夫婦情感

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   5


別墅

積分: 890


21#
發表於 17-3-28 15:15 |只看該作者
你好白痴,酒同老婆都吾識揀(emoji)。我係女人都吾會同你一齊。你用行動證明你的決心,老婆先受到感動


別墅

積分: 678


22#
發表於 17-3-28 17:33 |只看該作者
Al0417 發表於 17-3-28 09:05
我之前喪飲酒,也是在家(emoji)飲,但原來佢忍左我好耐,呢二個月對我不瞅不睬,最近我應承她戒酒,但她説 ...
好欣樓主為左老到戒酒嘅承, 亦證明你真係仲好著緊你老同頭家. 你老三番四次都對你不揪不睬,
係佢一時三刻仲未肯定你戒酒嘅決,
同決好再接番你姐.

樓主試下再比多啲時你老,
等佢睇清全新嘅你,
諗通左,
就會搵番你?


複式洋房

積分: 395


23#
發表於 17-3-28 18:13 |只看該作者
我現在好有(無力感),我做咩也不能引佢關注,我乜都唔做又谷住自己,在家(emoji)坐又唔係,企又唔係,唯有在家(emoji)行來行去,行到悶自己落街行,行到倦了才瞓,通常都已是夜晚三四點,我今晚返夜晚,早上送仔返學上校車,八點半送女到樓下返學,屋企只剩下我同姐姐,以前我會上綱,或者眠一陣,今天反常坐不了一分鐘,起來行下又坐,坐立不安就是這樣樣了


複式洋房

積分: 395


24#
發表於 17-3-28 18:32 |只看該作者
之前這個家係個充滿愛同希望的,現在我回到這個熟悉的家,但已變了,我坐立不安係那空虛寂寞的感覺。我如何想設法忘記這種感覺,同仔女玩玩具,煮嘢比佢地食,也不能控制自己的想法,落街市行,買佢地最鍾意食的士多啤梨,帶仔女一齊行超市買一大堆零食,最終那個感覺又來了,我下月尾仲要自己一個搬走住劏房,想到這裡點瞓得著。


複式洋房

積分: 395


25#
發表於 17-3-28 18:40 |只看該作者
可能要學返當年陪老婆生仔時的呼吸法,超強壓力


珍珠宮

積分: 36096

畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 17-3-28 19:24 |只看該作者
飲了咁多年,突然間話吾愛,話冇就冇,會不會有第三者?


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


27#
發表於 17-3-28 22:43 |只看該作者
Al0417 發表於 17-3-28 18:40
可能要學返當年陪老婆生仔時的呼吸法,超強壓力

其實你因咩事飲咁多酒呢?


翡翠宮

積分: 94880


28#
發表於 17-3-28 22:50 |只看該作者
追返你老婆咯,只要俾D心思,實得嘅,前提係佢唔鐘意你嘅缺點,就儘量改,挪D誠意出嚟


別墅

積分: 958


29#
發表於 17-3-28 23:04 |只看該作者
Al0417 發表於 17-3-28 09:05
我之前喪飲酒,也是在家(emoji)飲,但原來佢忍左我好耐,呢二個月對我不瞅不睬,最近我應承她戒酒,但她説 ...

我最討厭食煙同飲酒嘅人,不良習慣係會影響小朋友, 咁樣怎樣愛呢?


大宅

積分: 3782


30#
發表於 17-3-29 00:26 |只看該作者
氹你太太一齊去見下婚姻輔導啦 當為左仔女俾個機會大家


複式洋房

積分: 395


31#
發表於 17-3-29 08:51 |只看該作者
我從未想過,我都係被動等她回來,個心碎了,唯有我來補


男爵府

積分: 6304


32#
發表於 17-3-29 09:03 |只看該作者

回覆:老婆嬲左我,我只是小朋友的爸爸

有隻歌好岩你聽?(犯賤)?


男爵府

積分: 6480

開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回


33#
發表於 17-3-29 13:55 |只看該作者
重新追求你C9, 做一個盡職的C6和爸爸, 做成績比佢看到, 你真心改。加油! 不要再飲酒了。


大宅

積分: 3229


34#
發表於 17-3-29 15:56 |只看該作者
樓主, 你識唔識你太太既frd ? 你而家只等, 都唔係辦法.. 你地要溝通!!! 有無中間幫到你?


複式洋房

積分: 395


35#
發表於 17-3-29 16:53 |只看該作者
今天瀨左嘢啦,問佢D朋友,比佢知道左,話我迫佢,攪小動作,決絶話要離婚(emoji)


子爵府

積分: 14327


36#
發表於 17-3-29 16:56 |只看該作者
Al0417 發表於 17-3-29 16:53
今天瀨左嘢啦,問佢D朋友,比佢知道左,話我迫佢,攪小動作,決絶話要離婚(emoji)
...

本帖最後由 eggpudding 於 17-3-29 16:56 編輯

當一個人唔愛另一個人
愛果個做乜都係錯
做乜都係分開的藉口


瑪瑙宮

積分: 139710


37#
發表於 17-3-29 16:59 |只看該作者
Al0417 發表於 17-3-28 18:32
我下月尾仲要自己一個搬走住劏房, ...

幾時傾左分開? 係分居?


複式洋房

積分: 395


38#
發表於 17-3-29 17:01 |只看該作者
其實二個人之間的問題,應該係要二人一起解決,最怕就是影響了小朋友,千錯萬錯都是我自己,今天如此結局,我做什麼也是討厭的,我只是希望輓回這段感情,可能方法錯了,還一錯再錯,如今只有越來越遠,一早大家説好的冷靜期,係我緊張破壞了,現在連冷靜期也冇了,我做什麼也沒有用,只是等,最後會點,我心知


複式洋房

積分: 395


39#
發表於 17-3-29 17:06 |只看該作者
我老婆也是BK的常客,我想曲線比她看到,我WhatsApp 她任何事,都覺得我煩,係迫佢,所以假手於你們,尤其是媽媽老婆身份的意見,我今天可以說我已完了


子爵府

積分: 14327


40#
發表於 17-3-29 17:08 |只看該作者
Al0417 發表於 17-3-29 17:01
其實二個人之間的問題,應該係要二人一起解決,最怕就是影響了小朋友,千錯萬錯都是我自己,今天如此結局, ...

本帖最後由 eggpudding 於 17-3-29 17:09 編輯

離婚=無法挽回嗎?
你唔同意離婚佢都要等
離左婚都可以再婚
咁離唔離婚都唔阻你對佢的堅持架啦

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo