論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 265


21#
發表於 04-9-6 15:35 |只看該作者

Re: 印印要照顧1歲bb,日間得佢同bb在家,應否讓佢睇電視?

一開始我已經同印印講係唔可以自己開電視,加上我都唔點睇電視o既,有時睇下新聞就會

我情況比較特別,bb仲細(兩個幾月),屋企有養狗,所以房同廳之間係用gate閘住(唔比狗入),所以照顧bb一定係要留係bb房或是工人房,

老實講,印印黎左兩個幾月,睇電視o既時間總共都唔超過15分鐘,但係我知佢以前係台灣做o既時候係有得睇,因為見佢鐘意F4o既仔仔嫁(流星花園呢),我諗其實佢都恨睇電視囉!
Honeybaby Yan Yan


大宅

積分: 2264


22#
發表於 04-9-7 16:31 |只看該作者

Re: 印印要照顧1歲bb,日間得佢同bb在家,應否讓佢睇電視?

I afraid watching TV will be her habit and your kid will like to watch TV also。所以我覺得賓賓睇書好


複式洋房

積分: 182


23#
發表於 04-9-8 18:05 |只看該作者

Re: 印印要照顧1歲bb,日間得佢同bb在家,應否讓佢睇電視?

掛住睇電視, 又怎樣照顧bb ??


等待驗證會員

積分: 1110


24#
發表於 04-9-13 14:48 |只看該作者

Re: 印印要照顧1歲bb,日間得佢同bb在家,應否讓佢睇電視?

經過上兩次印印死都唔認開過電視後,我媽今日上到我屋企開電時發現個電視又係在英文台同開左靜音,我真係好激氣,點解個工人係都要睇電視,仲要睇得咁蠱惑?我想出warning letter比佢,請問有無媽咪有sample可以提供?

http://hk.myblog.yahoo.com/anita-kwan


別墅

積分: 538


25#
發表於 04-9-13 21:25 |只看該作者

Re: 印印要照顧1歲bb,日間得佢同bb在家,應否讓佢睇電視?

When my maid frist come to hk, she fully concetrate to watch TV even she is feeding my baby. After warning, the situation improved.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo