夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4661


21#
發表於 08-12-12 12:25 |只看該作者
平安夜梗係要同老公一齊過啦! 1am都唔係好夜, 女女訓喺車仔做足保暖, 一晚半晚唔驚啦. 而且比佢d friends認識你係好重要, 以後再有活動都預埋你.


男爵府

積分: 5774


22#
發表於 08-12-12 13:08 |只看該作者
樓主,

如果比我, 我一定去, 莫講話個bb已經14個月大, 就算4個月大我都會去.

我係你老公, 以後都唔叫你一齊去玩, 你第日仲唔開心.


子爵府

積分: 14680


23#
發表於 08-12-12 13:12 |只看該作者
ok 啦~ 我會去.
又唔係成日係咁, ok 的!


複式洋房

積分: 357


24#
發表於 08-12-12 13:26 |只看該作者
去LA,你老公D freind 可能都係成個family 去, 所以佢都好想你和小朋友一齊去.
去到先算拉, 或者 吾係你想像中敢 讓


男爵府

積分: 7509


25#
發表於 08-12-12 13:29 |只看該作者
of course go la. Your daughter is important but your husband is more important in a long run.


大宅

積分: 2663


26#
發表於 08-12-12 13:46 |只看該作者
如果未有小朋友, 你地有無試過玩到咁夜, 我相信再夜d都有. 點解而家玩一晚半晚你要咁介意.

我覺得兩公婆唔可以因為有左結晶品而忽略另一半, 只顧細唔理大,久而久之成為日後夫妻感情變淡嘅導火線.

你小朋友仲細, 未返學, 到求學階段時你每晚都要睇功課+溫習, 到時你老公就會覺得生活死板, 回家無家嘅feel, 個家仲可以點樣有溫馨, 兩公婆仲可以點樣日日都有sweet feel.

相處之道學識平衡, 夫妻間就更加恩愛.(我都一樣學習中, 我好想我honey日日笑容滿臉+我兩個寶貝日日都咁開心). 無人被忽略, 無心被冷落.

去玩下喇, 結左婚都可以有社交, 大家聯誼下, 開心下, 我相信你bb都一樣想dad+mum+朋友仔過一個開心嘅平安夜.

[ 本文章最後由 Lai藍Ka睿mama 於 08-12-12 13:48 編輯 ]


子爵府

積分: 12904

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 08-12-12 14:44 |只看該作者
多謝各位意見!!或者我真係太杞人憂天...你哋提醒咗我,老公無揼低我哋,我應該覺得開心,如果個個都有伴出席,老公得一支公好慘~出到去我諗囡囡都會受歡迎,自然會有人幫手take care佢!

好彩有各位點醒咗我,如果唔係我勉強去只會覺得苦...但係依家,我諗我可以放開懷抱開開心心咁同老公囡囡過一個愉快嘅節日~~


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


28#
發表於 08-12-12 15:01 |只看該作者
原文章由 KoyeBaby 於 08-12-12 14:44 發表
多謝各位意見!!或者我真係太杞人憂天...你哋提醒咗我,老公無揼低我哋,我應該覺得開心,如果個個都有伴出席,老公得一支公好慘~出到去我諗囡囡都會受歡迎,自然會有人幫手take care佢!

好彩有各位點醒咗我,如果唔係我勉 ...

諗通諗透, 可喜可賀!!!


公爵府

積分: 28742

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 瞓得好勳章


29#
發表於 08-12-12 15:13 |只看該作者
原文章由 KoyeBaby 於 08-12-12 00:24 發表
老公打算同朋友喺平安夜去bbq,佢話想我同個女(14個月大)一齊去,但係佢哋係玩夜晚!仲次次無1am都唔會散!老實講我唔想去,一嚟我唔識佢哋,二嚟我要湊住個女根本無可能安安靜靜玩(平時食飯已經係極速,仲bbq?!),三嚟個女 ...


其實如果老公都咁想妳去咪去囉,妳可以同佢講明不如唔好過12點走or如果佢想玩耐d嘅話妳就同bb走先都得架~~


男爵府

積分: 6906


30#
發表於 08-12-12 15:27 |只看該作者
每年除夕我都會同老公d friend一齊玩, 舊年阿仔太細冇帶佢, 今年阿仔15個月我會帶喎, 等阿仔見多d人又可以一齊玩.


複式洋房

積分: 486


31#
發表於 08-12-12 15:54 |只看該作者
一家人開開心心去過個聖誕節啦~


珍珠宮

積分: 33191

畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 08-12-12 16:02 |只看該作者


你就好啦,平安夜bbp,我C6聖誕要返工,得返自己同兩個囝囝
原文章由 KoyeBaby 於 08-12-12 14:44 發表
多謝各位意見!!或者我真係太杞人憂天...你哋提醒咗我,老公無揼低我哋,我應該覺得開心,如果個個都有伴出席,老公得一支公好慘~出到去我諗囡囡都會受歡迎,自然會有人幫手take care佢!

好彩有各位點醒咗我,如果唔係我勉 ...


洋房

積分: 44


33#
發表於 08-12-12 16:17 |只看該作者
Baby has its own living and resting rhythm, and it should not be disturbed if possible....If I were your husband, I will not bring you and the daughter to bbq...Instead I will leave bbq as early as possible!


大宅

積分: 1690


34#
發表於 08-12-12 16:30 |只看該作者
原文章由 JBlam 於 08-12-12 09:39 發表


從我們男人既角度, 其實我分析你老公既情況
1/ 叫你同囡囡一齊參係真係專重你..想你參與佢同佢朋友既活動
2/ 朋友叫到平安夜去bbq,又唔想節日得你2人係屋企..去埋就2全其美..很多男人怕煩同有時一d識好耐,平時好難 ...

我都會去~
我反而有時好想同老公單獨出街,因為可以穩固感情,重溫拍拖時的開心,而且自己又可以扮靚d,因為同BB出街唔可以打扮,方便照顧BB.個個星期日老公去邊,我都會帶埋BB陪佢去,大家一定要分配好陪仔仔同老公的時間,兩公婆感情先唔會咁易變


男爵府

積分: 5667


35#
發表於 08-12-12 17:40 |只看該作者
其實我都好羨慕樓主老公真係留個位俾自己同bb,唔似有d人咁,到最後都係得個講字。

如果丈夫能夠充分支持&配合(或請到人幫手照顧),班朋友又會體諒自己同bb「唔可以太夜」,一定會玩得開心~!


子爵府

積分: 10503


36#
發表於 08-12-12 17:50 |只看該作者
原文章由 KoyeBaby 於 08-12-12 14:44 發表
多謝各位意見!!或者我真係太杞人憂天...你哋提醒咗我,老公無揼低我哋,我應該覺得開心,如果個個都有伴出席,老公得一支公好慘~出到去我諗囡囡都會受歡迎,自然會有人幫手take care佢!

好彩有各位點醒咗我,如果唔係我勉 ...


到時玩得開心D...過一個快樂聖誕啦!!!


男爵府

積分: 6751

好媽媽勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 08-12-12 18:12 |只看該作者
一年一次,無所謂啦!!


禁止發言

積分: 3097


38#
發表於 08-12-12 18:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13533


39#
發表於 08-12-12 18:32 |只看該作者
不過樓主~其實你應該開心~~好似今日咁~我老公同小學同學bbq~~果度有4個我識既~佢都唔俾我去~我都好唔開心呀~><~


侯爵府

積分: 21529


40#
發表於 08-12-12 19:42 |只看該作者
原文章由 muiskyie 於 08-12-12 01:52 發表

請問「推」o既定義係咪=「玩野」???

我認為做人要識體諒下有特定需要o既人囉!!!咁爛玩, 反面教材啊~!!!

我係樓主就唔會俾個女咁夜/早d走...(若好早開始的話...)/連親身應酬都免(若唔鍾意裡面d人的話﹏)

朋友聚會,仔女大d參 ...




我唔係咁既意思wor,唔該你唔好扭曲d意思...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo