夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3943


21#
發表於 17-3-25 21:49 |只看該作者
冰封三尺,非一日之寒,會唔會中間發生左些咩事令關係變差? 諗諗點去改善大家關係,去經營好關係


伯爵府

積分: 16562


22#
發表於 17-3-25 22:30 |只看該作者
開口埋口搵第二個,反而唔似有第二個wo


翡翠宮

積分: 94880


23#
發表於 17-3-25 23:23 |只看該作者
呢D人仲跟佢過世咩?有能力早走早着


大宅

積分: 1048


24#
發表於 17-3-25 23:47 |只看該作者
笨nana 發表於 17-3-25 20:57
我之前都係咁喊,唔好理佢,個重心擺係小朋友同自己度!時間總會告訴你真相的!
...

係。。我一諗起就眼淚流。。。


大宅

積分: 1048


25#
發表於 17-3-25 23:48 |只看該作者
soso1227 發表於 17-3-25 21:16
睇情形,你老公唔係要搵過個,係已經搵左個,佢態度咁差,你仲俾佢睇死你,當你免費工人?
幫佢看屋丶做家 ...

佢應該得個講字未行動。。但減肥我一定會減到因為為左自己我要變靚


大宅

積分: 1048


26#
發表於 17-3-25 23:50 |只看該作者
FennieMan 發表於 17-3-25 21:27
努力!有時活得比佢好,就係最佳嘅報復。如果個男人唔珍惜你,你亦冇需要為呢個人喊,做番自己,你自己, ...

係呀。。多謝你地支持呀! 我今日起買送果時過馬路有諗如果我一衝出去俾車撞死會唔會好啲。。。但一諗到自己屋企人我就。。停左呢個想法


大宅

積分: 1048


27#
發表於 17-3-25 23:50 |只看該作者
smilesmilefan 發表於 17-3-25 21:47
你要收拾心情,咪理個老公住,他唔鐘意你找他,你咪唔好找他,由他想返屋企先返屋企,唔好問他野,唔好緊張 ...

係。。我唔會再理佢。。以後工人煮飯煮2個人夠了


大宅

積分: 1048


28#
發表於 17-3-25 23:51 |只看該作者
smilesmilefan 發表於 17-3-25 21:49
冰封三尺,非一日之寒,會唔會中間發生左些咩事令關係變差? 諗諗點去改善大家關係,去經營好關係
...

我諗唔到改善。。佢啲性格。。都唔會改到


別墅

積分: 663


29#
發表於 17-3-25 23:52 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-25 20:11
佢話我可以帶個仔走。。但佢一蚊都唔會俾我

個仔佢都有份
點可以咁


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


30#
發表於 17-3-26 00:28 |只看該作者
唔好對呢個人有任何期望。。冇責任心的人同垃圾冇分別。。一舊屎一督尿都自有所用,佢屎尿都不如。。
靠自己,好好養大小朋友吧。。
唔返黎仲好,樂得清靜。。盡快同件廢物劃清界線,免得佢影響小朋友成長


大宅

積分: 1134


31#
發表於 17-3-26 01:11 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-25 23:47
係。。我一諗起就眼淚流。。。

佢唔一定係有第個嘎!不過感情差左就肯定,所以你要錫自己多d,觀察佢既行為。或者佢係壓力大搵你發洩激你


水晶宮

積分: 51750

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 17-3-26 08:00 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-25 20:11
佢話我可以帶個仔走。。但佢一蚊都唔會俾我

好過分


瑪瑙宮

積分: 139669


33#
發表於 17-3-26 11:16 |只看該作者
唔好催佢番屋企, 番屋企使人催? 亦都唔比佢借機發你晦氣.


子爵府

積分: 10155


34#
發表於 17-3-26 15:43 |只看該作者
一夠鐘就鎖大門啦,仲問佢幾點返?


侯爵府

積分: 24385


35#
發表於 17-3-26 22:05 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-25 23:50
係呀。。多謝你地支持呀! 我今日起買送果時過馬路有諗如果我一衝出去俾車撞死會唔會好啲。。。但一諗到自 ...

要堅強,為個小朋友,肥沒有什麼大不了,有恆心一定減到,加油,支持你


男爵府

積分: 8832

畀面勳章


36#
發表於 17-3-26 22:39 |只看該作者
咁賤格? 幫佢生仔仲嫌你肥女人真係要好好愛錫自己!


大宅

積分: 1048


37#
發表於 17-3-27 08:11 |只看該作者
笨nana 發表於 17-3-26 01:11
佢唔一定係有第個嘎!不過感情差左就肯定,所以你要錫自己多d,觀察佢既行為。或者佢係壓力大搵你發洩激你 ...

係。。尋日又叫我快啲減肥。。話對住我冇性慾


大宅

積分: 1048


38#
發表於 17-3-27 08:12 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-3-26 11:16
唔好催佢番屋企, 番屋企使人催? 亦都唔比佢借機發你晦氣.

講得岩。。我唔會再吹佢番黎。。


大宅

積分: 1048


39#
發表於 17-3-27 08:13 |只看該作者
Meir079 發表於 17-3-26 22:05
要堅強,為個小朋友,肥沒有什麼大不了,有恆心一定減到,加油,支持你
...

我要努力減。。就算第時係同佢分開。。起碼都有籌碼識第2啲人


大宅

積分: 1048


40#
發表於 17-3-27 08:13 |只看該作者
sailorkitty 發表於 17-3-26 22:39
咁賤格? 幫佢生仔仲嫌你肥女人真係要好好愛錫自己!

佢只覺得係我唔減。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo