母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 390


21#
發表於 17-3-30 00:41 |只看該作者
sweetsweet_home 發表於 17-3-27 14:43
請問普通吸頭係咪冇分SIZE呀?
我又係諗住係GMARKET買, 但又唔見普通吸頭有SIZE分... ...

行貨有得揀24同30架
一定要揀清楚喇叭size呀 太大太細都唔好
會影響奶量仲會痛架


男爵府

積分: 8623


22#
發表於 17-3-30 08:16 |只看該作者
pigpotato 發表於 17-3-28 15:42
我想買F1...配piegon窄樽 唔知得唔得呢?

本帖最後由 sweetsweet_home 於 17-3-30 08:21 編輯

我都係想買f1用pigeon窄樽,好似都幾多人話用到,如果真係唔得可以加個接環呀


男爵府

積分: 8623


23#
發表於 17-3-30 08:18 |只看該作者
MS10 發表於 17-3-27 14:44
普通係30mm,o岩用架啦,最怕太細,唔怕大

但我linlin好似得16mm30mm真係怕大得滯....


男爵府

積分: 8623


24#
發表於 17-3-30 08:20 |只看該作者
may_2006 發表於 17-3-30 00:41
行貨有得揀24同30架
一定要揀清楚喇叭size呀 太大太細都唔好
會影響奶量仲會痛架

我都見人話大得滯又唔得細得滯又唔得,好苦惱,請問你知唔知道如果f1 24mm都大,有冇其他牌子再細size可配f1?


複式洋房

積分: 390


25#
發表於 17-3-30 09:59 |只看該作者
sweetsweet_home 發表於 17-3-30 08:20
我都見人話大得滯又唔得細得滯又唔得,好苦惱,請問你知唔知道如果f1 24mm都大,有冇其他牌子再細size可配 ...

可以買maymom
Pm個地址俾你 果度有得買


男爵府

積分: 8623


26#
發表於 17-4-10 10:45 |只看該作者
pigpotato 發表於 17-3-26 00:49
上一胎冇買奶泵 買人借
今胎想買個電泵

見到kmall F1做緊優惠$1003


民房

積分: 18


27#
發表於 17-4-10 17:07 |只看該作者
我對F1有興趣 但 1 set 入面有咩

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo