興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1542


21#
發表於 17-2-23 17:38 |只看該作者
海珏 發表於 17-2-22 17:19
唔好同佢地講BYE BYE,
要傳遞比佢地知 "吠是沒用" 同 "靜靜的 主人才會回來的訊息"
你試下搵日放假 扮出門 ...

但我唔可以由佢吠丫!會嘈堵鄰居


大宅

積分: 3623


22#
發表於 17-3-1 17:03 |只看該作者
yinu 發表於 17-2-15 12:21
我今朝出門口同佢講幾號
又好似有d用
你可以試吓, 搵一款佢好鍾意o既零食, 只係入籠先食, 平時點都唔好比佢, 我嗰隻就係咁, 佢一返嚟我已定咗一款零食做入籠小食, 放喺個膠盒入面, 每次佢要入籠, 一搖個膠盒, 無論佢做緊咩都第一時闁飛出嚟入籠, 你可以試吓 ^.^


大宅

積分: 4034


23#
發表於 17-3-1 22:08 |只看該作者
yinu 發表於 17-2-23 17:38
但我唔可以由佢吠丫!會嘈堵鄰居

佢鐘唔鐘意食?我果隻都係poodle,而家15月大,試過有分離焦慮,我果時買左個玩具比佢,入面放零食或狗糧,機本上佢玩完食完就唔記得要搵我。
1488377163064.JPEG


大宅

積分: 1542


24#
發表於 17-3-1 22:33 |只看該作者
A仔媽咪 發表於 17-3-1 22:08
佢鐘唔鐘意食?我果隻都係poodle,而家15月大,試過有分離焦慮,我果時買左個玩具比佢,入面放零食或狗糧 ...

試下先(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 2830

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章


25#
發表於 17-5-3 11:08 |只看該作者
試吓買漏食球之類嘅玩具俾佢,好work架!我個隻都係咁,玩到攰左就自己瞓覺!


大宅

積分: 1542


26#
發表於 17-5-3 18:50 |只看該作者
jollyemmy 發表於 17-5-3 11:08
試吓買漏食球之類嘅玩具俾佢,好work架!我個隻都係咁,玩到攰左就自己瞓覺!
...

有無推薦?我有個 太容易 佢好快食晒


大宅

積分: 2924


27#
發表於 17-5-11 10:00 |只看該作者
回覆 yinu 的帖子

Omega Paw-Tricky Treat Ball 玩具膠波
http://www.petpet360.com/product.php?action=2578
裝1/3滿,可以玩好耐。


男爵府

積分: 5632


28#
發表於 17-5-11 12:14 |只看該作者
試吓放個Cam响屋企觀察吓佢做什麼?帶咗佢返嚟屋企幾耐?你返工後屋企有冇人睇著佢?一歲小朋友若獨留家中佢都會好驚家。佢吠有機會投訴你唔抽時間陪佢。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo