自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 5941


21#
發表於 17-3-31 08:26 |只看該作者

回覆樓主:

我通常會通知埋地產經紀, 横掂佢都要再幫佢揾客, 多過見証人會好d


男爵府

積分: 8253


22#
發表於 17-3-31 08:29 |只看該作者
SaBB 發表於 17-3-30 23:38
參考下呢個case : https://52000landlord.wordpress.com

呢篇嘅主人翁由5:40驗到7:40
但我朋友case係六點驗到半夜十二點


水晶宮

積分: 56176


23#
發表於 17-3-31 08:29 |只看該作者
ysy87 發表於 17-3-30 22:56
交樓日個業主要check 成六個鐘,佢要一啲瑕疵都無,逐樣扣錢

租客已個幾月前口頭通知兼問業主攞地址for寄張 ...

你有冇whatssap ?有都當書要通知啦。做得業主都幾百萬樓渣手啦,仲呃人錢咁衰架


侯爵府

積分: 20916


24#
發表於 17-3-31 10:57 |只看該作者
ysy87 發表於 17-3-31 08:29
呢篇嘅主人翁由5:40驗到7:40
但我朋友case係六點驗到半夜十二點

不是時間問題,係點找証據去fight back

成功的人放眼於機會,失敗的人放眼於障礙。 生命長短我無法控制,但內容就可以由我發揮!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo