夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 69


21#
發表於 08-12-11 13:29 |只看該作者
我同我老公的關係同你一樣,但我有個5歲的仔仔.我無論做咩(離家出走都試過),佢都係唔會氹我,只係唔出聲,有時仲反轉嬲返我...次次都係我要求同佢傾才無事.琴日又嘈,什麼都好似我唔啱,我同佢決定離婚.樓主我明白佢成日係咁,次次都係你就佢,會好累的.同你一樣,7年感情不堪一擊.早d放手可能會開心d.根本無方法會令佢緊你多d...
apple :>


公爵府

積分: 25273


22#
發表於 08-12-11 13:41 |只看該作者
點解D男人係咁衰格...個個都係咁,,,冇個信得過


複式洋房

積分: 188


23#
發表於 08-12-11 13:54 |只看該作者

回覆 #19 chowkarman 的文章

好多謝你地,雖然我心情平復唔到,但我會慢慢控制自己,距話要時間我俾距如果真系出邊有女人已搞成甘,就無必要在一起了,如果系鬥氣距念通左會來穩我,媽咪同我講感情勉強唔到人會變,雖然距以前好愛你但宜家甘樣我都控制唔到已經離婚已經好普遍唔通你驚穩唔到一個更好葛,話我甘樣返去以後就起唔穩,距唔會在乎我········雖然我好心疼我都應該慢慢去接受


複式洋房

積分: 188


24#
發表於 08-12-11 13:55 |只看該作者
原文章由 lee_apple 於 08-12-11 13:29 發表
我同我老公的關係同你一樣,但我有個5歲的仔仔.我無論做咩(離家出走都試過),佢都係唔會氹我,只係唔出聲,有時仲反轉嬲返我...次次都係我要求同佢傾才無事.琴日又嘈,什麼都好似我唔啱,我同佢決定離婚.樓主我明白佢成日 ...






我地真系同命相連········唔同7年之癢真系甘勁


禁止訪問

積分: 2945


25#
發表於 08-12-11 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1071


26#
發表於 08-12-11 15:01 |只看該作者
我覺得你可以返去,要靜就叫佢返99度


禁止訪問

積分: 67524


27#
發表於 08-12-11 15:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 188


28#
發表於 08-12-11 15:12 |只看該作者
唉 ,只可以講人變起來真系好快·····以前對我千依百順,瞬間可以改變!!仲有d pk 唔睇得人地好,成日搞事!!


大宅

積分: 1071


29#
發表於 08-12-11 15:43 |只看該作者
原文章由 MIKI娃娃 於 08-12-11 15:12 發表
唉 ,只可以講人變起來真系好快·····以前對我千依百順,瞬間可以改變!!仲有d pk 唔睇得人地好,成日搞事!!



我覺得你可以返去,要靜就叫佢返99度
等佢自己同99交待:;pppp:


民房

積分: 89


30#
發表於 08-12-11 15:54 |只看該作者
你同佢傾清楚啦,如果他因的變了心再繼續都無用,早點講清楚對大家都好過.


禁止訪問

積分: 10763


31#
發表於 08-12-11 16:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3623


32#
發表於 08-12-11 17:29 |只看該作者
而家放手, 你擁有 6 年美好回憶, 1 年痛苦, 如果糾纏, 你可能換嚟好多好多年o既痛苦回憶, 愛過開心過已經好好, 你媽咪講得啱, 緣份盡咗, 放開 d, 對大家都好 d


複式洋房

積分: 264


33#
發表於 08-12-11 17:49 |只看該作者
forget him la, he must have other woman la, don't think him anymore la


大宅

積分: 3923


34#
發表於 08-12-11 22:23 |只看該作者
我覺得佢真係似有女人, 如果唔係點解又要分開??我覺得黎d係佢既籍口, 佢只係唔想做衰人.而且佢成日都玩到咁夜又唔聽電話,話想分開下都係想方便自己去玩o者...你真係要有定心理準備


男爵府

積分: 6095


35#
發表於 08-12-11 23:06 |只看該作者
你個case有d似我的, 我老公以前俾其他人的感覺係好好先生, 不煙, 不酒(除婚宴飲紅酒, 或間唔中和朋友飲一兩杯啤酒外), 不嫖, 少許賭(但很有節制). 佢做事很有交帶, 自己時常自動報告行蹤(是他自發的, 由拍拖時已這樣, 因可能他怕失去我)

但上年十一月開始, 時時夜至超過凌晨12時才返, 打電話又扮收唔到而無聽, 夜夜才覆電話, 又話要應酬, 仲無事都找些少事發忟憎, 突然間, 今年二月十四日(情人節) 因少事發脾氣說要搬出去冷靜下, 我真的晴天霹靂. 我們兩家的家人很快便知他搬走的事, 他們都覺得他應該有女人, 但他極力否認, 直到4月, 被我發現他真的有女人, 是同事. 當中, 拖拖拉拉. 我說離開, 但他又挽留, 說會同狐狸精分手. 5月, 我說搬回娘家, 他怕失去我, 所以曾回家, 但之後又想繼續在外玩, 話想要自由, 當然相信他想繼續維持婚外情......老爺叫我提出離婚, 不值得為這樣的男人浪費青春.

期間, 我曾向他不止一次提出離婚, 他逃避. 9月, 我仍提出離婚, 他說不如先分居兩年, 但我說分居兩年有甚麼意思? 不如離婚.
拖拖拉拉, 我於10月向他正式提出離婚. 我好唔想行此步, 因我仍愛他, 但我迫於無奈選擇放手.......

樓主, 請不要怪我直接, 我猜你老公出面可能真的有女人, 否則不會突然變成咁.

雖然我發覺我老公去年11月開始夜歸 但其實他和那狐狸精之前已開始了一段時間. 我就是太相信我老公, 佢話無女人, 我就信. 老爺知道他搬走那刻都話:"男人, 不是為錢, 就是為女人. 邊個男人會話自己出面有女人吖? 有都話無啦!" 只是我那時沒有證據, 不想冤枉老公. 但原來他真的攪緊婚外情......佢當中仲講了很多很多大話去隱瞞事情......

[ 本文章最後由 sallytamsh 於 08-12-11 23:09 編輯 ]


翡翠宮

積分: 97287


36#
發表於 08-12-12 00:59 |只看該作者
99% have another woman.......


男爵府

積分: 5667


37#
發表於 08-12-12 01:30 |只看該作者
以前「激」到同自己媽媽反面, 係因為同你有激情嘛...

但, 真正o既愛情...邊係靠「激」o黎維繫、變成永遠咖???


男爵府

積分: 5303


38#
發表於 08-12-12 11:09 |只看該作者
佢好可能外面有女人, 你應該暗中調查一吓, 再想辦法...我諗你都係同佢分開一吓查清楚先


大宅

積分: 3923


39#
發表於 08-12-12 11:20 |只看該作者
原文章由 sallytamsh 於 08-12-11 23:06 發表
你個case有d似我的, 我老公以前俾其他人的感覺係好好先生, 不煙, 不酒(除婚宴飲紅酒, 或間唔中和朋友飲一兩杯啤酒外), 不嫖, 少許賭(但很有節制). 佢做事很有交帶, 自己時常自動報告行蹤(是他自發的, 由拍拖時已這樣 ...

真的, 男人都是同一個模式的, 我家姐都係好信佢男人, 但係就算幾好既都有變既一日, 睇下佢有無遇到另一個比到激情, 新鮮感同快樂既女仔代替...差唔多10年情到以加同左個年輕既女仔一齊, 一d感情都唔念, 係我家姐先信佢會返轉頭!佢仲不斷去做好多野諗住個男人會比機會佢, 我同佢講個男人當你係傻婆咋, 佢又成日分析話個女人係大陸, 佢地感情可能會轉淡, 又話個女人無野做無收入, 個男人都唔會咁傻去take黎個risk...點知依家都成差唔多2個月啦, 個女人都唔知係唔係落左黎香港啦...!!真係最憎d男人咁, 有第二個都算啦, 有時緣盡都好難講, 但係起碼唔好拖住個我家姐啦, 又話比d時間佢又話分開下, 唔通要等到佢30歲先話大家無可能咩!!!所以話我家姐真係太信佢啦!!


大宅

積分: 4178


40#
發表於 08-12-12 11:33 |只看該作者
錯的不是你, 為何要他原諒 !!!! 平心想一想, (如果他不改) 你真的想跟他一起再生活嗎 ? 可以忍? 但為何要忍, 女人...加油!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo