遲吓可能連忽然發神經都唔會,,不過我覺得點都唔可以俾佢鬧完發洩完一走了之,,返到嚟仲可以扮冇嘢咁着數,,嗰個大家嘅家嚟家嘛,,一有唔滿意就走,,咁仲有咩意思喎?!

同埋而家最大嘅問題係怕佢又發神經影響到你個仔啫,,不過我覺得黑面對男人起唔到咩實際作用,,不如你試吓用其他方法制裁佢啦!!

你寫咗信俾佢未呀??寫埋如果佢唔改,,就每發一次脾氣就立即罸五舊冇人情講囉!!

[ 本文章最後由 wmpl 於 08-12-8 05:43 編輯 ]


水晶宮

積分: 51912


40#
發表於 08-12-8 08:47 |只看該作者
原文章由 wmpl 於 08-12-8 05:41 發表
唔好意思,,既然你老公仲肯氹你,,你見到佢都仲有火,,大家都咁留意對方做緊咩或做過咩,,即是都仲在意對方,,有啲夫妻係咁架la,,真係床頭打交床尾和,,吵吵鬧鬧又一世,,雖然我接受唔到哩種相處方式,,但唔代表人哋可以就一 ...


查實如果我隻佬淨係得呢樣要我對佢失望,我都無咁煩惱...就係之前堆堆埋埋太多失望同不滿,依家連少少分佢都自己扣埋,我真係搵唔到邊一忽係令我想留低.

總之有好多野啦,又唔想响樹無啦啦數番哂出黎,好似响樹一鑊數臭哂隻佬咁,只可以講,連大家既諗法同對人既態度都好唔同,以前唔係咁....依家佢真係變咗好多囉.我係有覺得係佢自己唔願進步同埋有D受佢亞哥影响囉...有時聽佢講番D下屬,我覺得佢地係玩人侮辱人,同佢講,佢都唔醒水,仲笑住話唔係呀,跟住又繼續講佢覺得人地點低能弱智點笨(人地手機打句鼓勵自己努力工作句語關佢叉事)...我份人已經好唔受得呢類人囉,依家係好估唔到我老公都係呢庭人...仲有好多...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo