自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   7


大宅

積分: 2053


21#
發表於 17-3-8 17:14 |只看該作者
黃二少奶 發表於 17-3-8 16:47
唔望資優,資優一定搭樣ADHD嘅野落去,普普通通即可

資優唔一定ADHD


子爵府

積分: 13435


22#
發表於 17-3-8 17:18 |只看該作者

回覆樓主:

其實資優點定?除非真係好出類拔萃,否則唔覺有咩資優可言。


珍珠宮

積分: 38404


23#
發表於 17-3-8 17:23 |只看該作者
黃二少奶 發表於 17-3-8 16:47
唔望資優,資優一定搭樣ADHD嘅野落去,普普通通即可
唔一定, 資優同ADHD冇必然關係。醫生講過ADHD之中少於0.01%係合乎界定嘅資優。


男爵府

積分: 5499


24#
發表於 17-3-8 17:26 |只看該作者
我細路IQ128, 很好記憶力,但同時都幾固執,好難教。除咗我們兩夫婦,四大長老唔會搞得佢掂。


珍珠宮

積分: 38404


25#
發表於 17-3-8 17:29 |只看該作者
三蕃薯 發表於 17-3-8 16:53
如果同老師傾開計,老師話資優佢就唔係架啦,但係即刻兜一兜話不過佢都算中上嘅。咁你地會唔會有少少唔開心 ...
呢樣唔會。
我搵老師多係想佢俾意見點去處理一些教導技巧, 最唔LIKE可能係建議搵補習。

如果佢批評、指出阿仔缺點, 我唔介意不止, 仲好多謝佢, 在家時知道, 可以多加注意幫佢改, 好過第日佢出到社會等人教訓或撞大皮先痛苦學習。


珍珠宮

積分: 44164


26#
發表於 17-3-8 17:32 |只看該作者
三蕃薯 發表於 17-3-8 16:44
如果有得揀,你想你的小朋友是資優生或是能力算是中上的呢?

其實做咩test 去知係咪資優?


男爵府

積分: 8408

2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 17-3-8 17:33 |只看該作者
有eq重要過有iq


禁止訪問

積分: 27698


28#
發表於 17-3-8 17:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24937

畀面勳章


29#
發表於 17-3-8 17:34 |只看該作者
mother904 發表於 17-3-8 16:54
都唔係,我女係資優,但佢冇特殊需要,只係才能傾向有明顯傾斜
不過難教係真
...

資優係點?
Nice to meet you!


珍珠宮

積分: 32146

BK Milk勳章


30#
發表於 17-3-8 17:35 |只看該作者
只望中上唔難教


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


31#
發表於 17-3-8 17:36 |只看該作者

回覆樓主:

中上,見過好幾個資優但“麻煩”嘅 case


子爵府

積分: 13151


32#
發表於 17-3-8 17:38 |只看該作者
跳躍精靈 發表於 17-3-8 17:33
有eq重要過有iq

同意!


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


33#
發表於 17-3-8 17:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1190


34#
發表於 17-3-8 17:39 |只看該作者
其實點先係資優?宜家D人只要小朋友難教D、活躍D就話佢資優
我見學校D同學可以返資優學苑嗰D,完全睇吾出邊方面資優


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


35#
發表於 17-3-8 17:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23565


36#
發表於 17-3-8 17:41 |只看該作者
資優十個有9個有問題,我身邊有3個。我唔想仔囡係資優。


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


37#
發表於 17-3-8 17:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27496

好媽媽勳章


38#
發表於 17-3-8 17:45 |只看該作者
黃二少奶 發表於 17-3-8 16:47
唔望資優,資優一定搭樣ADHD嘅野落去,普普通通即可

咁又唔一定喎,我仔係資優,不過佢無搭過度活躍個啲呀,難教就兩睇啦,踏入反叛期,唔係資優都難搞啦!
開心每一天


翡翠宮

積分: 75341


39#
發表於 17-3-8 17:45 |只看該作者
聽過有啲父母認為自己仔女係資優,就四圍去測試,呢間唔得就第間,務求有一間話係為止。知道之後又點?讀讀吓書轉校?跳班?去外國讀?
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


40#
發表於 17-3-8 17:47 |只看該作者
secretrose 發表於 17-3-8 17:34
資優係點?
個個唔同,我女係語文能力較強,空間感較弱,所以佢細個成日跌跌撞撞
佢係典型藝術家型,多愁善感,細個成日無端端喊,原來佢比一般小朋友諗得多左,例如一班同學仔約埋去玩,到咁上下佢見到大人好似準備走,佢會突然間大喊,係喊到比人毒打嗰種,嚇到個個呆左...後來佢大大下,肯講多d自己內心感受,先明白佢原來係一個情緒好敏感的人

我都見過有資優小朋友數學特別好,小學三年級已經跳級讀中學數,每一個人都不同。
日日是好日

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo