自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


21#
發表於 17-1-4 22:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12922

親子王國15週年勳章


22#
發表於 17-1-4 23:13 |只看該作者

回覆樓主:

波鞋好鬼凍


子爵府

積分: 13810

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 17-1-4 23:17 |只看該作者
回覆 Koala_Chu 的帖子

請問你係邊度買呀?我搵唔到呀


大宅

積分: 4760


24#
發表於 17-1-4 23:20 |只看該作者
我怕凍,成日覺得腳凍會全身都凍。所以零度以下會著毛毛boots


侯爵府

積分: 20220


25#
發表於 17-1-4 23:21 |只看該作者

引用:Quote:DoReMi媽媽+發表於+17-1-4+21:51+我

原帖由 appleyuen 於 17-01-04 發表
本帖最後由 appleyuen 於 17-1-4 23:00 編輯

ugg 有呀!但唔防水,頭先係fb 即刻order 呢對
Ugg都有出防水hiking boots架
好正的




水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 17-1-4 23:30 |只看該作者
allmylove 發表於 17-1-4 23:17
回覆 Koala_Chu 的帖子

請問你係邊度買呀?我搵唔到呀

喺 log on 買


珍珠宮

積分: 38404


27#
發表於 17-1-4 23:31 |只看該作者
appleyuen 發表於 17-1-4 20:47
是否一定要著毛毛boots?如果著波鞋對腳會唔會好凍?
去幾耐?

只係幾日, 又有車接送, 香港行山防水BOOT 足夠, 羊毛厚襪足夠, 貼身長牛褲能桶入BOOT 最好。



琥珀宮

積分: 189208

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 17-1-4 23:39 |只看該作者
brindlewin 發表於 17-1-4 23:31
去幾耐?

只係幾日, 又有車接送, 香港行山防水BOOT 足夠, 羊毛厚襪足夠, 貼身長牛褲能桶入BOOT 最好。

去10日,我冇行山鞋,平平地買對防水毛毛boots 算了


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 17-1-5 00:19 |只看該作者
appleyuen 發表於 17-1-4 22:40
本帖最後由 appleyuen 於 17-1-4 23:00 編輯

ugg 有呀!但唔防水,頭先係fb 即刻order 呢對


我對camel色已着到好殘,專去雪地殘着,不過就唔防水哩下差啲。


水晶宮

積分: 56516

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


30#
發表於 17-1-5 02:27 |只看該作者
你呢對似雪boots wor! 加對羊毛襪 就得


侯爵府

積分: 20549

親子王國15週年勳章


31#
發表於 17-1-5 02:31 |只看該作者
appleyuen 發表於 17-1-4 23:39
去10日,我冇行山鞋,平平地買對防水毛毛boots 算了

你去行街定行山?


別墅

積分: 831


32#
發表於 17-1-5 04:01 |只看該作者

回覆:appleyuen 的帖子

如果去落雪地方,鞋最緊要係防水,就算冇毛毛內膽著厚sock都可以保暖.

十年前我試過第一次去北海道著對普通new balance,已經噴左防水噴霧都冇用,鞋濕左,週圍揾鞋買,用左兩三個鐘要朋友陪我揾,都叫好彩買左對減左價都五六百蚊的鞋,然後才繼續行程。

對鞋返到香港都冇著因為成對龍船咁(但在北海道時佢真係好緊要),比我再選一定會在出發前在香港買對又輕又暖又防水又靓仔的lover:




子爵府

積分: 13894

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 17-1-5 06:53 |只看該作者

回覆樓主:

如落雪買防水既雪鞋
我自己基本上落雪都係著波鞋, 但一結冰地下真係幾si架。。。


珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 17-1-5 07:00 |只看該作者
appleyuen 發表於 17-1-4 20:47
是否一定要著毛毛boots?如果著波鞋對腳會唔會好凍?

Boots厚底令個人冇咁凍架

我去滑雪時,其他時間有用過crxs既boots,平又暖,又唔冼,surprisingly satisfying,不過之後冇見過佢再出。
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


男爵府

積分: 5139


35#
發表於 17-1-5 07:13 |只看該作者
防水防滑保暖平平地的鞋邊度有得買?


珍珠宮

積分: 31348


36#
發表於 17-1-5 07:17 |只看該作者
leeleebaba 發表於 17-1-4 21:44
我2年前去加拿大著columbia 雪boot 好正
不過今年過年再去,我想著ugg
因為我見我家姐一家在加拿 ...

對!我小朋友著普通columbia爬山鞋已ok.另一個只著nike air都唔太跣。但對columbia明顯抓地多地,玩滑雪兜都冇問題。


子爵府

積分: 14680


37#
發表於 17-1-5 07:28 |只看該作者
唔一定
心盲最可怕。


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 17-1-5 08:01 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 momoakira 於 17-1-5 08:08 編輯

本帖最後由 momoakira 於 17-1-5 08:06 編輯

我去白川鄉 負幾度 雪小腿甘深
著水靴入面厚毛既靴 鞋底有活動抓釘可拉出泥防跣
唔需要可以收番抓釘入去當普通鞋
加羊毛厚祙
我見當地人都係甘著
冇人著ugg
如果一入水會好凍
香港唔易買
去當地就好易搵到
又平

我呢對淘寶 幾十蚊 日單
080629v1vl158x5rpftltj.jpeg_thumb.JPEG


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


39#
發表於 17-1-5 08:23 |只看該作者
厚襪,Gotex 波鞋。


琥珀宮

積分: 189208

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 17-1-5 09:45 |只看該作者
momoakira 發表於 17-1-5 08:01
本帖最後由 momoakira 於 17-1-5 08:06 編輯

我去白川鄉 負幾度 雪小腿甘深

呢對平靓正

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo