立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 295
Chchingpig 發表於 17-4-23 23:36 我都補緊奶粉,係我自己懶唔想餵 餵左10個月,全人奶左7個月我已經要比個叻自己 ...
大宅
積分: 1846
Chchingpig 發表於 17-4-23 23:34 就返工即係bb細d? 未加固就唔好減泵
水晶宮
積分: 51564
CholeB 發表於 17-4-24 10:37 都係嘅,尋朝今朝各泵到2安,都唔夠一餐 其實不捨,但不能回頭的 唯有話俾自己聽已經差唔多一歲,好叻了
MED-: 發表於 17-4-24 12:07 本帖最後由 MED-: 於 17-4-24 12:08 編輯 公司太多媽媽要泵奶,就唔到3個鐘一次,只好身體適應4個鐘 ...
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy