母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   3


複式洋房

積分: 295


21#
發表於 17-4-24 10:37 |只看該作者
Chchingpig 發表於 17-4-23 23:36
我都補緊奶粉,係我自己懶唔想餵
餵左10個月,全人奶左7個月我已經要比個叻自己
...

都係嘅,尋朝今朝各泵到2安,都唔夠一餐
其實不捨,但不能回頭的
唯有話俾自己聽已經差唔多一歲,好叻了


大宅

積分: 1846


22#
發表於 17-4-24 12:07 |只看該作者
Chchingpig 發表於 17-4-23 23:34
就返工即係bb細d? 未加固就唔好減泵

本帖最後由 MED-: 於 17-4-24 12:08 編輯

公司太多媽媽要泵奶,就唔到3個鐘一次,只好身體適應4個鐘1次喇

係呀,細呀,宜家2個月咋


水晶宮

積分: 51564

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


23#
發表於 17-4-25 08:10 |只看該作者
CholeB 發表於 17-4-24 10:37
都係嘅,尋朝今朝各泵到2安,都唔夠一餐
其實不捨,但不能回頭的
唯有話俾自己聽已經差唔多一歲,好叻了

想問下媽媽減奶有無影響period?
一開始減泵我黎左10日先停,過幾日又有少少


水晶宮

積分: 51564

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


24#
發表於 17-4-25 08:11 |只看該作者
MED-: 發表於 17-4-24 12:07
本帖最後由 MED-: 於 17-4-24 12:08 編輯

公司太多媽媽要泵奶,就唔到3個鐘一次,只好身體適應4個鐘 ...

加油,bb咁細需要母乳,公司無位就出去搵育嬰室


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo