立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 390
sweetsweet_home 發表於 17-3-27 14:43 請問普通吸頭係咪冇分SIZE呀? 我又係諗住係GMARKET買, 但又唔見普通吸頭有SIZE分... ...
男爵府
積分: 8623
pigpotato 發表於 17-3-28 15:42 我想買F1...配piegon窄樽 唔知得唔得呢?
MS10 發表於 17-3-27 14:44 普通係30mm,o岩用架啦,最怕太細,唔怕大
may_2006 發表於 17-3-30 00:41 行貨有得揀24同30架 一定要揀清楚喇叭size呀 太大太細都唔好 會影響奶量仲會痛架
sweetsweet_home 發表於 17-3-30 08:20 我都見人話大得滯又唔得細得滯又唔得,好苦惱,請問你知唔知道如果f1 24mm都大,有冇其他牌子再細size可配 ...
pigpotato 發表於 17-3-26 00:49 上一胎冇買奶泵 買人借 今胎想買個電泵
民房
積分: 18
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy